Blackend Is The End

Selasa, 1 November 2011

SURAT AMARAN ZAMIL IBRAHIM KEPADA ADUN/MP PKR DAN DAP KEDAH. DI DEDAHKAN

12 ADUN dan 6 Ahli Parlimen DAP dan PKR Kedah telah menerima amaran keras dari Zamil Ibrahim yang mereka akan menjadi balu selepas pilihanraya ini..

Adun2 tersebut ialahManakala ahli parlimen yang bakal menjadi balu pulak ialah :-Kah kah kah... bukan saja ahli parlimen PKR yang hendak di balukan malah kerusi pahlawan jihad Lebai Zul Nordin pun nak di sariap jugak kah kah kah.

Kesian kat Lebai Zul..lepas ni dia nak kerja apa pulak? dah la gaji ahli parlimen tak jadia naik. Mana cukup pencen 7 -8 ribu.. kah kah kah.

Hindu Padang Serai pun nak kena sariap jugak kah kah kah. Patut padan la nak sariap kerusi pun. Kalau sariap kerusi Lebai Zul tak pa la jugak sebab nanti bila dah tak jadi YB dia boleh berjihad sepenuh masa tapi hindu Gobala ni nak buat apa pulak.

Nak join Lebai Zul tak boleh sebab lebai zul ni benci cina dan hindu. Nak cari nahas dengan Berahim Ali kalau join lebai zul..kah kah kah

Ishhh sejak astro bikin Maharajalawak Mega ni ramai pulak orang politik nak jadi pak lawak. Ingatkan Berahim Ali nak menang tanpa bertanding juara Marajalawak Mega tapi rupa2nya ramai jugak pesaing yang hebat2 belaka..kah kah kah.

Tapi aku rasa yang menang kali ni tentu Hassan Ali sebab dia pandai berlakon teriak kah kah kah.

ISTERI REDUAN TEE PUN TAK PAKAI TUDUNG - (GAMBAR)


Seperti yang Abu Nawas janjikan petang tadi untuk siarkan gambaq isteri Reduan Tee yang tak pakai tudung maka sekarang dengan bangganya Abu Nawas siarkan gambaq itu seperti yang di janjikan.

Cuba lihat gambaq di sebelah ni. Kalau nak tau inilah dia bini Reduan Tee iaitu seorang tokey ikan yang masuk islam di sebuah negeri yang bernama Kemboja adanya. Tak ada kena mengena dengan Al Ostad Reduan Tee yang dok jual agama tu.. kah kah kah

Kah kah kah.. Hangpa ni kira nak tengok bini orang tak pakai tudung saja noo. Mana ada gambaq bini dia. Tak baik ooo dok boh gambaq bini ostad kat sini. Lain kali kalau nak tengok jugak jom ikut Abu Nawas pi sekodeng kat rumah dia kah kah kah.

Yang bawah ni baru cerita pasai Ostad yang nama Reduan Tee Abdullah tu.

Abu Nawas sebenaqnya dah meluat dengan cina yang tak mengaku cina ni. Tak habis habis dengan Kiasu..Kiasu dia punya lancau baru tau kah kah kah.

Abu Nawas sebenaqnya kesian jugak pada Ostad ni pasai punya la dok maki cina tiap2 minggu dalam surat habaq tapi kerajaan tak mau la nak bagia dia tukaq status bangsanya juga kat dalam IC.

Bila Ostad ni kena kutuk dengan DrAziz Bari , Ostad ni dah mula melenting macam Ostad Mat Tantawi la jugak kah kah kah.
Ostad cina ni tak reti undang2 tapi dia nak belagak macam Mat Sopi yang reti apa nak cakap pasai undang2 jugak. Bila dah salah salah cakap maka termalulah dia macam Lebai Zul Al Perkasai kah kah kah.

Bila dia dah termalu maka dia pun tulis dalam blog nak cover balik. :
Yang peliknya bila dia dah termalu dengan DrAziz Bari pasai apa pulak yang dia pi tibai cina?Ini semua pasai Ostad ni dah tak boleh tahan bila orang semua pakat kutuk dia kat komen komen di Malaysiakini kah kah kah.

Ostad ni kata yang baca Malaysiakini hanyalah Ultra Kiasu dan mereka2 yang telah di ultra kiasu oleh Malaysia kini. Aikk macam mana dia tau Malaysia kini tulis pasai dia.

Kah kah kah..rupa2nya ostad cina nilah paling Mega Ultra Kiasu kah kah kah..sebab dia pun baca Malaysiakini jugak kah kah kah.

Yang peliknya pasai apa dia marah sangat kat cina. Apa yang cina dah buat kat dia. Apa pasai dia suka maki sekolah cina? Pasai anak dia tak boleh masuk sekolah cina ka? kah kah kah
aikk tiba2 serang komunis lapulak.Apa kena mengena komunis dengan hukum hudud? Bila masa pulak komunis tolak hukum hudud. Bila masa pulak komunis bunuh orang? kah kah kah

Yang tolak hukum hudud tu umno bukan komunis. Yang dok bagi lesen judi dan kilang arak tu umno bukan komunis. Yang dok jadi barua british tu umno bukan komunis.

Rupa2nya ostad cina ni dapat phd cara tak betui. Dia baca buku sejarah tingkatan 3 lepas tu buat rumusan tentang komunis. Kah kah kah.

Sedangkan setiap hari manusia mati di bunuh dengan sistem kapitalis dia tak pernah sedaq. Nak sedaq macam mana sebab dia pun ostad cari makan aka ostadkapitalis.

Yang dia nampak peluru yang membunuh manusia tapi dia tak pernah nampak tokey yang membuat peluru untuk membunuh manusia.

Sebenarnya inilah manusia yang sama jenis dengan Lebai Zul Al Perakasi IbnU al Nordini. Mondus operadinya sama saja iaitu megunakan agama untuk menarik perhatian dan simpati orang yang membacanya.

Asas mereka ini sama iaitu mengajak orang membenci bangsa dan agama lain dengan berbagai suntikan prejudis melalui tulisan dan percakapannya.

Kemudian orang2 yang menjadikan agama sebagai alat untuk menipu rakyat ini akan megeluarkan pendapat yang sama seperti di bawah ini :-Soalan biasa yang selau keluaq dari mulut penyokong ketuanan melayu tak kira dari Pas atau pun Umno ialah mengapa kita asyik berpecah. Kemudian ayat ini akan di sambung dengan ayat seterusnya iaitu "cuba lihat cina..depa tak kira MCA atau DAP kalau untuk depa depa kan bersatu.

Kah kah kah..dah untung mesti la nak bersatu..Awatnya benggong sangat ni kah kah kah. Sapa nak benda yang rugi.

Memanglah asyik berpecah sebab tak mau bersekongkol dengan orang jual agama macam hang tu kah kah kah. Kalau Mat Tantawi nak bersatu dengan Umno itu dia punya pasai la sebab Mat Tantawi ni tak ada kena mengena pun dengan kami kah kah kah. Pi mampuih pun apa kami nak peduli.

Tapi yang paling best sekali ialah bila Ostad ni tulisKah kah kah..bila masa pulak hang sama dengan bangsa kami. Kah kah kah hang tu cina tapi tak mau mengaku cina. Jangan la dok mengaku melayu bro..patut padan la kalau nak jadi kiasu lancau pun kah kah kah.

Abu Nawas memang tak boleh nak tahan gelak bila Ostad cina ni mengaku dia tu melayu kah kah kah... Melayu Mata Sepet kah kah kah... Macam lagu SYJ "Mata Sepek la pulak kah kah kah"

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve