Blackend Is The End

Jumaat, 7 Oktober 2011

GAMBAR SCANDAL TAN SRI MUSA HASSAN


Ini gambar siapa? Tengok dari belakang macam gambar bekas Ketua Polis Negara si Musa Hassan..

Atau ini gambar adiknya si Jamaludin Hassan?

Sebenarnya ini bukan gambaq Musa atau jamaludin Hassan. Gambaq ini sebenaqnya adalah gambaq sapa pun Abu Nawas tak tau. Abu Nawas amik di internet bila Abu Nawas Search kat Google Image "Orang Tua Gatal"

Sebenaqnya Abu Nawas bukan nak cerita pasai gambaq ni tapi nak cerita yang kat bawah ni... Kah kah kah.....



BLOGGER IKUT SUKA AKU KATA MP PR YANG TAK HADIR SIDANG PARLIMEN ITU BABI.

kah kah kah.. Abu Nawas nak tergelak sampai meninggal dunia bila Abu Nawas baca blog kawan Abu Nawas ni kah kah kah.. Marah betui ISA pada MP MP PR yang tak mai meeting hari tu..

Abu Nawas sebenaqnya tak terkejut sangat dengan kaki kaki ponteng ni. Apa nak kisah kalau tak mai pun elaun bulan bulan tetap masuk punya.

Yang Abu Nawas tau sekali hadir sidang selain dari elaun pengidapan, parking dan lain2 semua MP MP tak kira parti ni akan dapat RM400.00. Kira pi kira mai sehari ada sidang boleh la cekau dekat RM1k.

Kira pi kira mai campoq itu campoq ini sebulan setiap MP biasa yang tak ada jawatan dalam parlimen atau kabinet ni akan dapat RM17ribu sebulan...

Bila balik kawasan MP MP ni buat2 susah.... bukan pasai apa takut nanti penyokong tau yang dalam akaun depa banyak RM.

Tu la pasai setiap kali kita jumpa wakil rakyat kita mesti mau pau sama depa. Kalau setakat nak sembang kosong macam exco Kelantan ni tak payah la...Apa cerita dengan mamat ni.. Itu kena la tanya dengan Tarmizi Mat Jam. Nanti kalau aku cerita hangpa kata tipu la pulak...

Berbalik kepada cerita MP yang tak mai sidang parlimen tu... Jom kita tengok sapa dia...nampaknya kalau betullah MP MP yang tak hadir itu semua babi seperti kata ISA maka yang termasuk jadi babi ialah Presiden Pas dan anwar Ibrahim kah kah kah.

Abu Nawas tak dapat nak bayangkan macam mana Presiden pas kalau jadi Babi kah kah kah..

Oii ISA hang tak baik oo kata macam tu.... kah kah kah... Lagi pun antara yang hang kata MP MP babi tu adalah bekas Imam Masjid Negara.. iaitu MP Baling... Satgi anak dia marah kat hang baru tau... Anak dia ni orang kuat Pas Negeri aku oooo kah kah kah.. sat lagi dia habaq kat kawan baik dia lebai Zab baru hang tau kah kah kah.

Tapi kalau MP MP ni jadi babi bagus la jugak... Boleh la kita buat lauk bila mai PRU nanti kah kah kah...

Oh ya Abu Nawas nak bagitau pada ISA.. Anwar tak dapat hadir hari tu pasai dia mai jumpak Abu Nawas. Maklumlah Abu Nawas ni ulama besaq. Anwar mai jumpak Abu Nawas sebab nak mintak nasihat dari Abu Nawas. Hang tak caya cuba tengok gambaq ni... Amir ketua AMK Penang pun mai mintak nasihat Abu Nawas jugak.. tapi malas la Abu nawas nak cerita Amir mintak nasihat apa..kah kah kah

NURUL IZAH NAFIKAN RAKAMAN CCTV YANG DI DAKWA DALAM RUMAHNYA ADALAH GAMBARNYA


Nurul Izah Anwar telah menafikan bahawa rakaman CCTV gambarnya di dalam rumah dalam keadaan tidak berpakaian adalah dirinya...

Menurut pembantu khas kepada Nuru Izah Anwar iaitu cik Jasnita binti Kasimin rakaman CCTV itu sebenarnya bukan di rakam di rumah Nurul Izah tetapi adalah berkemungkinan besar telah di rakam di sebuah rumah tanpa nombor di sekitar Ampang.

Gambar gambar Nurul Izah Anwar yang juga seorang akauntan di sebuah syarikat milik 100% bumiputra telah tersebar ke serata wall Facebbok mulai semalam.

Berita di atas telah di sampaikan oleh Hajjah Wan Chik Pak Jebon, Sebelum keberita sukan kita ke berita panglima jihad dulu.

Panglima Jihad tanahair iaitu Tuan Haji Ibrahim bin ali yang telah tertidur di parlimen kemarin telah megeluarkan fatwa kepada orang2 yang telah mengumpatnya bahawa semua mereka akan di balas dengan dosa yang berat.
Kah kah kah...mamupih la sapa2 yang dok kutuk dia nanti dia sumpah jadi bewak kah kah kah... Bukan saja nanti jadi bewak malah akan dapat dosa yang amat besar kah kah kah

tapi bagi orang kafir pulak tak apa sebab tak dapat dosa kah kah kah... Kalau Mahathir baca ni tentu Mahathir marah sebab Berahim ali kata orang kafir tak dapat dosa sebab depa orang kafir kah kah kah...

Ini sudah macam Hukum Hudud,,Mahathir kata hukum hudud tak adil sebab orang kafir tak kena sama macam orang islam kena..kah kah kah

Oleh itu kepada semua orang bukan islam jom pakat maki Berahim Ali sebab makian anda semua tak dapat dosa kah kah kah..

opss lepas maki berahim ali jangan lupa maki ostad kat bawah ni jugak kah kah kah

USTAZ KAZIM ELIAS TERIMA TAWARAN BERLAKON FILEM DAKWAH DAVID TIOK


Tu dia gambaq sapa ni...gambaq sapa lagi kalau bukan gambaq Tok Gru kepada Blogger Manjungmari... Wahh Ostad kesayangan orang Pas ni memang bergaya betui.. sekali tengok nampak macam Otai Manjung la pulak kah kah kah..

Oh ya..sebenaqnya bukan nak cerita pasai gambaq profil FB Ostad ni tapi sebenaqnya Abu Nawas nak tolong buat hebahan pada mereka2 yang tinggal di sarawak terutamanya anak menakan Abu Nawas, yang Tok Guru besaq nak sampai dah ke negeri depa.

Oleh itu janganlah lepaskan peluang untuk hadir ke ceramah ostad ni.. Dia kan bercerita tentang kehebatan dirinya menjadi seorang ostad. antara dialoq yang akan di cakap nanti ialah. "Manjungmari...piiiirahhhh" kah kah kah kah.

abu nawas nak pesan kat orang Sarawak jangan lupa boh duit banyak sikit dalam sampul untuk Ostad ni..bukan apa Abu Nawas takut nanti dia balik mai semenanjung dia dok cerita orang Sarawak boh RM20 saja dalam sampul...

Kita kena ingat dia ni banyak ilmu syok sendiri yang akan dia ajar pada kita. Bukan senang nak dapat ostad macam ni. Sebab tu la ramai orang Pas suka pasang keset ceramah dia sebab suka dengan dia puji diri dia sendiri kah kah kah.

Ok lah untuk orang sarawak selamat mendengar lawan jenaka Ostad Kazim Elias.. Kami kat semenanjung ni dah muak dah dengan temberang Ostad ni... kasi dia temberang orang serawak la pulak kah kah kah..
Untuk Ostad ostad Pas di Serawak abu Nawas nak pesan..siap sedia la dengan penyapu sebab ostad ni pi Sarawak untuk taboq sampah di jalan2 yang telah ostad2 Pas kasi bersih...

Tapi kalau rasa segan nak sapu semua sampah yang dia taboq tu... Abu Nawas cadangkan supaya kasi penyapu saja kat kepala Ostad ni kah kah kah kah

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve