Blackend Is The End

Isnin, 7 November 2011

KISAH IMAM MASJID NEGARA DENGAN PENJUAL BELON SEKSI

Yang pakai lebai putih merah di bawah ini semuanya mengaji ugama. Semuanya tahu atau saja buat buat tak tahu yang umno itu parti yang menindas dan menipu rakyat.

Persoalannya apa al ulamak ini buat bila duduk sekali dengan pemimpin umno. Tak rasa teringin ka nak habaq kat pemimpin umno bahawa selama ini umno itu telah menzalimi rakyat.

Bukankah yang takutkan Allah itu di kalangan hamba-Nya ialah para Ulama? Bukankah Jihad yang terbesar ialah bercakap benar kepada pemerintah yang kejam..

Dah lepak sekali dengan pemerintah tak kan tak berani nak berkata2 kot. Kalau berani ceramah dan kuliah depan orang kampung saja nak buat apa.

Tapi kalau tengok dari muka TPM yang bertambah sembab tu aku rasa dia dok tengah geram pasai al ulamak kat tepi dia tu mungkin dah tegoq dia...bukan tegoq pasai apa..depa cuma tegoq pasai gambaq anak dia kat bawah ni... mungkin al ulamak kat tepi dia tu kata "Tan Sri menjual belon hukumnya harus namun menjual belon tetapi menampakkan belon belon pula hukumnya haram...."kah kah kahKah kah kah...

KOLEKSI GAMBAR ANAK GADIS ISLAM BERBOGEL DALAM KOLAM


Di bawah dan di atas ini adalah koleksi gambar2 lucah anak orang Islam yang status politik ibu bapanya tidak di ketahui sama ada Pas, Umno atau apa? Yang pastinya anak2 gadis bogel ini bukannya anak orang komunis yang Norazli Musa Janggut fitnah tak ada ugama itu.

Usyar dulu gambaq ni..jangan dok pak chu ceng sudah....


Di bawah ni pulak gambaq budak sekolah pakai baju kurung (Selalunya Islam yang pakai baju kurung) sedang beli Carlsberg iaitu ayaq arak yang di luluskan keluarannya oleh kerajaan Umno setelah mendapat khimat nasihat dari al ulamak warisatul pukimak yang bekerja dengan umno.
Di bawah ni pulak gambaq budak pompuan yg sedang senyum gembira kerana mahu menikmati kenikmatan yang lazat...

Di bawah ni pulak cerita Al Ulamak yang menjadi kawan baik Hassan Ali dan Pemuda Pas dalam himpunan anti kristian baru baru ini.Apa yang al ulamak pujaan hati Pemuda Pas ni dok merepek. Benda apa gay tu? Main tutuh juboq ka? Juboq sapa yang nak kena tutuh?

Wouuu!!! Perihatin betui Al ulamak ni tentang masalah sosial. Betui ka dia perihatin atau sebab tak boleh masuk duit atau puak2 gay ni tak mau sokong umno baru dia nak susah hati?

Tapi macam mana pulak dengan pesta telanjang yang di buat kat negerinya ni. Sapa yang kasi lesen? Buat kat tempat Menteri Besaq la pulak.

Kenapa tak kata haram..??

Yang menjadi harammnya gay atau apa saja bila tak sokong umno. dari tahun 2008 dah bikin program ni awatnya tak kata haram? Baru sekarang nak kata haram..baru sekarang kata nak turun bala.

Aku tak heran sangat dengan Al Ulamak ni sebab dia ni adalah polis cawangan khas yang di serap masuk dalam baga agama kerajaan untuk bikin propaganda.

Yang aku heran ialah ada jugak anak nak anjing pakat pi sokong dia dengan dalil politik kena tak tepi dulu... dalil pukimak depa...(Aku kata pukimak ni kat Mat Tantawi dan anak2 anjing yang sokong Himpun).

Sedangkan setan nilah yang menjadi dalang paling besaq dalam menjatuhkan kerajaan Perak. Setan yang nama Harusani ni lah yang menjadi barua umno selama ini. Tiba2 Mat Tantawi dengan anak2 anjing nya boleh kata politik tak tepi dulu sebab nak lawan kristian.

Kah kah kah..Mat Tantawi lu ma cibai......

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve