To Live Is to Die

free counters

Rabu, 3 Ogos 2011

Ustaz Rodzuan Mohd Noor Di tahan sewaktu memberi tazkirah tarawikh sebentar tadi.


Ustaz Rodzuan Mohd Noor yang juga exco DPPP telah di tahan oleh sepasukan penguakuasa undang2 sebentar tadi kerana memberi tazkirah di sebuah masjid...

Menurut imam yang bertugas Ustaz Redzuan telah di dapati membawa cerita dongeng di dalam tazkirah solat tarawikh berkenaan cerita seorang kastam terjun bangunan.

ketika di hubungi oleh Abu Nawas, ustaz Rodzuan Mohd Noor yang kini baru saja selesai solat witir berkata cerita dongeng itu sebenarnya di ambil di dalam koleksi kisah2 dongeng tentang orang jatuh bangunan.

Pada mulanya beliau mahu membawa cerita seorang cina jatuh bangunan tetapi oleh kerana takut umno akan marah sebab bawa cerita cina dalam masjid maka dia telah membawa cerita dongeng melayu kastam jatuh bangunan.

Cerita itu lebih kurang begini : -Kah kah kah... jangan risau Ostad Redzuan hangpa tu tak kena tangkap aihh..kah kah kah.. Bukan itu ostadredzuan yang kasi tazkirah tapi yang kasi tazkirah tu sebenaqnya seorang proffesor..kah kah kah.

Tak sangka proffesor pun suka bikin cerita donggeng kah kah kah...

Ini cerita dongeng sudah lama punya cerita..Depa dapat dari pesbuk kah ka kah. Ini cerita dongeng kalau baca pada budak tadika pun, budak2 tadika tak percaya kah kah kah.

Lain kali kalau mau bikin cerita ajak la abu nawas sama kah kah kah... best jugak kalau ada ostad

ZAHRIN ADALAH ORANG DI SEBALIK PENGUSAHA RESTORAN UNTUK ORANG TIDAK BERPUASA INI

Sebuah restoran di Bandar Bayan Baru Pulau Pinang hari ini telah di dapati menyediakan juadah berbuka puasa dengan mengunakan semula sisa2 makanan lama yang di kutip di dalam tong sampah untuk di jual semula kepada pembeli...

Menurut makcik Zainab iaitu salah seorang daripada pekerja di retoran tersebut kerja2 itu di huat pada jam 2 pagi setelah semua orang tidur. Apabila di tanya mengapakah majikannya sanggup berbuat demikian makci zainab berkata ini adalah kerana retorang mereka itu terletak di Bayan Baru di mana Ahli Parlimennya adalah seorang sampah...

Wartawan Abu Nawas yang terkejut mendengar kenyataan dari makcik Zainab terus bertanya mengapakah makcik zainab sanggu berkata Ahli Parlimen di situ sampah dan tanpa melengahkan masa terus menunjukan keratan di bawah ini : -
Kah kah kah..terasa sunggu terhina bila ada orang kata kita ni sampah kah kah kah.. Adoi kesian kat Mat Zahrin, Tok Guru memang tak patut samakan dia dengan sampah kah kah kah. Sudah la kata Matzahrin sampah, Tok Guru gelak la pulak kah kah kah..Adoi bisa berbuka dengan minyak atar petang ni Si Zahrin punya sakit hati kah kah kah...Yang ini bukan rumah Abu Nawas tapi ini rumah Mawas..bila dah pemalas beginilah jadinya..adoiii pengotornya pemilik rumah ni ..kah kah kah

USTAZ PIRDAUS ISMAIL (BEKAS CALON UMNO PERMATANG PAUH)ISTIHAR KELUAR UMNO


Ustaz Pirdaus Ismail Al Hafiz iaitu bekas exco pemuda umno serta calon yang menentang Presiden PKR dalam PRU 10 dan 11 hari ini telah melahirkan rasa insafnya kerana selama ini telah tersilap membuat pilihan untuk bersama2 perjuangan Umno..

Menurutnya rasa insaf itu timbul setelah 2 kali gagal untuk menjadi yang berhormat berbandingankan MP jerai yang nama sama dengannya iaitu Ustaz Firdaus Jaafar baru sekali bertanding sudah menjadi yang berhormat.

kah kah kah..oiii ini semua berita kelentong abu Nawas saja. Mana boleh Al Ustaz ni nak keluaq umno. Kalau keluaq umno habis macam mana nak hidup mewah. Lain la ustaz Kazim elias sekali kasi ceramah RM masuk gila2..

Ini ustad kalau kasi ceramah bukan atas tiket umno macam mana orang nak kasi duit. Kah kah kah.

Berita yang sebenaq adalah di bawah ini : _
Ini cerita orang jual negara masuk ISA lepas tu sekarang sudah menyesal. Ehh senang saja terlepas hukuman bila cakap sudah menyesal. Apa pasal tarak dakwa ini orang? Ini orang tarak salah ka?

Kalau tarak salah kerajaan mesti cakap ini orang tarak salah bukan kasi lepas itu macam saja. Kalau ini orang ada salah, ini orang mesti masuk makamah.

Apa pasal tarak bawak masuk makamah? Ini sudah pasti ada pasai. Pasai apa? Tak tentu pasai. Nak cari pasai... nak cari pasai dengan sapa? sudah pasti bukan dengan orang Pasai...

Inilah lakonan sinetron jam 2 petang di TV3. Sudah terang lagi mau pakai hanphone touchlight... Kenapa ini lapan orang Imigresen masuk ISA? Apa dia orang buat dalam ISA?

yo yo yo... apakah ini semua ada sangkut sama ini kes :-
lagi kita mau tanya siapa itu Pirdaus Ismail? Apa pasat itu Pirdaus Ismail pergi sambut sama depa ni? Ada kautim apa?tak ada bekas tahanan ISa yang di sambut demikian rupa sewaktu di bebaskan. Ini sudah pelik..rahsia apa yang 8 orang imigresn ini simpan?

LOKASI RUMAH TUTY SADINAR TELAH DI TEMUI


Sebuah rumah di percayai menyimpan banyak rahsia telah di jumpai di sebuah kampung di Seberang Perai hari ini. Rumah yang di seliputi hutan di sekelilingnya ini kononnya di duduki oleh seorang panglima lucah yang juga di kenali sebagai Tuty Sadinar..

Di bulan ramadhan ini semua syaitan telah di belenggu tetapi syaita yang menhuni rumah ini telah terlepas dari belenggu kerana bijak berlakon sebagai orang baik kah kah kah. Bukan saja bijak berlakon jadi orang baik malah bijak juga berlakon jadi pompuan untuk bersembang lucah dengan perempuan di Facebook.. kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve