To Live Is to Die

free counters

Ahad, 4 September 2011

TERKINI JAM 2.10PTG: PEMUDA PAS PERAK BUAT KECOH DI RUMAH TERBUKA MUFTI PERAK

Satu kekecohan telah berlaku di rumah terbuka mufti Perak sebentar tadi gara2 seorang lelaki yang bernama Mohd Syahid tidak puas hati apabila mufti Perak mengatakan beliau sudah mati..

Menurut saksi kejadian Encik Ahmad Tajudin Bin Ishak, lelaki yang bernama Mohd Syahid itu terdengar mufti perak itu berbicara tentang mati syahid. beliau yang merasakan mufti Perak itu sedang mengumpat dirinya terus menyerang mufti Perak itu dengan kata kata yang kesat lagi mengesatkan.

Beberapa orang yang berada di situ telah masuk campur dan menjelaskan bahawa mufti Perak tidak bermaksud yang mati itu lelaki bernama Mohd syahid tetapi mufti Perak bercerita tentang berita di bawah ini :-Baguslahlah kalau dah di takdirkan mati syahid walaupun tidak bernama syahid. Baru jadi wartawan dan kena peluru sesat dah boleh di kira syahid. Bagaimana pulak dengan orang di bawah ni :-
Orang ini mati di bunuh penjajah. Dia di bunuh kerana berjuang menghalau penjajah dari tanahairnya. kalau jadi wartawan kena tembak sudah di kira syahid tak kan mati lawan penjajah di kira mati tak syahid?

bagaimana pulak dengan matinya orang di bawah ni:-Apakah dia ni juga mati syahid sebab di bunuh komunis? Ostad Harus yang sani tentu boleh jawab.

Oh ya abu Nawas nak tanya satu lagi fatwa daripada Ostad Harus yang sani. Kalau dok smsm lucah dengan pompuan tiba2 mampus macam melaun kat bawah ni boleh kira mampus shayid tak? Kah kah kah.. Kalau tanya Ostad mat Yusni nanti dia akan kata..sokong ana syahiddddd...lawan ana kafirrrrrr.... kah kah kah

Terkini Jam 2.27 pagi Prof Dr Khor Key Kin Di Jumpai Mati di Hadapan Rumahnya dengan kesan tetakan di kepala.

Pakar sejarah Malaysia iaitu Prof. Dr KKK hari ini telah di jumpai mati di hadapan rumahnya dengan kesan tetakkan di kepala. Menurut Inspektor polis yang bernama Conan, kematian ini boleh di ketegorilan sebagai satu pembunuhan kerana terdapat kesan cedera di kepalanya.

Pakar forensik yg tiba di tempat kejadian telah membuat rumusan kematian ini adalah akibat daripada serangan sesorang untuk mendapatkan otaknya sebagai bahan kajian sejarah. Ini adalah kerana beliau adalah seorang tokoh sejarahwan negara yang tidak ada tolok bandingnya.

Kah kah kah.... Sapa Dr KKK ni? Dr Khoo Kay Kim ka? atau Dr Kuda Kayu Kimakhang? kah kah akah.

Cuba baca berita di bawah :
Kalau nak tau inilah dia cina paling haram jadah dalam Malaysia ni... walaupun ada banyak cina yang haram jadah tapi tiada lebih haram jadah melainkan cina ni dan cina di bawah ni :-
Kedua2 ekoq cina kat atas tu cukup haram jadah. Sekoq cina kaki putaq belit sejarah dan sekoq lagi cina tak mau mengaku cina la pulak.

Hari ni abu Nawas nak mengutuk si cina tua yang kaki putaq belit sejarah. Cina muda yang tak mau mengaku cina tu biaq pi la dulu kasi dia syok dengan baju melayu dia dulu.

Cina tua yang nama Khoo Kay Kim ni adalah barua kepada pemerintah dalam menulis tentang pembohongan sejarah kemerdekaan tanahair.

Bermula dari budak sekolah menengah sampai budak sekolah tak menengah semuanya kena baca buku sejarah pembohong yang dia tulis untuk lulus periksa.

Cina tua ni menulis dengan penuh sikap prejudis terhadap komunis. Setiap fakta di putaq belitnya demi untuk membodek pemerintah.

Lu Ma Cibai punya cina tua...

Hari ini cina tua ni Mat Sabu jumpak dia untuk dapatkan bahan sejarah... Lu punya lancau la ..sekarang orang sudah tarak baca lu punya kelentong... Lu sendiri tulis...lu sendiri baca..lu sendiri komen la kah kah kah..macam anak anak anjing Ostad dajaiudin la..sendiri tulis sendiri baca sendiri komen kah kah kah kah

Tapi haram haram jadah cina 2 ekoq kat atas tu lagi haram jadah pak lebai kat bawah ni.. Tak kira bini orang semuanya dia nak sembang lucah kah kah kah... Bila jumpak aku lari lintang pukang..punya pengecut kah kah kah...Cey wah ..ni mesti dok tengah temberang yg dia bawak kereta besaq... tak pun dok temberang yg dia sedang bisnes juta juta kah kah kah....

Blackend Is The End

Dyers Eve