Blackend Is The End

Khamis, 6 Oktober 2011

GAMBAR PELAKON FIDA IBRAHIM TAK PAKAI TUDUNG DI SEBAR LAGI DI FACEBOOK


Selepas gambar tidak pakai tudungnya tersebar di internet hari ini sekeping lagi gambar pelakon Fida Ibrahim telah di sebarkan di Facebook dan beberapa blog..'

Fida Ibrahim(gambar) yang juga pelakon tambahan di sekolah menengah berkata gambarnya tidak pakai tudung ini tidak ada kena mengena dengan Fida Ibrahim awek pelawak Sepah tu....

Kita ke berita seterusnya pulak...
Ini berita surat habaq sialan harian yang orang Pas suka sangat baca. Depa kata surat habaq Sialan Harian ni boleh di baca sebab tak masuk belah belah mana...

Kah kah kah... mangkok hayun punya orang Pas yang suka baca surat Habaq Sialan Harian ni. Mana ada satu surat habaq dalam Malaysia ni tak masuk belah belah mana....

surat Habaq Sialan Harian ni adalah bahan peledak yang paling berkesan untuk membunuh orang Pas. Surat habaq ni di buat untuk orang Pas baca...

Cuba tengok macam mana surat habaq ni bikin laga artis sama Pas. Surat habaq ni pi tanya artis pasai hukum hudud.... surat habaq ni tau apa yang artis ni nak jawab sebab tu depa pi tanya...

Bila artis ni jawab tak betui pasai hukum hudud maka pakat pakat la orang pas maki hamun artis ni kata artis ni jahil murakap...

Dah nama pun artis mestila dia tak jawab dengan dalil hukum hakam... Kalau nak tanya bab hukum hakam pi la tanya pak pak ostad yang mengaji bab ugama... kalau pak pak ostad tu jawab tak betui barulah boleh di maki hamun...

Tok sah la kata tanya artis..cuba la pi masuk kampung tanya orang Pas yang tak reti ugama pun dia akan jawab macam aris ni...

Tujuan surat habaq ni pi tanya artis adalah untuk artis kata hudud ni tak bagus...lepas tu bikin cerita dalam surat habaq... bila orang baca semua pakat marah bila orang marah orang akan kutuk dan maki hamun artis.... bila semua pakat kutuk dan maki hamun artis maka puak2 artis akan membela kawan mereka yang di maki hamun.. bila kawan2nya mebela maka terjadilah perperangan antara puak artis dengan puak yang sokong hudud..

Inilah hasrat dan tujuan surat habaq ni...

tak kan yang tu pun nak kena habaq kat hangpa... dari pada hangpa maki artis lebih baik hamgpa maki Ostad kazim Elias kawan baik Manjungmari tu..dapat jugak pahala...

TERKINI : CERAMAH MAT SABU DI REMBAU HURU HARA..

Ceramah Timbalan Presiden Pas di Rembau malam ini telah menjadi huru hara akibat dari tunjuk perasaan ribuan orang yang di bayar upah untuk menunjuk perasaan kerana marahkan Mat Sabu yang telah memaki hamun Raja British kesayangan mereka.

Menurut seorang mamat yang turut serta dalam tunjuk perasaan itu yang bernama Mohd Sopi Bin abu, mereka sangat marahkan Mat Sabu kerana Mat Sabu telah memuji pihak komunis yang selama ini menentang British. Katanya lagi Komunis adalah bahaya kerana komunis itu adalah cina.
Kah kah kah..ini berita baik untuk Mat Sabu... Biaq depa bikin kacau sama Mat sabu sebab lagi depa bikin kacau lagi orang marah kah kah kah.. Kalau boleh bakaq rumah Mat Sabu pun lagi baguih... rumah Mat Sabu terbakaq sebijik tapi Umno akan hilang berbijik bijik kerusi kah kah kah.

Kerja kita hanya taruh api kasi terbakar..kasi rakyat marah sama umno... kah kah kah..

GAMBAR AMBIGA BERKEMBAN DI SEBARKAN DI FACEBOOK

Sekeping foto Ambiga sedang berkemban kini telah di sebarkan facebook pada hari ini.

Gambar yang kemunkinan besar telah di ambil secara mengejut iaitu ketika beliau baru selesai mandi itu telah di akui oleh pemiliknya iaitu Puan Ambiga a/p Munusamy adalah gambarnya yang tulin dan beliau telah membantah sekeras2nya bahawa gambar itu adalah milik Ambigga pengerusi Bersih.


Ini adalah kerana, katanya beliau lebih ramping jika di bandingkan dengan Ambiga pengerusi Bersih.

Sekian di sampaikan berita terkini jam 4... di bawah pulak adalah berita Ibrahim Ali ahli parlimen Parti Islam Semalaysia (Pas) Pasir Mas..keh keh keh


Presiden Perkasa yang juga Ahli Parlimen PAS kawasan Pasir Mas Tuan Haji Ibrahim Bin Haji Ali hari ini telah membuat penjelasan terhadap gambarnya yang di ambil secara curi oleh mereka2 yang di tidak bertanggung jawab.

Menurutnya gambar itu sebenarnya bukanlah dia sedang tidur tetapi sebenarnya ketika itu beliau sedang menerima wahyu untuk menetapkan tarikh jihad fisabilkimak.

Sebagai seorang pahlawan jihad adalah tidak mungkin beliau akan dapat melelapkan matanya walaupun seminit selagi bangsa dan agamannya tidak terbela.

Berhubung dengan itu beliau mengingatkan kepada sesiapa yang cuba hendak membuat tafsiran sendiri tentang gambaq itu, akan menerima pembalasannya.

Katanya lagi sejarah telah membuktikan bahawa pengkhianat seperti Ambigga telah di ajarnya betul2 sehinggakan tak cukup tanah Ambigga lari bila berjumpa dengannya pada Himpunan Bersih tempoh hari.

Kah kah kah... Oii ini mesti kerja Otai Manjung.. ada ka patut depa kata Pahlawan jihad tidoq.. Mana boleh pahlawan jihad tidoq..kalau dia tidoq mesti musuh akan menyerang... kah kah kah

Selama ni Malaysia aman damai pun kerana ada pahlawan jihad ni la. Dia dan pasukan jihadnyalah yang menjadi benteng barisan depan berhadapan dengan musuh2 negara kah kah kah...

Susah la polis dan tentera kalau pahlawan jihad tidoq... Ini semua fitnah yang jahat terhadap pahlawan jihad... Pantang pahlawan terlelap walaupun seminit kah kah kah..tapi tak lama lagi pahlawan ni akan lelap terus kah kah kah...

TUDUH POLIS ANJING : BLOGGER IKUT SUKA AKU KINI DI TAHAN

Blogger Ikut Suka Aku telah di tahan di sebuah restoran sekitar Kuala Lumpur sebentar tadi di percayai kerana sebuah artikal di blognya yang menuduh Polis anjing.

Menurut Wislow iaitu seekor tikus yang menumpang di rumah Catdogs Blogger Ikut Suka Aku(ISA) telah di tahan oleh oleh beberapa ekor anjing yang berkeliaran di sekitar Kuala Lumpur kerana marahkan ISA yang menyamakan keturunan mereka dengan polis yang jahat.
Kah kah kah..Oiii ISA yang hang pi keluaq fatwa kata polis tu anjing pasai apa? Hang ni tak reti nak bezakan ka mana satu anjing mana satu polis. Kalau aku jadi anjing pun aku marah kat hang kata aku ni macam polis kah kah kah kah.

Lain kali kata la polis ni jahat macam umno.. sebab yang jahat dan yang segala yang tidak baik itu umno kah kah kah.

Lagi pun semua kelentong polis saja mau kasi tutup mulut orang ramai yang marahkan polis yang kasi asap sama hospital hari tu.. kah kah kah

SOKONG HUDUD : HARUSSANI DI MINTA KEMUKA SURAT TUNJUK SEBAB

Hari ini semua pembaca atau blog pro PR tak payah dok kerap2 bukak internet. Ini adalah kerana berita paling sensasi yang para blogger pro PR nak tulis hari ini ialah cerita Pak Ostad ni sokong hudud.

Bukan saja para blogger pro PR yang dok kalut boh cerita ni tapi ada lagi 5 -6 ekoq pak pak ostad Pas pun akan dok cerita tak habis pasai pak lebai mufti perak ni sokong hudud.

Kah kah kah kah.. Oiii sudah la tak payah dok puji pak lebai ni. Dia ni SB..kerja dia buat provokasi.. kalau dia sokong hudud buat apoa dia nak jadi umno kah kah kah.

Yang puak2 Pas ni memang bengong pun...kalau pak lebai ni tibai depa, depa pakat maki macam2 kat Pak lebai ni..tapi bila pak lebai ni nampak macam nak sokong depa, puak2 pas ni pun pakat la dok puji..kah kah kah

Jangan jadi macam ostad kat bawah ni sudah la... bila tak boleh jawab hujah aku pasai komunis terus dia buang aku dari fren FB dia kah kah kah.. Ostad apa macam ni..kalau setakat cakap satu hala kasi orang dengaq saja sapa pun boleh..bilah berhujah mulut terkunci.kah kah kah

Patut la dalam parlimen Bukit Gantang DUN dia sorang saja kalah PRU dulu... rupa2nya harapkan janggut saja panjang tapi tak rreti nak berhujah kah kah kah...

LEBAI BERTUKAR MENJADI MOTORSIKAL

Ke Garisannnnn.....

Sedia.........

Jom kita bongkar lagi kisah lebai....'''

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve