Blackend Is The End

Isnin, 10 Oktober 2011

SIDANG DEWAN DI TANGGUH GARA GARA MAJALAH LUCAH DI JUMPAI DI DALAM BEG SEMUA AHLI PARLIMEN


Beberapa majalah lucah yang di jumpai di dalam beg ahli parlimen telah mengemparkan sidang dewan yang di adakan pagi tadi. Menurut Yang Di Pertua Dewan Tuan Haji Pakcik Jamal Pendek buku2 lucah tersebut telah di jumpai oleh seorang bentara dewan kanak itu di dalam beg di dalam tong sampah berdekatan angkasapuri iaitu lokasi pergambaran rancangan kanak2 itu di adakan.....


Opss sori sori..ini berita 20tahun dulu time Abu Nawas kecik2... sebenarnya Abu Nawas nak cerita pasai parlimen jugak tapi pasai berita kat bawah ni :-
Kah kah kah..kesian kat MP MP yang dok tengah berangan nak jadi makin kaya..kah kah kah.. Punya la senyum dengan temberang dan peraangkap Najib tak kira dari BN atau PR kah kah kah..

Lebih2 lagi MP MP Bebas macam Lebai Zul dan dan Lebai Bagan serai yang comfirm tak akan jadi YB dah lepas PRU ni..kah kah kah..dah la miskin dan dok harap duit elaun buta jadi ahli parlimen saja... dok ingat boleh la rasa 3-4 bulan duit elaun kalau gaji naik kah kah kah.

Berahim Ali tak pa la sebab dia memang dah sapu banyak duit masa dalam umno dulu.... Zahrin pun boleh la lagi dapat elaun Presiden FAP.. kah kah kah

Apa pulak nak jadi dengan cina Nibong Tebal dengan Hindu Padang Serai.. Lepas ni kalau elaun MP dah tak dapat depa nak cari duit mana pulak kah kah kah.

Adoii kesian betui kat MP MP PAS dan PKR..baru saja dok berangan nak menikah sorang lagi kah kah kah....

PENGODAM FACEBOOK FARA FAUZANA DEDAH GAMBAR BUAH DADANYA


Pengodam Facebook Fara Fauzana hari ini telah mendedahkan beberapa keping gambar sulit pengacara berkenaan di laman sosial tersebut.

Gambar gambar sulit tersebut menunjukan Fara Fauzana sedang menyelak bajunya agar buah dadanya dapat di lihat oleh semua orang...

Kah kah kah...kesian kat awek aku ni Facebook kena hack... tu la bila dah kena hack macam macam la yang tersorok dalam inbox tu terbongkar.


Tu la kadang2 kita tengok kat wall bagus punya dok cakap bab ugama..nasihat orang tu nasihat orang ni... pendek kata tak ada lain lah di wall FBnya melainkan perkara2 yang baik saja.

Cuba tengok wall melaun ni...Wau..cakap bab syurga neraka..bab perempuan tutup aurat... kira kalau tengok wall FB melaun ni orang ingat melaun ni cukup baik la... Tapi bila FB kena hack..maka baru tau dia punya perangai di sebalik wall FBnya yang sembang bab ugama saja.. rupa2nya punya perangai yang tak senonoh... bini orang ka semua dia bedal nak sembang lucah kah kah kah...

Oii melaun gambar kat bawah ni.. hang dok tunggu apa lagi kalau ni fitnah..pi repot polis cepat lepas tu saman aku kah kah kah...
Oleh itu sebagai seorang ustaz yang mengejar dunia abu Nawas nak pesan kepada jantan2 yang dok mengatai di inbox FB, jangan sampai kena hack sudah..nanti semua lubang pecah macam melaun ni..kah kah kah kah...

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve