Blackend Is The End

Isnin, 8 Ogos 2011

DR HASSAN ALI SERAHKAN SURAT PERLETAKAN JAWATAN SEBGAI EXCO KERAJAAN SELANGOR


Dr Hassan Ali yang juga exco kerajaan negeri Selangor telah menyerahkan surat perletakan jawatannya kepada Menteri Besar Selangor selepas sahur pagi tadi..

Perletakan jawatannya itu adalah di sebabkan beliau tidak dapat menjalankan tugasnya kerana sejak isu gereja beberapa orang panglima jihad telah dengan sukarelanya menjadi pegawal peribadinya..




Kah kah kah..apa panglima jihad ni dok bikin lawak, hari tu depa nak berjihad dengan Ambiga tapi bila jumpak ambiga depa semua pakat lari leintang pukang kah kah kah.

Hari ni nak berjihad pertahan Hassan Ali la pulak, nak pertahan dari sapa? dari paderi ka? kah kah kah. Berani ka panglima jihad ni nak lawan dengan paderi?

abu Nawas cuma nak pesan 1 saja kat Hassan ali, kalau nak join dengan paglima jihad ni satu perkara yang amat penting perlu ada dalam diri. Apakah perkara itu?

Perkara itu ialah stamina.. setiap panglima jihad perlu ada stamina kerana tanpa stamina adalah amat di bimbangi anda tidak dapat berlari lintang pukang bila nampak ambiga kah kah kah

Dr Muhammad Uthman El-Muhammady semakin nazak - Semoga cepat sembuh


Dr Muhammad Uthman El-Muhammady telah di kejarkan ke hospital pagi tadi setelah mengadu tidak dapat membuang air besar sejak 2 minggu yang lalu.

Derita yang di alaminya itu adalah di percayai akibat daripada rasa terkejut dengan ajakan Mufti Perlis untuk berdialoq dengannya tentang tuduhannya yang mengatakan wahabi itu penganas...

Kah kah kah..macam biasa ini berita tipu tapi berita ini adalah berita ustad yang kaki menipu macam ustad janggut kuning ni kah kah kah


bila masa ini ustad janggut kuning dapat Dr? Ini ustad janggut kuning belajaq kat universiti mana sampai boleh dapat Dr? kah kah kah.

Ini ostad janggut kuning adalah ostad kaki temberang. Ini ostad janggut kuning kerjanya jual agama untuk cari makan. Dia banyak marah sama DrAsri bila ramai oarng asyik dok bincang pasai Dr Asri samapi dirinya di lupakan kah kah kah..

Kalau sudah belajaq sampai dapat Dr, apa pasal tak berani mau lawan sama wahabi? Atau ini ostad dapat Dr sama dengan itu Hassan Ali dan jugak itu fadli kah kah kah...

Ini ostad samalah dengan ostad2 kot belah kampung2 yang marah sangat kat Wahabi, depa kata wahabi sesat, wahabi masuk neraka. Dengaq nama DrAsri pun tak boleh sebab ostad2 ni kata Dr Asri lah yang membawak fahaman sesat ni.. Orang dulu2 dah buat lama dah tiba2 mai Dr Asri dia dok kata ini bidaah itu bidaah kah kah kah.

Macam2 depa maki dalam masjid dan surau tapi bila Dr Asri ajak berjumpak depa terus menyorok dalam bilik kah kah kah... samalah dengan ostad janggut kuning ni...

apa pun Abu Nawas nak kasitau pada semua tak lama lagi Abu Nawas dah nak dapat Phd, jadi tak lama lagu nama Abu Nawas akan bertukar jadi Al Fadhil Ya Ustaz Ya Maulana Dr Abu Ibnu Nawas Al Maki Hamuni...

USTAZ TUNANG KEPADA NORANIZA IDRIS TAMPIL BUAT PENGAKUAN


Ustaz yang menjadi pilihan penyanyi Noraniza Idris telah tampil membuat pengakuan kepada media petang kemarin bagi menjelaskan kenapa belia memilih penyanyi yang body elok itu...

Menurut wartawan yang Abu Nawas jumpa sewaktu hendak membeli rokok Surya di sebuat kedai kemarin ustad tersebut ialah...jeng jeng jeng,,,,.....

Sapa haaa???? ustaz Shahril Long ka? Ustaz Halim Nasir ka? atau ostad pasti yang nama Mat Zan si kaki lucah tu? kah kah kah..

Biaq pi la ostad mana pun janji dia nak menikah dengan Noraniza Idris sewaktu dia dah jadi janda. Jangan jadi malaon macam gambaq kat bawah ni..tak kira bini orang semua dia nak mengorat walaupun dia tahu yang tak dak sapa pun yang bekenan kat dia kah kah kah
Adoi nampaknya dah setahun ostad yang dok pegang bendera P.Pinang tu dok mengorat ustazah pasti yang nama Junaidah Yahya tu. Agak2 dapat dak lagi... tapi laki ustazah ni sporting..nak sms sayang sayang dengan bini dia pun ok... kah kah kah

Oh ya dah sembang pasai ostad ni Abu Nawas ada la jumpak sorang ostad yang meniaga nasik di bulan posa ni.. nak tau ostad mana? ermmm tengoklah petang2 satgi abu nawas cerita kah kah kah... Ostad dalam radio ooooo....

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve