To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 28 Oktober 2011

STATUS FACEBOOK YANG PATUT ZAMRI KADIAQ MB PERAK BACA


Ini adalah status Facebook seorang rakan Abu Nawas. Status FB ini menceritakan bagaimana beliau telah mendapat 10 pasu bunga percuma, gara gara pasu pasu bunga yang dia beli berwarna hijau.

Mampuih la Umno/ BN kah kah kah. Baru beli pasu bunga warna hijau saja apek sudah banyak syok kerana menyangka kakak kita ni sokong Pas..

Jenoh la Kazim Ellias dengan Harusani nak kempen kat orang kampung kata cina ni kapir kah kah kah..

Itu belum sebut nama Abu Nawas lagi tu..kalau apek tu dengaq nama Abu Nawas bukan kata pasu bunga..anak dia pun apek tu bagi kah kah kah

SIAPA PELAWAK DALAM GAMBAR INI YANG MAHU MEROGOL PELAKON WANITA DALAM KERETA?


Siapa pelawak di dalam gambar ini yang telah di beritakan mahu merogol seorang kawan wanitanya yang juga seorang pelakon?

Setelah Abu Nawas tengok dalam gelop jampi, hantu Abu Nawas kasi tau yang ini adalah pelakon hantun Ceplos. Tak tahulah pulak nama betulnya.

Mungkin Ceplos ni dah istiharkan dirinya yang dia nak merogol atas nama individu bukan atas nama parti.

Ala macam Hassan Ali join Umno maki kristian sabtu lalu. Dia bukan pi atas nama Pas tapi atas nama individu. Maka hukumnya harussss....

Ramailah jugak anjing anjing Pas kat Penang ni sokong Himpunan anti kristian tu. Maklumlah kata depa ini hal ugama, politik kita letak tepi dulu..kita kena bersatu tanpa mengira fahaman politik.

Aik kata politik tak boleh nak pisah dengan agama, tapi bila nak join umno boleh pisah la pulak kah kah kah... Apa nak buat nama pun anjing..kira menyalak saja la kah kah kah kah...

SKANDAL YB ABDUL MALIK KASSIM (EXCO KERAJAAN NEGERI P.PINANG)


Semakin merepek nampaknya orang di beri amanah untuk jaga Islam kat Penang ni. Malik Kassim atau dipanggil Malik Itik oleh orang2 umno nak tunjuk hebat pasai Islam pi jemput ustad celaka mai bagi ceramah kat budak2 hafiz quran.Daripada panggil ustad celaka ni mai lebih baik hang panggil Berahim Ali terus lagi puas hati. Tapi mungkin si Malik Itik ni jenis manusia yang tak pernah nak dengaq keset atau CD cerama. Maklumlah mai pun dari umno mana nak mau bab2 agama ni.

Ataupun anjing2 yang dok kat keliling Malik ni yang panggil ostad celaka ni mai. al maklumlah puak2 PKR ni lebih kurang dengan umno la jugak. Kira dengaq ostad saja, kira ok la.

Depa tak tau ka yang ostad celaka ni nak mai taboq duri kat Penang ni. Ostad celaka yang nama kazzim elias ni ostad umno tapi tak berani nak mengaku umno0.

Kalau dia mengaku dia umno macam mana nak cari makan dengan jual agama lagi. Kalau di istiharkan dia umno macam abang dia yang jadi Adun Umno Batu Kurau tu atau adik dia yang jadi ketua puteri umno tu orang pas tak jemput dia mai ceramah lagi.

Jadi untuk terus menjalankan perniagaan jual agama maka ostad celaka ni kata dia penceramah bebas. Bebas pukimak dia...

Cuba dengaq apa dia maki dalam video ni :-

Oleh itu untuk orang Pas yang suka sangatdengaq ostad ni dok kelentong rata masjid tolonglah pi tanya ostad pujaan hati hangpa ni betui ka dia kata kat Pas macam tu?

Oh ya pi merepek kot lain lah pulak. Abu Nawas nak kasitau sama Malik Kassim sebelum orang tukaq hang lebih baik hang tukaq cepat panelis forum yang hang nak buat ni.

Banyak lagi ostad yang ada dalam Malaysia ni. Cuma hang jangan dok jemput Hafiz Nordin sudah takut satgi dia maki Lim Guan Eng..kah kah kah...

Oppss lupa pulak..kalau nak jemput Ustaz Abu Nawas pun boleh jugak tapi bayarannya mahal la sikit...kira jam saja... kalau nak kira lansam pun boleh jugak..ermmm lebih kurang RM53,580.00 saja... kah kah kah tapi kalau dengaq ustaz Abu Nawas cerama mesti puas hati punya..semua cerita lucah saja kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve