To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 16 September 2011

KHUTBAH BERUNSUR LUCAH GEMPARKAN JEMAAH MASJID KUBANG RANTING


Jemaah solat Jumaat di Masjid Kubang Ranting hari ini telah di kejutkan dengan bcaan khutbah berunsur lucah oleh khatib yang bertugas.

Menurut Ali bin Mohamad Kassim iaitu jemaah yang bersembahyang di masjid tersebut beliau merasa terkejut apabila khatib yang berkhutbah tentang hubungan sexs suami isteri di siang hari pada bulan syawal..

Ali bin Muhammad yang kebetulan baru saja membeli talipon yang ada kamera dengan pantas telah mengeluarkan taliponnya itu dn tanpa melengahkan masa terus mengambil gambaq tuan khatib tersebut.


Kah kah kah.. Khatib mana sedang baca khutbah kat atas tu kah kah kah. Inilah dia imam Al Najibi Ibnu Al Razaki. Wahhh ramai orang seronok sebab Al Imam sudah mansuhkan ISA. Kah kah kah tapi hangpa semua tak pernah pikiaq pasai ap dia mansuhkan ISA.

Abu Nawas bukan cakap kosong tapi Abu Nawas baru semalam saja pergi berjumpa dengan Al Imam Najib ibnu Al Razaki tanya terus pada dia kenapa dia hapuskan ISA.

Al Imam Najibi kasitau Abu Nawas yang dia hapuskan ISA sebab dia tak mau masuk ISA. Abu Nawas tanya dia lagi mengapa pulak dia boleh masuk ISA sebab kuasa semua dia punya tangan punya dalam ada.

Rupa2nya Al Imam Najibi sudah bermimpi yang dia akan turun tahta tak lama lagi. Kalau dia turun tahta kuasa pun sudah tiada, bila kuasa telah tiada maka bila2 masa dia boleh kena terajang masuk ISA.

Al Imam Najibi beritahu Abu Nawas yang dia lansung tak percaya pada anwar Berahim dengan Pas untuk hapuskan ISA kalau depa memerintah nanti. Al Imam Najibi kenai sangat dengan bekas boos dia masa dalam umno dulu si anwar Berahim yang kai pendendam dan temberang tu.

Al Imam Najibi tahu kalau Anwar jadi PM dia mesti masuk Isa punya kah kah kah. Sebelum Dia masuk ISA lebih baik dia kasi turun itu ISA kah kah kah.

Imam Al Najibi bukan bodoh macam panglima jihad Brahim Ali yang sokong ISA tak tenteu pasal sedangak dia tak tahu yang bakal masuk ISA tu ialah dia sendiri nanti kah kah kah.

Kah kah kah..apa macam hebat tak Abu Nawas boleh jumpak al Imam Najibi. hanya Abu Nawas dan orang2 alim macam Abu Nawas saja yang boleh jumpak Al Imam Najibi ni kah kah kah.

Kalau Al Imam Najibi tak kasi Abu Nawas tau pun Abu Nawas dah tau yang Anwar dan Pas tak akan hapuskan ISA. Anwar dan Pas cuma maim politik saja kata tak suka Isa sedangkan fakta sejarah telah termaktub yangsemua wakil rakyat dari Pas menyokong Akta ini semasa di bentangkan oleh Tun Razak dulu untuk mengantikan undang2 darurat.

Tun razak temberang Pas masa tu kata ISA untuk tangkap komunis dan Pas pun sokong suruh Umno tangkap komunis tanpa bicara. Tapi malangnya yang kena tangkap dulu sebelum komunis kena tangkap ialah Presidennya sendiri.

Pas memang bodoh dan hipokrit sebab sokong ISA. Pas haramkan ISA pada ahlinya tapi Pas halalkan ISA pada komunis. Inilah sikap Pas yang macam kaum Israil. Orang yahudi halalkan benda yang haram untuk orang lain tapi haramkan benda yang haram untuk kaumnya.

Orang Pas jangan marah kalau abu Nawas kata Pas ni macam yahudi. Kalau nak marah pun Abu Nawas peduli apa kah kah kah.

Cuba baca bawah ni pulakTengok macam mana Pas nak kena tipu lagi. Kali ni Umno hapuskan ISA tapi nak bikin laion punya undang2 pulak. Kalau dulu Pas sokong ISA sebab nak tolong Umno tahan orang komunis tanpa bicara, kali ni Pas nak sokong undang2 yang umno nak buat ni pasai apa pulak?

Kah kah kah... macam 50 tahun lalu bila Umno nak hapuskan undang2 darurat, umno tak ambil masa yang lama untuk luluskan undang2 ISA sebab dia tahu yang wakil2 rakyat Pas dalam dewan akan sokong 100%. Kali ni pun umno tahu yang Pas sekali lagi akan menjadi penyelamat kepada Umno untuk terus berkuasa.

Apa pulak yang di harapkan pada wakil rakyat PKR dalam dewan untuk menentang undang2 yang bakal di gubal ini. wakil rakyat PKR semuanya hanyalah anjing anjing Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim Kata aufff depa semua mesti kata auff...

Yang pastinya undang2 akan mengantikan ISA ini adalah undang yang akan meneruskan penguasaan Umno untuk setengah abab lagi...

Hancur ISA Hancur Umno, hancur Anjing anjing Pas dan PKR...

WANITA SOLEHAH UNTUK OSTAD NORAZLI MUSA JANGGUT


Untuk Ostad Norazli Musa yang kata komunis tak ada agama dan tak percaya Tuhan, ini adalah gambaq untuk tatapan Al Ostad. Gambaq ini adalah seorang gadis (mungkin anak orang Pas) yang ada agama dan percayakan Tuhan.

Untuk pengetahuan Ostad norazli yang memfitnah pejuang2 kemerdekaan yang telah mengorbankan jiwa, raga dan masa muda mereka..belum ada lagi orang komunis yang bangsanya melayu dan agamanya Islam berpakaian macam orang bukan komunis ni.

VIDEO GURU KELAS MEMASAK DI ROGOL BERAMAI2 DI SEBARKAN DI YOUTUBE


Seorang guru memasak kelas dewasa telah di perkosa beramai ramai oleh anak muda di sebuah kampung kerana tidak tahan dengan penampilannya yang menjolok mata setiap kali menghadiri kelas memasak di kampung berkenaan.

Menurut puan Habsah Ismail iaitu pembantu guru berkenaan pada mulanya anak muda kampung tersebut mahu guru memasak tersebut mengajar mereka memasak dengan lisan sahaja kerana mereka tidak mebawa pen dan buku untuk menulis tetapi guru memasak tersebut telah memarahi anak muda tersebut kerana katanya kalau nak belajar memasak kenalah menulis kerana di bimbang nanti akan kekurangan bahan masak yang di ajarnya.

Kah kah kah..berita lucah apakah ini? Kah kah kah... Cuba baca berita lucah di bawah pulak...
Kah kah kah. ini bukan guru memasak yang di rogol seperti cerita di atas tapi adalah guru memasak yang merogol orang orang yang pernah membaca buku2 memasak yang pernah di tulisnya.

sapa Ramlah Adam ni?? Jangan tanya ketua pemuda Pas Batu Kawan sebab satgi dia kata Ramlah Adam ni ahli neraka pasai tak sokong Pas..kah kah kah.

beginilah kalau dah jadi barua kepada pemerintah sehinggakan apa yang di tulisnya sendiri pun telah di putar belitkan. catatan sejarah yang di tulisnya dulu sanggup dijadikannya buku resepi memasak hanya kerana mahu menjadi barua kepada pemerintah.

Apakah Makcik ramlah ini sudah lupa apa yang di tulisnya tentang Dr Burhanuddin Al Helmi,Ahmad Boestamam dan pemimpin2 kiri satu ketika dulu. Kenapa kini Makcik Ramlah cuba nak menafikannya pulak.

Buat makcik ramlah gua mau cakap sama lu... Lu Ma Cibai...

Blackend Is The End

Dyers Eve