To Live Is to Die

free counters

Ahad, 11 September 2011

PEMUDA CINA BAWA BENDERA PAS BUAT KECOH DI MAJLIS RUMAH TERBUKA MALAYSIA PERMATANG PAUH


Suasana di majlis rumah terbuka Malaysia di sekolah Guar Perahu menjadi kecoh petang tadi apabila beberapa orang pemuda cina telah membuat kecoh setelah pihak urusetia tidak menyediakan babi panggang untuk mereka.

Pemuda cina itu di percayai telah terpengaruh dengan Presiden MCA bahawa boleh tukar ikut suka hati bila rasa sudah tidak sedap hati.


Kah kah kah.. Ini MCA memang cerdik. Bila sudah rasa mau kalah dia pun cakap mau tukaq kerusi. Sapa mau tukaq sama MCA kalau bukan umno kah kah kah.

MCA tau kalau dia lawan lagi tempat majoriti cina dia comfirm kalah sampai mati. Kah kah kah. Mau selamat punya tempat mesti angkat melayu punya kerusi. Maelayu punya kerusi kalau lawan letak orang mati pun boleh menang.

MCA tau selama ni yang boleh kasi kerusi hanyalah Umno. Ambik kerusi Bukit Gantang kasi kerusi Grik kah kah kah. Kononnya dapat ambik balik kerusi umno di bukit Gantang tapi mai Pilihanraya Bukit Gantang sudah tertungging , Grik dapat kat cina kah kah kah.

PRU kali ni MCA dan Gerakan dah tau yang depa akan kalah teruk lagi kalau lawan tempat cina. Jadi kalau mau menang dan nak jadi menteri kenalah tukaq dengan kerusi UMNO kah kah kah..

Bijak bijak.....

ANWAR DAN DR MAHATHIR TURUT SERTA DALAM RUMAH TERBUKA MALAYSIA DI PERMATANG PAUH


Rumah terbuka Malaysia yang di adakan di Permatang Pauh hari ini telah mencatat satu sejarah tersendiri apabila dua tokoh politik yang bermusuhan iaitu Anwar Ibrahim dan Dr Mahathir telah turut serta di majlis itu..

Anwar Ibrahim yang juga seorang tukang gunting rambut di pekan Permatang Pauh kelihatan tiba di majlis ini jam 2.36petang manakalah Dr mahathir pula pada jam 2.37petang.

Dr Mahathir yang juga seorang Doktor di sebuah farmasi di pekan Kubang Semang kelihatan menyambut Anwar dengan begitu mesra sekali tanpa memperdulikan Perdana Menteri sedang berucap di waktu itu.

Menurut isteri Anwar iaitu Wan Azizah wan Ismail, suaminya Anwar memang berhajat sangat untuk bertemu Dr Mahathir kerana mahu bertanyakan tentang sejarah bekas Perdana Menteri Malaysia ke 4 yang juga bernama Mahathir. Beliau juga ini bertanyakan Dr Mahathir tentang apakah kenyataan di bawah ini keluar dari Dr Mahathir farmasi Kubang Semang atau Dr mahathir bekas PM malaysia,
Kah kah kah.bukan kata anwar gunting rambut saja yang keliru tapi abu Nawas yang dapat F9 dalam sejarah pun keliru jugak kah kah kah. Sapa yang kata subjet sejarah kat sekolah kurang tepat. Dr mahathir Farmasi Kubang Semang atau Dr Mahathir bekas PM kah kah kah.

Betui ka subjet sejarah kat sekolah kurang tepat. Apa yang kurang tepatnya? Sebab tak ada cerita Mahathir kena terajang dengan Tengku ka? kah kah Kah.

Benda apa apa yang Dr mahathir kata sejarah tak cerita pasai tengku dalam buku sejarah sekolah? Pasai tengku rasmi kilang arak ni ka tak ada dalam buku sejarah? kah kah kah


Dr Mahathir memang sudah gila kalau dia mau kasi cerita sejarah dalam buku sekolah betul2 punya cerita. Ini semua nak kasi Umno kalah cepat. Kalau budak2 sekolah tau sejarah yang betul nanti belum habis SPM depa dah berani lawan umno kah kah kah.

Tak ada gunanya baca sejarah yang betul2 sebab bukan boleh jadi kaya pun..lebih baik baca buku lucah yang cina tua ni karang lagi stim kah kah kah

RUMAH TERBUKA MALAYSIA CUBA DI SABOTAJ : SURAU2 DI PERMATANG PAUH DI TABURI MAJALAH2 LUCAH.


Jemaah surau di sebuah taman perumahan sekitar Permatang Pauh telah di gemparkan pagi ini dengan pertemuan beberapa novel dan majalah lucah. Menurut siak surau tersebut majalah dan novel lucah tersebut telah di jumpai oleh seorang jemaah wanita di bilik wuduk.

Wanita tersebut yang masih bujang tanpa melingahkan masa terus berlari naik ke atas mimbar dan membuka pembesar suara lalu mengumumkan bahawa beliau telah berjumpa sebuah novel lucah seperti gambar di bawah ini :-
Jom kita tengok sapa pulak pengarang novel lucah ni : -
kah kah kah..dah agak dah comfirm cina tua kat bawah ni yang tulis novel lucah ni... kah kah kah kah.

Kita tengok pulak apa isi dalam novel lucah ni :-
Betui betui betui...memang lucah dan menghairahkan. Cuba tengok cina tua ni nak kelentong budak2 darjah 6 dengan tokoh2 ni .. dia cuba temberang pasai tokoh2 ni dengan mengatakan tokoh2 ni hanyalah terlibat dalam bidang pendidikan. Sedangkan mereka2 inilah tokoh kemerdekaan yang umno cuba sembunyikan

Ibrahim Yaakop adalah calon Perdana Menteri apabila Jepun di halau keluar oleh komunis dari tanah melayu. Mengapa cina tua ni tak cerita pasai Zaaba yang sebenarnya.

Tidakkah cina tua yang megarang buku ini sangat melucahkan?

Tiba2 datang lagi sekoq cina tua nak suruh Mat Sabu belajaq sejarah :-
Kah kah kah.. Oi cina tua Mat arip Sukon...buku novel lucah apa lagi yang ada kat universiti yang hang nak suruh Mat Sabu pi belajaq tu..kah kah kah. Ada tak cerita sejarah pasai cina kalah dengan hindu kat Batu kawan tahun 2008 dulu kah kah kah.

Inilah 2 ekoq cina yang menjadi barua kepada umno. kah kah kah.

Aku nak pesan kat Mat Sabu..daripada hang masuk universiti belajaq novel lucah yang cina tua tu tulis lebih baik hang balik mai Penang jumpa melaun kat bawah ni. Dia lagi pandai karang sms lucah kat bini orang kah kah kah. Untuk orang kuat Mat Sabu Blooger Penjual Ubat dan Fadzil Baharom..sampaikan pesanan ini untuk Mat Sabu kah kah kah

KISAH SENSASI : RUMAH TANGGA ISMAIL SABRI (MENTERI PERDAGANGAN DALAM NEGERI, KOPERASI DAN KEPENGGUNAAN) MULAI RETAK...


Desas desus kini tersebar mengatakan rumah tangga Menteri Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan Sabri Ismail telah mula retak. Perkara ini sudah tidak dapat di selindungi lagi apabila ianya dapat di hidu oleh tetamu rumah terbukannya beberapa hari lalu.

Menurut Norshidah Ismail iaitu salah seorang tetamu yang melihat keretakan rumah tangga menteri itu, beliau secara tidak sengaja telah menarik tikar yang menutup keretakan di tangga rumah menteri tersebut sewaktu mahu membuang tuala wanitanya di belakang rumah menteri itu.

Keretakan tangga rumah itu kemudiannya telah di beritahu kepada Encik Suratman Bin Haji Seman iaitu salah seorang tukang kebun di rumah tersebut. Encik Suratman berkata sebenarnya tangga di rumah menteri tersebut telah mula retak kemarin apabila menteri tersebut menghentak hentakkan kakinya akibat marah apabila mengetahui kad pra bayar akan di kenakan caj 6%.

Kah kah kah... macam mana menteri ni tak marah kalau prepaid naik harga. Kalau naik harga susah la orang nak undi anak dia kalau anak dia masuk AF lagi kah kah kah..

Cuba baca berita ini pulak :-
Kah kah kah.. Ini semua lakonan yang sudah di rancang bersama syarikat telco. Umno cakap sama Telco nanti kasi cakap mau naik harga lepas tu Najib akan kata jangan naik harga. Bila harga tak jadi naik nanti orang akan kata Umno bagus sebab jaga sama rakyat kah kah kah.

Tapi ramai orang bukan umno bodoh lalu termakan dengan isu yang telah di skripkan ini. Kah kah kah.

oii sekarang ni mana boleh umno mau kasi naik harga sebab PRU dah dekat.

Blackend Is The End

Dyers Eve