Blackend Is The End

Isnin, 24 Oktober 2011

TOK GURU NIK AZIZ, CEPAT CEPATLAH KAU MATI!


Antara manusia yang menjadi penghalang besar kepada usaha membentuk kerajaan perpaduan Pas/Umno ialah Tok Guru Nik Aziz dan Mat Sabu.

Apabila Mat Sabu berjaya memenangi kerusi no 2 dalam parti Pas maka kumpulan2 yang teramat terlioq dengan umno cukup merasa kecewa yang amat sangat.

Kemenangan Mat sabu menandakan usaha mereka terpaksa terbantut seketika. Namun begitu adalah perlu di ingatkan Mat sabu tidak kan berjaya menenangi kerusi timbalan sekiranya dia bertanding satu lawan satu.

Undi kepada pro Pas/Umno telah terpecah 2 apabila calon ketika muncul di saat akhir. Usaha meletakan calon ketika ini sebenarnya untuk mengagalkan Mat Sabu yang di lihat telah terlalu kedepan berbanding Nasharuddin Mat Isa. Namun begitu percaturan mereka telah memakan diri apabila pecahan undi begitu ketara sehinggakan menyebabkan Mat Sabu menang.

Walaupun begitu usaha kumpulan ini berjalan berterusan dan yang paling akhir ialah mereka sekali lagi berselindung atas nama NGO bersekongkol dengan umno untuk meneruskan propaganda dengan nama Islam untuk menjahanamkan Pakatan Rakyat.

Pandangan Tok Guru sebagai Musyidul Am parti mereka sudah tidak ambil kira lagi. Keputusan parti yang di buat oleh pimpinan tertinggi parti mereka hanyalah lakonan semata mata.

Cuba tengok yang ini :-

Kemudian baca yang ini pulak :-
Berputar putar macam gasing. Ooo rupa2nya kalau nak buat apa pun kita kena declare dulu. Kalau nak minum arak kena declare dulu kita ni bukan Islam lepas tu bolehlah minum.

Sebenarnya tak payah mencari fakta dan hujah kerana semua orang tahu yang Hasan ali adalah seorang pencinta umno yang setia. Nak masuk umno terus nanti takut hilang elaun exco.

Bukan sikit elaun exco tu. jadi pura2lah bikin sedih pasai ramai orang Islam dah murtad. Apa yang dia buat dengan jawatan exco agama yang dia pegang tu untuk mengelakkan orang Islam murtad. Kalau setakat nak mai teriak dalam himpunan tu Mahathir pun boleh buat.Sedangkan bukan dia tak tahu beberapa orang yang berada di barisan bersamanya di pentas utama itu pun ada yang telah murtad. Apa yang Harusani buat bila Menteri Besaq negeri dia buat ini :-Bukan dia tak tahu yang berada di pentas bersamanya itu tidak bersetuju dengan hukum Hudud malah ada yang sanggup maki hamun hukum hudud.

Bukan dia tak tahu yang berada di pentas bersamanya itu adalah orang yang sangat sangat benci pada Pas dan Islam.

Semua dia tahu..mana mungkin dia tak tahu tetapi kerana di hatinya penuh dengan rasa sangsi kepada rakan2 dalam PR iaitu PKR dan DAP maka dia sanggup menjadi pak turuk kepada agenda umno untuk terus mempertahankan kuasa.

Inilah manusia yang menjadikan agama sebagai alat untuk melindungi perbuatan jahatnya untuk mengkhianati rakyat. Hassan Ali dan kumpulan pro Umno di dalam Pas terutamanya pemudanya akan berusaha terus menerus untuk menjayakan agenda Umno.

Kalau boleh mereka mahu Tok Guru Nik Aziz cepat cepat mati agar usaha mereka ini akan lebih mudah lagi tanpa halangan dari Tok Guru.. Itu yang mereka mahu...

UMNO KENA SERAH KERUSI MENANG PADA MIC

Umno kena lagi.. Tak habis2 umno kena.. Ni nak kena tukaq kerusi dengan MIC la pulak. Kesian kat umno. Sebelum ni kena bagi kerusi yang menang pada Gerakan dan IPF kat Perak. Kali ni nak kena bagi kat MIC la pulak kah kah kah.

Tapi tak pa kalau umno kalah pun Pas kan ada. La ni Pas suka sangat nak kawan dengan Umno. Sanggup jadi barua umno. Rakyat pi mampuih la. Yang penting kuasa umno jangan kasi jatuh sebab kata anjing anjing Pas yang join dengan Umno sabtu lalu di Stadium Shah alam kalau Umno jatuh nanti akidah orang Islam semua rosak..kah kah kah..

Pi mampuih la....

HASSAN ALI TERLEPAS LAGI


Seperti yang dapat di agak.. Pak Hassan akan terus menjadi dalang kepada percantuman kerajaan perpaduan Pas dan Umno. Inilah dia pembohongan demi pembohongan yang rakyat telah terima setelah memberi kepercayaan kepada mereka untuk memerintah.

Mereka akan mencari apa saja alasan untuk menghalalkan setiap perbuatan khianat mereka kepada kepercayaan rakyat. Bayangkan jika yang hadir ini adalah Khalid Samad atau Mat Sabu atau mana2 pimpinan yang menolak kerajaan perpaduan Pas Umno.

Pi mampuih la dengan hangpa punya temberang. Pi mampuih la dengan hangpa punya wala'.

Rakyat Selangor mesti pastikan jangan ada lagi muka Pak Hassan dalam Dun Selangor selepas PRU nanti. Oh Ya jangan lupa juga pastikan juga anjing anjing pemuda Pas yang turut serta dengan umno dalam himpuanan pelawak juga di terajang...

WANITA EDAR RISALAH ANTI KRISTIAN DI HIMPUN TELAH DI KENAL PASTI

Wanita yang mengedarkan risalah anti kristian dalam himpunan kemarin telah di kenali dan kini pihak pengajur telah pun memangilnya untuk soal siasat..

Wanita tersebut bagaimanapun telah menafikan yang beliau yang mengedarkan risalah tersebut tetapi katanya beliau sebenarnya mengutip risalah tersebut untuk di buat kertas pembalut nasi lemak memandangan beliau adalah penjual nasik lemak di sekitar Shah Alam.

Kah kah kah.. sapa punya kerja yang dok edar risalah tu... awatnya mamat kat bawah ni dok buat heran pulak..kah kah kah Kerja sapa lagi kalau bukan kerja sekutu dia umno. Harap muka saja nampak baik tapi benggong nak mampuih.

Ehhh kat bawah ni gambaq apa pulak? Jok kita tengok...Laa awat huduh sangat depa dua ekoq ni? Pasai apa dok teriak pulak? Bini lari ka? Ish takkan bini lari kot..dua2 ekoq ni duit berlambak sebab pandai jual temberang mana boleh bini nak lari.

Ooo barulah abu Nawas tau yang sebelah kiri tu dok teriak pasai tengah buat persembahan lawak kat stadium Sham alam kemarin. Maklumlah lawak ni bukan semestinya ketawa tapi kalau buat2 teriak pun orang boleh gelak jugak.

Yang sebelah kanan tu tak tau pulak pasai apa dia dok teriak. Dah lama dahhh gambaq tu, Abu Nawas dah tak boleh ingat dah pasai apa dia dok teriak. Dah lama dahhh...

Walau apa pun bagi Abu Nawas kedua2 ni sebenaqnya pelawak.. sebelum ni Abu Nawas panggil depa anjing tapi rasa macam menghina anjing la pulak bila samakan pelawak ni dengan anjing.

Ya memang pelawak dan di perbodohkan umno. Itu saja yang patut di katakan kepada orang2 Pas yang menyertai Himpun ini.

Di kalangan mereka ini adalah pemimpin2 tertinggi parti di peringkat pusat dan negeri. Mereka mereka ini selalu bercakap soal wala" atau taat kepada pemimpin.

Tapi bila :-Di manakah wala' pelawak pelawak Pas yang turut serta dalam himpunan ini? Wala' atau taat bagi mereka hanyalah untuk kepentingan mereka mempertahankan kuasa. Wala' adalah candu yang menjadikan pengikut hayal dengan pembohongan mereka.

Namun apabila wala' itu bertentangan dengan kepentingan diri maka mereka mencari dalil untuk menentang arahan yang telah di putusakan oleh pimpinan.

Apakah kepentingan pelawak2 ini sehingga melanggar arahan pimpinan yang sebelum ini mereka sendiri mengatakan wajib mematuhi arahan pimpinan?

Baca pulak status FB Abu Nawas yang mendapat komen exco DPPP di bawah ini :-Dua kenyataan yang amat berbeza antara Pas selangor dan Pemuda Pas Pusat.

Siapakah Hassan Ali? katanya dia hadir bukan sebagai ahli politik atau mewakili parti tetapi sebagai seorang melayu Islam. Apakah Mangkok hayun yang nama Hassan Ali ini meletakan jawatannya sebagai ahli Pas untuk hadir ke sini? Dan jika hadir sebagai orang biasa mengapa pulak sebagai orang biasa turut berada di pentas utama para pelawak seperti gambaq di bawah ini :-Sepatutnya jika dia datang sebagai orang biasa dan tidak mewakili mana2 parti dia mesti berada dengan Panglima Jihad seperti di bawah ni :-Apakah lebih baik si Hassan Ali ini kata yang dia datang sebagai seorang pelawak. Berlawak sebagai sambungan kepada kegagalannya untuk membentuk kerajaan perpaduan dengan Umno parti lamanya.

Usahlah berselindung di sebalik alasan agama dan murtad. Mengapa sebelum Pakatan menang pada 2008 tak pernah timbul nak buat himpunan. Apakah selepas 2008 baru ada murtad?

Bukan saja pelawak malah cukup kuat temberangnya orang2 Pas yang hadir untuk bersekongkol dengan umno dalam himpunan ini.

Bukan saja pelawak pelawak pas ini melanggari arahan pimpinan mereka malah mereka ini sanggup untuk bersekongkol dengan Berahim Ali yang maki hamun Tok Guru.. mereka sanggup untuk bersekongkol dengan Harusani yang menjadi dalang kepada kejatuhan kerajaan rakyat perak.

Jika benar mengadakan himpunan ini mampu untuk membangkitkan kesedaran orang Islam terhadap gejala murtad, mengapakah tidak Pas sendiri yang mengajurkannya. Pas punya lebih sejuta orang ahli dan penyokong.

Pas mampu melakukan lebih terbaik dari himpunan yang di dalangi umno ini. Bukan 5,000 orang yang akan hadir malah 500 ribu orang mampu hadir jika ianya di anjurkan oleh Pas.

Tapi mengapakah pelawak2 yang menjadi pimpinan Pas ini masih sanggup bersekongkol dengan tipu helah umno ini.

Wahh begitu mudahlah perjuangan Islam kiranya mendapat laluan mudah untuk berhimpun tanpa ada apa2 halangan. Tidak ada polis yang memukul, tidak ada water canon yang menyembur asid, tidak ada gas pemedih mata yang menembak mereka yang hadir.

Media pulak memberi liputan yang meluas dan Presiden Umno pulak berkata :-Ini sudah amat baik bila musuh berkata kita baik maka tidak ada benda lagi yang perlu bertentangan dalam perjuangan Islam. Musuh yang di anggap sekular oleh pelawak Pas sudah memuji muji cara perjuangan pelawak pas.

Persolannya apakah yang sebenarnya yang membuat pelawak pelawak pas ini turut serta dalam himpuan ini?

Jawapanya cukup mudah. Mereka sayangkan umno... mereka mahukan kerajaan perpaduan yang telah gagal di bangkitkan kembali untuk bersama2 umno mentadbir demi survival orang melayu kononnya.

Pelawak2 Pas ini sebenarnya tiada keiklasan dalam persahabat dengan PKR dan DAP. Hidup mereka penuh dengan hipokrasi yang semakin menjadi jadi....

Maka jawapan mudah untuk rakyat ialah hukum pelawak2 ini dalam PRU akan datang. Pastikan muka2 pelawak Pas terutamanya yang bernama Hassan Ali tidak lagi tersenarai sebagai calon dan jika tersenarai juga pastikan protes dengan mengoyak kertas undi...

PENGUMUMAN



To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve