To Live Is to Die

free counters

Khamis, 15 September 2011

TUAN IBRAHIM TUAN MAN DAKWA TEMUI LAMAN WEB LUCAH PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT DI INTERNET


Sebuah laman web lucah yang memuatkan video video lucah pemimpin pembangkang telah di temui hari ini. Menurut Tuan Ibrahim Tuan Man yang juga jurukimpal di sebuah kilang Perai, beliau telah menemui laman web tersebut ketika sedang mencari cari gambar lucah di internet..

Namun begitu beliau telah terlupa untuk bookmarks laman web tersebut di komputer pantium 3nya itu. Maka pada sesiapa yang mahu mencari website tersebut bolehlah mencari dengan berbagai2 kata kunci di injin Google atau Yahoo..

Di atas adalah berita lucah dan di bawah pulak adalah berita semi lucah...

Pesiden Perkasa yang juga Ahli Parlimen pasir Mas telah di terima kembali sebagai ahli umno berkuatkuasa hari ini. Menurut setiausaha kerja kepada presiden Perkasa tersebut, beliau telah menerima surat pengesahan sebagai ahli umno sewaktu makan tengahari malam tadi.

Dengan penerimaan beliau sebagai ahli umno maka beliau kini telah layak untuk memegang apa2 jawatan di dalam umno dan kemungkinan besar akan di lantik sebagai menteri dalam negeri untuk mengantikan Hishamudin Hussin.
Kah kah kah... Mat Berahim ni memang kuat angan2nya..kah kah kah. Hari tu angan2 nak jihad dengan Ambiga tapi bila tiba masa dia lari lintang pukang sebab takut nak lawan dengan ambigga kah kah kah.

Mat Berahim marah kat Najib pasai lantik Mat Lembut jadi menteri dalam negeri. Mat Lembut tak berani cabut bulu Mat sabu kah kah kah. Kata Mat Berahim kalau dia jadi Menteri Dalam Negeri dia akan cabut bulu Mat Sabu kah kah kah.

Dia kata kerajaan kena halang segera sebelum dia cabut bulu Mat Sabu..kah kah kah. Ini macam dialog yang di kata masa Bersih hari tu. Sebelum Bersih Mat Berahim kata kalau kerajaan tidak bertindak mengahalan Bersih Mat Berahim dan pasukan jihad akan berjihad menghapuskan Ambiga n the Gang..kah kah kah

Pasai apa Mat Berahim kata macam tu? pasai Mat Berahim sebenaqnya mamang pengecut. Dia suruh kerajaan halang dia daripada pi cabut bulu Mat Sabu. Macam budak2 nak bergaduh tapi dia suruh orang pegang tangan dia. Kah kah kah.

Kalau nak cabut bulu Mat Sabu tak payah la nak suruh orang halang. Sambil cabut sambil ambik video peliaq Mat Sabu kah kah.. Baru rakyat boleh tau peliaq Mat Sabu kecik ka besaq kah kah kah.

Bukan kata cabut bulu kalau Mat Berahim nak hisap peliaq Mat Sabu pun tak pa. Bila dah hisap peliaq jangan lupa ambik gambaq sekali boleh kami bluetooth..(Ehh abu Nawas nak bluetooth macam mana handphone Abu Nawas talipon touchlight saja)

Oiii Mat Sabu hang memang beruntung pasai ada orang sanggup cabut bulu peliaq hang. Kalau kat luaq negara cabut bulu peliaq kena bayaq ooo. Kat Malaysia ni ada orang sanggup cabut bulu peliaq tak payah bayaq kah kah kah.

PELAKON JAAFAR ONN SERTAI PERKASA

Pelakon terkenal Jaafar Onn adalah antara ahli panel yang telah bersama sama menjayakan satu forum anjuran Perkasa sebentar tadi. Forum yang bertajuk "Keranamu Ambbiga Aku Lari Lintang Pukang" ada satu forum yang membincangkan mengapakah panlima jihad yang di pimpin oleh Berahim Ali telah lari lintang pukang pada hari perhimpunan Bersih bulan lalu..


Opss.. maaf Abu Nawas tersilap info. Bukan jaafar Onn pelakon tapi ntah Jaafar Onn mana tak tau yang jadi ahli panel tu. Maklumlah forum jenaka mestilah Abu Nawas ingatkan Jaafar Onn tu adalah Jaafar Onn pelakon.

Antara ahli panel yang mejayakan forum tersebut ialah penulis novel sejarah ala ala satira iaitu apek Khoo Kay Kim serta bekas guru sains rumahtanggah Ramlah Adam.

Seorang lagu ahli panel yang turut serta ialah Zulkifli Abdul Ramha yang juga tidaklah Abu Nawas kenal kerana dia tidak terkenal seperti terkenalnya Abu Nawas yang alim lagi tawaduk ini.

Forum ini telah di ceriakan lagi dengan di pengerusikan sendiri oleh panglima jihad yang telah lari lintang pukang kerana ketakutan yang amat sangat apabila mendengar nama Ambiga 9 julai lalu.

Kehadiran penonton yang di angarkan sehingga sejuta orang untuk mendengar lawak jenaka dari mereka ini telah menandakan bahawa rakyat Malaysia memang suka mendengar jenaka yang di olah semula untuk menjadi sejarah.

Pada forum itu juga seorang penonton telah bertanya novelis terkenal Apek Khoo apakah pada suatu hari nanti akan di tulis juga sejarah tentang Berahim Ali yang telah lari lintang pukang sewaktu himpunan Bersih tempoh hari.

Apek Khoo engan menjawab soalan tersebut kerana beliau merasakan isu Berahim Ali lari lari lintang pukang pada himpunan Bersih tempoh hari tidak boleh di bincangkan di khalayak ramai kerana mungkin akan menjadikan rakyat merasa cemas.

Di pendekan cerita forum tersebut akhirnya telah berjaya menjawab beberapa persolan dalam bentuk jenaka yang ringgan kenapa Berahim Ali dan pasukan jihadnya telah lari pada himpunan bersih tempoh hari

Blackend Is The End

Dyers Eve