To Live Is to Die

free counters

Isnin, 17 Oktober 2011

WANITA DAKWA CCTV DI PASANG DI DALAM BILIK AIR WANITA PEJABAT AGUNG PAS.

Seorang wanita separuh umur telah membuat laporan yang bilik air di pejabat agung Pas yang masukinya mempunyai kemera tertutup yang di pasang pada lampu bilik air tesebut.

Suami wanita itu yang juga seorang jaga di pejabat pejabat agung pas telah mengesahkan bahawa gambar isterinya sedang kencing telah di muat naikkan ke dalam handphone supervisornya yang bekerja syif malam hari ini..

Pejabat Agung Pas ialah sebuah pejabat sebuah kilang membuat kad pas pelajar di Sabak Bernam dan tidak ada kena mengena dengan Pejabat Parti Pas....

Di bawah ini baru ada kena mengena dengan Pas {-
Lebih kurang PJ selangor yang lama jugak la pakcik ni. Kira nak join umno saja. Tak kan tak paham2 atau menang buat tak paham. Himpunan ni memang la nak untuk maki hamun orang bukan Islam.

Bukan dia tak tau di belakang himpunan ini adalah Umno. Di tepi himpunan ini adalah Berahim Ali, di depan himpunan ini adalah lebai Zul Nordin. Umno mahu Pas dok kat tengah tengah supaya boleh jadi orang tengah ajak orang islam join himpunan ini.

Kalau dah tau pasai apa dok keluaq kenyataan nak join dengan bersyarat lagi.

Oiii Pakcik PJ Pas Selangor..Ustaz Abu Nawas nak bagi tau kat hang, Yang buat himpunan ni semuanya anti hudud dan lawan hudud.. macam mana orang yang lawan hudud nak lawan murtad...

Cukup la Pak Hassan Ali jadi umno dalam Pas..hang jangan dok jadi umno jugak kah kah kah

BENARKAH WANITA INI PUNYA HUBUNGAN DENGAN TIMBALAN MENTERI PELAJARAN DR PUAD ZAKARSHI?


Benarkah wanita ini mempunyai hubungan dengan Timbalan Menteri Pelajaran, Dr Mohd Puad Zarkashi? Apakah hubungan mereka lebih dari seorang pemimpin dengan orang bawahannya?..

Sebenarnya wanita ini tidakpernah kenal pun timbalan menteri umno ni apatah lagi untuk mempunyai hubungan.

Ini adalah kerana wanita ini tinggal di Indonesia dan timbalan menteri pelajaran Indonesia bukan bernama Fuad Zakarshi.

Berita di bawah ini baru kena mengena dengan Puad zakarshi.

Ini timbalan menteri mau kasi sabotaj sama wakil2 rakyat umno di parlimen. Ini Puad zakarshi memang sudah gila mau minta Pas bawa hudud ke parlimen.

Kalau bawa hudud ke parlimen nanti habis la menteri2 dan pemimpin umno kudung tangan pasai sudah banyak harta negara depa sapu

Kalau bawa hudud ke parlimen nanti berjaloqlah belakang pemimpin umno sebab kena sebat pasai depa suka minum arak.

Sebab itu umno marah kalau hukuman hudud ini di kenakan untuk orang Islam saja. Ini adalah sebab kalau hanya orang Islam saja yang kena hukum hudud maka akan terlepaslah pemimpin MCA, Gerakan, DAP dan lain2. Yang asyik di hudud adalah pemimpin umno saja sebab depa orang Islam.

Sudah pasti ini tidak adil sebab umno, mca, mic dan gerakan sama sama mencuri dan sama sama mabok tiba2 yang kena hudud pemimpin umno saja.

Maka umno kata hudud itu tidak adil sebab yang kena orang Islam saja.

Jika hudud di bawa ke parlimen negara kita akan mencatat sejarah tersendiri. Bukan sejarah hudud di bentangkan di parlimen tapi sejarah sebab negara mempunyai perdana menteri dan menteri yang tak ada tangan kah kah kah.

Kalau menteri tak ada tangan macam mana menteri nak sain projek. Kalau tak boleh sain projek macam mana mau bikin curi duit kah kah kah.

Ini Puad zakarshi memang gila babi... silap2 kalau hudud di bawa ke parlimen dia punya tangan pun kena potong kah kah kah...

Blackend Is The End

Dyers Eve