Blackend Is The End

Selasa, 13 September 2011

MAHYUDIN JUMPAK KOMUNIS CHINA, NAJIB PULAK BERJUMPAK CINA CELAKA... MACAM PELAQ.


Kah kah kah...ni la cina yang paling kuat anti melayu dan Islam. Cina ni maki orang azan cina ni maki orang melayu macam2 tapi dia dok selamat lagi.

Mana dia perkasa, mana dia pakida, mana dia patriot... kah kah kah..tiba2 cina ni dapat jemputan khas jumpak PM la pulak kah kah kah....

Aku rasa kawan aku Perkasa Penang ni nak salam dengan Najib pun tak boleh kah kah kah...

ISU VEDEO PERBUALAN LUCAH MAT SABU, MAKAMAH KOTA BARU BUKA SEMULA

Kota Bahru 13 september, Berikutan isu video sexs timbalan Presiden Pas yang kini telah menular ke serata negara, Makamah Syariah Kota Baru telah membuka semula pada pagi ahad lalu..

Menurut pengawal keselamatan makamah tersebut, makamah telah di buka seperti biasa setelah bercuti pada hari jumaat dan sabtu. Katanya lagi pembukaan makamah pada jam 8 pagi ahad tidak ada kena mengena dengan isu video sexs mat sabu yang tengah hot sekarang ini...
Kah kah kah...dunia politik sekarang ni memang dah gila. Sekejap anwar tutuh juboq, sekejap budak 16 tahun kena rogol dengan tambi kechik, sekejap anak yatim tibai bibik yang kerja kat rumah dia... la ni mai pulak cerita Mat Sabu sembang lucah dengan pompuan pulak dah kah kah kah.

Ishhh Abu Nawas bukan nak tolong bela Mat Sabu kata Mat Sabu tak buat benda2 macam tu. Manusia ni tak kira orang Pas ka orang umno ka kalau bab betina semua serupa saja. Lagi besaq serban lagi jahat dia punya perangai..

Contoh macam melaun dalam gambaq ni... nampak serban punya besaq tapi dia punya hodoh punya perangai boleh tahan jugak besaqnya kah kah kah. Abu Nawas dok tunggu dia saman Abu Nawas tapi sampai la sekoq polis tak mai ambik Abu Nawas lagi kah kah kah...

Berbalik pada cerita video Mat Sabu... Ishh Abu Nawas pelik jugak pasai apa baru la ni baru nak keluaq rakaman sembang lucah Mat Sabu dengan awek dia yang dia dok lepak sekali dalam hotel tu... Ishhh sapa yang rakam? Awek dia yang nama Normah tu ka yang rakam? Atau Mat sabu sendiri yang rakam? Masa tu kalau nak rakam jenuh jugak bawak perakam yang guna keset macam ni :-

Kalau bukan Normah atau Mat Sabu yang rakam sapa pulak yang rakam? Mesti ada tukang rakam. Tak kan rakaman sora yang dok tersebar la ni depa pi mintak kat malaikat kot?

Lagi pelik kalau pikiaq balik awatnya rakaman tu tak di jadikan bahan bukti masa perbicaraan dulu. Lebih baik kasi Mat Sabu Mampus dari dulu lagi dan taklah sampai dia boleh naik jadi Timbalan Presiden Pas hari ini.

Ntahlah hanya Tuhan dan tukang buat keset ni saja yang tahu mai mana rakaman perbualan tu. Abu Nawas pun tak mau pening nak pikiaq.. cumanya apa yang Abu Nawas tau buat masa ni umno cakap apa pun tak dak sapa nak percaya lagi walaupun umno bercakap betul..

Untungnya Mat Sabu tak kira dia buat atau tak buat benda ni ialah kerana isu ni di putarkan di saat2 rakyat sudah tak kisah apa yang lawan umno buat kerana rakyat hari ini hanya mahu umno saja di turunkan terlebih dulu...lepas tu pikiaq lain...

Oklah Abu Nawas nak buat rakaman sora teran berak sat..kalau sapa2 nak dengaq macam mana abu Nawas teran berak bolehlah dapatkan keset tersebut di kedai VCD lucah di tempat masing masing...

SENARAI NAMA BLOGGER DALAM PERHATIAN BUKIT AMAN


Dua tiga hari ni malas betui nak update blog. Maklumlah sejak PM dah iktiraf yang komunis baru tu baik maka rasanya tak perlu lagilah aku nak cari cerita2 atau nak bagitau dalam blog ni kata komunis tu tak jahat,

Tapi aku sedih jugak bila PM kata komunis lama tu jahat. Bukan sedih sebab dia kata kat komunis jahat tapi sedih sebab bapak PM kawan dengan komunis lama. Nasib baik bapa dia tak kena tembak masa dok kawan dengan komunis lama dulu.

Bukan senang jugak nak cari bahan untuk di masukan kedalam blog. Dah jumpak bahan nak kena tulis pulak... dah tulis SB baca pulak.. bila SB baca nama abu Nawas pun depa tulis kat whiteboard Bukit Aman..bila nama dah di tulis di Bukit Aman maka tunggu masa sajalah nak berehat di Bukit Aman.

Macam nilah nasib blogger2 jahat macam Abu Nawas ni. Tak semudah hidup pak pak ustad yang maki hamun orang dalam masjid. Lepas maki, orang jamu makan lagi..lepas tu bila salam dapat sampul..dalam sampun ada gambaq agung.. belum sempat sampai rumah pak ustad singgah kedai makan sebab nak melantak lagi.. bab harga makan jangan risau nanti anak murid pak ustad tolong bayaqkan.

Balik rumah pak ustad boleh dok melepak sambil hayun rokok...esok pagi lepas sembahyang subuh pak ustad dah siap sedia nak pi baca khutbbah jumaat pulak..yang ni kira part time seminggu sekali... lepas la bayaq duit hutang TV plasma yang bini pak ustad baru beli.

Ermmm,,, mungkin lepas ni abu Nawas pun nak jadi pak ustad jugaklah.. Sebulan kalau boleh buat koleksi sampul dalam 25 cukup la. Kalau dalam sampul ada RM100.00 kali dengan 25 dah RM2,500.00 tu..itu belum kira part time baca khutbah lagi.

Tapi pikiaq2 abu Nawas tak sesuai jadi Pak Ustad sebab Abu Nawas ni belajaq sekolah atap saja, dah la sekolah atap sampai dargah 3 Abu Nawas dah berhenti sebab Abu Nawas frust dengan sorang cikgu pompuan yang menolak cinta abu Nawas kerana kononnya Abu Nawas ni budak kecik lagi....

Ishh... senang2 masuk lokaplah..tapi dok tunggu Pak Lebai Zan saman Abu Nawas sampai sekzrang dia tak berani nak saman. Nak tunggu dia mai tumbuk Abu Nawas, sampai mampuih Abu Nawas tau dia tak tumbuk punya sebab dia memang pengecut nak mampuih...

Tak palah Abu Nawas tulis blog sajalah kot... mana nak tau kot2 nanti Abu Nawas boleh masuk lokap...boleh lepak dengan Din Binjai sekali kah kah kah

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve