Blackend Is The End

Rabu, 9 November 2011

SENSASI DARI SEBERANG: WANITA MENGAKU JADI ISTERI KE 3 DAN PUNYA ANAK BERSAMA BUNG MUKTAR


Setelah cerita sensasinya berkahwin dengan seorang artis cantik 2 tahun lalu kini Beng Mektar sekali lagi di kejutkan dengan cerita sensasi dengan pengakuan seorang wanita bahawa beliau adalah isteri ketiga Beng Mektar.

Wanita itu juga mengaku sudah mempunyai seorang anak hasil hubungan beliau dengan Beng Mektar.

Beng Mektar yang di temui oleh wartawan Abu Nawas telah mengaku yang beliau memang sudah berkawin dengan wanita itu.

Beng Mektar yang cukup terkenal sebgai seorang pengarah filem cereka pendek di Jawa Tengah sebelum ini sudah mempunyai 2 orang isteri dan 13 orang anak.

Itu cerita Beng Mektar kat Jawa Tengah tak ada kena mengena dengan Bung Moktar MP Kinabatangan atau Ustaz Maktar Adun Sungai Bakap.

Kat bawah ni baru cerita Bung Moktar :-Brader Bung sudah susah hati pasai meeting kat parlimen selalu habis lewat. Mesti la susah hati sebab dah la baru kawin, bini lawa pulak tu bukan saja lawa malah bergetah lagi.

Lainlah kalau MP MP yang bini dah putus haid macam Berahim Ali. lainlah pulak ceritanya kalau MP yang tak menikah lagi macam Azalina bekas ketua puteri umno tu.

Memang betul la apa yang brader Bung kata. MP MP asyik dok bergaduh saja dalam parlimen. Bukan bergaduh pasai nak bela rakyat pun tapi bergaduh pakat dok kata parti depa saja yang paling baguih.

Umno kata parti dia la yang baguih, Pas pun kata macam tu, Pkr pun kata macam tu jugak. Itu cerita Mp yang ada parti, yang tak ada parti macam lebai Zul dan Berahim Ali serta anjing anjing yang dah lompat parti sokong umno pun kata depa lah yang paling baguih.

Rakyat nak jadi apa, rakyat tak ada kerja, rakyat semakin tertekan dengan hidup depa peduli apa. Mp Mp ni lepas kata Pas tak betul, umno tak betul, Pkr tak betul, time makan depa dok semeja makan sedap2.Cukup bulan MP MP yang dok bergaduh dalam parlimen ni tekan duit dapat puluh puluh ribu. Beli kereta dapat AP. Income tax tak kena. Bila pencen tak payah bank jaga sebab duit pencen tiap2 bulan masuk.

Kalau ada pun MP yang nak bercakap soal warga marhaen hanyalah Mp Sungai Siput sajalah. MP sungai siput belanjakan semua elaunnya untuk kegunaan rakyat sungai siput. MP Sungai Siput jual AP kereta yang dia dapat untuk buat jambatan gantung di perkampungan orang asli sungai Siput.Oleh itu apa yang Brader bung nak kalut..sembang sampai malam pun tak apa sebab bukan sembang saja. Sembang tapi duit masuk. Lagi lama sembang lagi banyak la duit masuk. Campur itu campur ini cukup bulan seorang MP akan tutuh beribu2 duit sembang.

MP balik lambat pun bila sampai depan pintu kasi salam nanti bini jawab... "Saya di bilik Bang...." Tak tau la pulak dengan bini Lebai Zul Nordin... Dia ni Ostad.. tentu bini dia tak jawab macam tu... Abu Nawas rasa kalau Lebai Zul Nordin balik rumah bini akan kata " Malam ni tak boleh bang..kah kah kah... maunya bini kata tak boleh..dia punya lebai punya la busuk...punya nak cover kata dia baik sampai tak pernah buukak lebai..bau hapak peraei kah kah kah..

OBJEK IBLIS ATAS BUMBUNG KAABAH DALAM GAMBAR NAJIB DAN ROSMAH SEDANG TAWAF

Setelah heboh pasal gambar lelaki misteri yang di ambik di hadapan kaabah semalam, hari ini Abu Nawas siarkan pulak gambar lagi misteri dari yang misteri.

Gambar di atas adalah gambar Mat Najib dan Isterinya Mak Rosmah di hadapan Kaabah dan gambar di sebelah kiri pulak ialah gambar artis idola pak pak lebai yang anti Elon John dan suaminya sedang berdoa.

Gambar di bawah pula adalah gambar setelah balik daripada berdoa di depan kaabah. Mak Haji sedang bermesra dengan Pak Haji suami mereka.

Gambar di atas menutup aurat dengan sempurna sebab berada di hadapan Kaabah dan gambaq bawah di bawah pulak dah buka bukaan sebab dah tak ada di mekah lagi.

Ahhh itu depa punya pasai la. Yang Abu Nawas tau tak ada bezanya Pak Jib/ Mak Ros dengan CT / DK. Tapi pak pak lebai lebih sayangkan CT sebab kata depa CT ni walaupun tak tutup aurat, dia ni bersopan santun.

Tak pulak pak pak lebai yang kata Ct Norhaliza ni akan mempengaruhi anak muda cara pakai tudung macam depa kata sapa tengok konsert elton John nanti akan terikut elton John main belakang.

Baca pulak cerita kat bawah ni :-Ini berita dari Abang Mufti Perlis yang terkejut sebab Pak Jib dan Mak Ros serta rombongannya sudah 2 hari habis buat haji sedangkan surat habaq umno hari ni pulak kata :-Surat Habaq umno kata kerja haji baru nak selesai tapi Pak Jib dan Mak Ros sudah selesai kemarin dulu. Ish tidaklah Abu Nawas tahu bab bab buat haji ni tapi yang pastinya kalau betullah Pak Jib dan Mak Ros sudah blah sebelum habis kerja haji maka akan riuh rendahlah di blog, Facebook dan kedai kopi pasai Pak Jib dan mak Ros tak sah buat haji.

Habis sapa yang nak kasi jawab benda ni? Tak kan nak suruh ketua pemuda umno cawangan nak jawab kot. Bukan kata ketua pemuda umno cawangan tapi suruh penegerusi biro agama Umno negeri jawab pun dia dah bisa tergagap.

Maka sudah pastilah yang akan jadi barua untuk mencari dalil dalil sahnya kerja Haji Pak Jib dan Mak Ros serta rombongannya ialah orang orang yang dok bisnes agama selama ini kat bawah ni :-Maka akan bertungkus lumuslah pak pak haji kat atas ni akan mencari dalil dari kitab kitab macam mana bertungkus lumusnya depa mencari dalil untuk menolak hukum hudud.

Nak buat macam mana dah kerja depa pun selama ni untuk mencari dalil apa yang boleh di buat dalih untuk penguasa menzalimi rakyat. Selama ni depa nilah yang menjadi penasihat kepada pak pak menteri cara cara nak makan rasuah tapi tak haram.

Selama ni jugaklah barua barua agama ni yang menghalalkan setiap perbuatan jahat pemimpin umno. Nak rogol ka nak bunuh ka nak rompak ka semuanya telah di sahkan kehalalannya oleh barua barua agama ni.

Untuk lebih comfirm lagi sahnya kerja Haji Pak Jib dan Mak Ros maka anak orang kuat Pas yang dah jadi menteri kat bawah ni pun nanti akan berkata kata :-Apa yang dia nak kata? Tunggu saja la..yang pastinya dia pun ada sekali dengan Pak Jib dan Mak Ros mengerjakan haji tapi tak habis..

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve