Blackend Is The End

Khamis, 27 Oktober 2011

HINA ISLAM DI FACEBOOK: KATY LIM KATA ALLAH BERZINA DENGAN BABI


Bukan saja pelawak Perkasa yang kuat perkaumannya patut kita tentang malah mana2 orang tak kira apa bangsa dan agamanya seperti Namawe yang anti pada pada bangsa dan agama yang lain juga patut di tentang habis2san.

Tak kira parti apa yang dia sokong BN atau PR tetapi sifat prejudis terhadap ugama lain memang kurang ajar dan semua rakyat Malaysia patut menutuh juboqnya dengan segera.

Orang2 yang bersikap recist ini sebenarnya masih banyak lagi di dalam parti2 PR terutamanya orang melayu dalam Pas dan orang cina dalam DAP.

Mereka ini selalu bercakap soal anti perkauman tetapi dalam masa yang sama mereka mempunyai sikap yang sama terhadap orang lain.

Contohnya seperti dalam keratan di FB seorang budak cina ini :-




KOLEKSI GAMBAR ARTIS ROMANA ZAMZAM BERSOSIAL




Ini dia gambaq artis yang bernama Romana zam zam. Jangan tanya abu Nawas siapa dia Romana Zam zam ni sebab abu Nawas tak kenai. Abu Nawas jumpak gambaq ni dalam satu blog.

Tapi jangan dok marah kat dia sebab dia pakai dalil Hassan Ali... Sebelum dia enjoy dia dah istiharkan diri berenjoy atas nama individu..dia tak mewakili mana2 parti...

Kah kah kah... Layan dulu gambaq dia ni..malam satgi Abu Nawas nak tibai Kazim Elias dengan Malik Kassim pulak. Orang Umno panggil Malek Kassim ni Malik Itik kah kah kah.

Tungguuuuu.................

GADIS PELACUR VCD LUCAH CHUA SOI LEK TAMPIL BUAT PENGAKUAN


Gadis pelacur di dalam VCD sexs Chua Soi Lek hari ini telah tampil membuat pengakuan di pejabat PRK Selangor bahawa beliau sebenarnya telah di upah untuk berbuat demikian dan sememangnya mengetahui bahawa kemera tertutup telah di pasang di dalam bilik itu.

Gadis yang bernama Mei Hua ini juga mengaku Chua Soi Lek iaitu seorang pengusaha ladang ayam di Selatan Thailand telah turut mandi berbogel bersamanya namun tidak ada gambar2 di bilik air tersebut kerana cctvnya telah rosak terkena air.

Bagi peminat VCD blue bolehlah mendapatkan filem lucah siam terbaru ini di mana2 kedai VCD yang berdekatan. Tapi kalau masuk kedai pakai lah helmet Fullface dan jangan pakai lebai..

Opsss maaf Abu Nawas tersilap tulis..sebenaqnya abu Nawas nak tulis iklan VCD lucah ni di dalam blog lucah tapi tertulis di blog ni la pulak...

Tak palah dah tulis nak buat macam mana, nak padam pun pemadam anak Abu Nawas buat main tadi...

dah tercerita pasai Tokey ayam yang nama Chua Soi Lek tu abu Nawas rasa lebih baik abu Nawas sambung dengan cerita dengan parti Chua Soi Lek yang kena amaran dengan Panglima Jihad ni :-
Kah kah kah...ini cerita seram zaman milinium... maunya tak seram bila kena warning sama panglima jihad yang MCA, MIC dan Gerakan tak akan dapat undi melayu kalau tak kawan sama Perksa . baca di bawah :-Kah kah kah..apa teori yang panglima jihad ni pakai. Dia kata di setiap kawasan parlimen Perkasa ada 500 orang ahli. Macam mana 500 orang nak tentukan calon bukan melayu kalah kah kah kah.

Di kawasan bukan melayu bertanding DAp atau PKR menang puluhan ribu undi, apa kesannya 500 undi pada puluhan ribu majoriti undi.

Tapi kalau nak kata MCA atau Gerakan bertambah kurang undi ok la. Kalau lau dengan sebab 500 undi Perkasa nak kasi menang MCA atau Gerakan itu kasi orang cina gelak saja kah kah kah.

Dah la tu main paksa MCA dan Gerakan kawan dengan depa la pulak. MCA sama Gerakan bukan benggong macam Lebai Zul nak main paksa2 kawan kah kah kah.

Abu Nawas ingat hanya puak2 HIMPUN saja pandai bikin lawak rupa2nya Perkasa pun pandai jugak. Buat mesyuarat agung persatuan lawak lagi kah kah kah. Lepas tu lantik la pulak lebai Zul jadi Ketua depa kah kah kah :-Ini pak lawak tarbus..Pak Lawak ni di lantik terus jadi Naib Presiden persatuan pak lawak sebab dia baru saja lepas buat lawak tentang hukum hudud.

Berahim Ali ambil dia sebab nanti lepas PRU13 berahim Ali tak keseorangan berduka sebab kalah pilihanraya. Ada jugak teman yang boleh sama sama teriak. Kah kah kah kah

Sebab tu Berahim Ali kata :-
Memang la Perkasa tak akan lawan umno sebab dah menang umno...ada ka umno nak saing umno. Macam Umno dengan British la. Ejaan saja tak sama tapi maknanya sama saja. Umno itu British dan perkasa itu umno kah kah kah

Kalau umno tak lawan british tak kan perkasa nak lawan umno..

Pak Berahim ni memang pandai bikin lawak jenaka..dah la pandai bikin lawak jenaka pi jemput pulak Juara Maharaja Lawak Mega rasmi mesyuarat Pak Lawak kah kah kahkalau ada sapa2 yang nak buat show kat rumah kenduri boleh la panggil polis pencen ni buat lawak. Polis pencen ni dah lupa yang dia adalah orang yang terlibat dengan perjanjian damai PKM dan Kerjaan Malaysia dulu.

Apa itu komunis? Apa itu hak asasi? Tajuk filem seram terbaru ka? Ini semua lawak jenaka. Kata komunis tak percaya agama tapi macam mana pulak timbul agama baru dengan komunis ni?

Agama lama macam mana? agama baru macam mana pulak? Ikat kaki tangan kemudian tutup mata lepas tu tibai sampai lebam ka yang di katakan ugama baru?

Atau tembak budak umoq 15 tahun pasai bawak kereta tak dak lesen? Atau menyorok dalam semak tahan orang bawak moto tak ada lesen?

Wauuu ini ugama yang hebat...kah kah kah

apa2 pun abu Nawas rasa selepas ini Perkasa akan lebih perkasa dengan kemasukan al ulamak warisatul pukimak Al ostad Haji Zulkipli ibnu Nordin.

Kalau sebelum ni serua jihad oleh Presiden tak di selitkan dengan ayat quran tapi lepas ni sudah pasti akan berkobar2 lagilah semangat jihad orang perkasa untuk berjihad bila seruan jihad itu di tiup oleh Al Ostaz Zulkipli kah kah kah

Tapi kalau nak lebih afdal lagi eloklah Pakcik kat bawah ni di ambil jadi timbalan Berahim Ali... dia pandai teriak keluaq ayaq mata ooooo..kah kah kah

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve