Blackend Is The End

Khamis, 17 November 2011

GAMBAR SEKSI DIANA DENIAL BERSAMA LEMAN RAJA LAWAK

Akhirnya pelakon seksi Diana Denial yang suka berpakaian tapi telanjang telah berjaya di miliki oleh Man Belacak atau Leman raja Lawak.

Gambar intim mereka yang telah di taq oleh Leman sendiri ke Facebook Abu Nawas menyaksikan kemesraan antara si Belacak dan artis separuh bogel ini

Namun berita ini tidaklah mengemparkan sangat kerana biasa la kalau ambik gambaq jantan betina.

Man Belacak ni kira baguih banyak la, kalau Abu Nawas comfirm Abu Nawas peluk sambil tangan pegang kat dada dia..

Ni dia cerita kat bawah ni lagi gempaq. Macam biasa tukang bikin gempaqnya tak lain tak bukan mestilah Pak Hassan.

Pak Hassan ni baru2 ni bikin gempaq bila join sekali dengan Umno maki hamun kristian kat Stadium. Hari ni Pak Hassan maki kristian lagi..

Wahhh baik betul Pak Hassan dengan Jais ni ya. Maklumlah exco jaga Islam la katakan. Tiap bulan tibai gaji puluh2 ribu maka kalau tak bikin gempaq nanti orang kata tak buat kerja la pulak.

Pak Hassan ni terkejut sebab ada injil guna tenaga solar..keh keh keh... Pak Hassan ni hidup zaman pra sejarah la kot. Apa barang kuasa solar pun dia terkejut.

Pak Hassan kata orang kristian sekarang ni dok kasi bantu sama orang susah. Orang kristian la ni dok kasi tuisyen percuma kat anak orang Islam.

Pak Hassan ni kalau tak anjing tentu babi. Kat mana salahnya bantu orang miskin. Kalau dah tak mau kasi agama lain bantu orang islam yang miskin hang kasi la duit hang yang berjuta tu kat orang miskin.

Orang miskin pun nak anak2 depa pandai jugak. Orang miskin pun nak anak depa berjaya jugak. Nak harap pukimak Pak Hassan kasi tuisyen percuma jangan harap la. Bukan orang tak tau sebelum jadi orang politik kerja pak Hassan jual ilmu.

Sapa mau dengaq ilmu Pak Hassan mesti mau bayaq. Pak Hassan bikin Kem Motivasi tiap2 kali cuti sekolah. sapa mau masuk kem mesti mau bayaq ratus ratus. Kem ini hanya untuk orang kaya saja. Orang miskin pi la mampuih cepat sebab kalau hidup pun tak ada untungnya pada bisnes Pak Hassan.

Anak orang miski nak jadi jahat pu depa punya pasai la. Anak orang miskin kalau nak jadi penagih dadah pun apa yang Pak Hassan peduli. Ada duit boleh join kem Pak Hassan tapi kalau tak ada duit anak orang miskin jangan dok jejak di kem Pak Hassan.

Oiii Pak Hasaan dan sekutunya dalam Pas yang anti kristian dan cina hangpa pi mampuih la dengan teori temberang hangpa tu. Hangpa semua orang ada duit cakap apa pun betul saja. Orang ada duit macam hangpa ni kalau cakap pun boleh hasilkan duit.

Tapi orang miskin bukan macam hangpa yang jadikan agama tempat cari duit. Orang miskin siang malam kerja keras untuk sesuap nasik. Orang miskin tak cukup duit untuk beli buku rujukan untuk anak2. Kalau Pak Hassan tak suka kristian bantu.. mai la bantu orang miskin yang orang kristian dok tolong ni.

Janganlah hina orang miskin... Babi oiii...opss tak sedap maki Pak Hassan babi.. pukimak lagi sedap....

BUNGKUSAN MALAYSIA HARI INI

MALAYSIA 1 - INDON 0

MALAYSIA 1

6 WAJAH IKON LUCAH MALAYSIA JAHANAM 6 WAJAH




VIDEO CIK SHIDA BERKEMBAN KINI DI YOUTUBE

Macam2 cerita keluaq sejak ada internet ni. Yang terbaru cerita video Cik Shida sedang berkemban pulak keluaq dalam Youtube.

Kesian kat Cik Shida ni...ada ka patut gambaq berkembang depa bok masuk dalam tenet.. tapi kesian lagi kat Mat Radzi Khalid dam cerita kat bawah ni






Yo yo yo..Apa Radzi Khalid sudah bikin.. dia kata sama sapa artis Pas yang kolot? Jom tengok dulu video Maharaja Lawak Mega ni di minit ke 4.30..



Siapa artis yang ada dalam pas? Kalau terang2 yang berani atas pentas Pas ialah Bob Lokman, Man Kader, Azmil Mustafa.

Mawi pu sokong pas jugak tapi bila dah jadi artis sudah tak berani mak kata dia sokong Pas. Amy pun sokong Pas jugak tapi dia bukan ahli Pas. Mustafa kamal ahli Pas tapi tak pernah istihar dia penyokong Pas.

Sejak Mohaimi Sulam tak ada dalam pemuda Pas kebanyakan artis sudah belah lari dari Pas sebab yang tinggai hanyalah pak pak lebai yang itu haram ini haram cuma yang tak haram ialah dok sms lucah kat bini orang.

Nasir Jani ntah kemana sekarang ini. Ito pun sudah tiada lagi di pentas2 Pas. Jadi siapa yang kolot yang di maksudkan oleh Radzi Khalid tu?

Kah kah kah... yang betulnya Radzi Kahlid kata artis dalam Pas ni kolot sebab semuanya berkahwin... lain kali jadi la macam dia sampai la tak kawin kawin lagi..kalau nak pancut cari saja betina kah kah kah..

Tak payah nak menikah sebab nanti jadi kolot macam artis yang dia kata kolot tu.. main tutuh tutuh baru tak kolot.keh keh keh..tak gitu Mat Radzi keh keh keh

Jom jangan undi Kumpulan Comel..... boikot biokot boikot....

RAHSIA ABU NAWAS DI BONGKAR


Kecerdikan akal dan pikiran Abu Nawas sudah tersebar di seluruh penjuru kerajaan yang dipimpin oleh Raja Harun Ar-Rasyid. Bahkan raja sendiri pun mengakui kehebatan Abu Nawas hingga mengajaknya tinggal di istana.

Raja Harun telah memberikan kebebasan kepada Abu Nawas untuk keluar masuk istana tanpa prosedur yang berbelit. Dengan hadirnya Abu Nawas di istana, maka raja dapat setiap saat meminta pertimbangan, pendapat kepada Abunawas dalam setiap keputusannya, sebagai penasehat kerajaan.

Namun, tampaknya kali ini Abu Nawas mulai bosan tinggal di istana, ia tidak terbiasa dengan hidup berfoya-foya. Meskipun semua yang diinginkan selalu tersedia, namun Abu Nawas memilih ingin tinggal di luar istana, ia rindu sekali untuk menggarap sawah dan merawat hewan ternaknya.

Dari sinilah kenudian muncul dalam pikiran Abu Nawas untuk keluar dari istana. Diputarlah otaknya untuk mencari alasan agar ia bisa keluar.

Menduduki Singgasana Raja.
Setelah semalamam dipikirkan, Abu Nawas menemukan cara jitu untuk keluar dari lingkungan istana.
Pada keesokan harinya, ia sengaja bangun pagi-pagi sekali kemudian pergi ke ruang utama istana. Saat itu suasana masih sepi, hanya terdapat beberapa pengawal. Raja Harun sendiri masih terbaring di tempat tidurnya.

Pada saat Abu Nawas itulah Abu Nawas mendekati singgasana raja dan mendudukinya. Tak hanya itu saja, Abu Nawas juga mengangkat kaki dan menyilangkan salah satu kakinya seolah-olah dialah rajanya.

Melihat kejadian itu, beberapa pengawal kerjaaan terpaksa mengangkap Abu Nawas. Mereka menilai bahwa siapapun tidak berhak duduk di singgasana raja kecuali Raja Harun sendiri.
Barang siapa yang menempati tahta raja, termasuk dalam kejahatan yang besar dan hukuman mati yang diberikan.

Para pengawal menangkapAbu Nawas kemudian menyeretnya turun dari tahta dan memukulinya.
Mendengar teriakan Abu Nawas yang kesakitan, raja menjadi terbangun dan menghampirinya.
'Wahai pengawal, apa yang kalian lakukan?" tanya raja.
"Ampun Baginda, Abu Nawas telah lancang duduk di singgasana Paduka, kami terpaksa menyeret dan memukulinya," jawab salah seorang pengawal.

Sesaat setelah itu, Abu Nawas tiba-tiba saja menangis. Tangisannya sengaja ia buat kencang sekali sehingga banyak menyita perhatian penduduk istana lainnya.
"Benarkah yang dikatakan pengawal itu wahai Abu Nawas?" kata Raja Harun.
"Benar Paduka," jawan Abu Nawas.

Tujuan Keluar Istana Tercapai.
Raja sangat terkejut dengan penuturan Abu Nawas itu. jika sesuai peraturan yang ada, Abu Nawas akan dikenai hukuman mati. Namun, Raja Harun tak sampai hati melaksanakannya mengingat begitu banyak jasa yang diberikan Abu Nawas kepada kerajaan.

"Sudahlah, tak usah menangis. Jangan khawatir, aku tidak akan menghukummu. Cepat hapus air matamu," ucap sanga raja.
"Wahai Baginda, bukan pukulan mereka yang membuatku menangis, aku menangis karena kasihan terhadap Paduka," kata Abu Nawas yang membuat raja tercenganng oleh ucapan itu.
'Engkau mengasihaniku?" tanya Raja Harun.
"Mengapa engkau harus menagisiku?" kata raja lagi.

Harga Diri Raja Tercoreng.
Abu Nawas menjawab,
"Wahai raja, aku cuma duduk di tahtamu sekali, tapi mereka telah memukuliku dengan begitu keras. Apalagi paduka, paduka telah menduduki tahta selama dua puluh tahun. Pukulan seperti apa yang akan paduka terima? Aku menangis karena memikirkan nasib paduka yang malang," jawab Abu Nawas.

Jawaban itu membuat raja tak bisa berbuat apa-apa.
Ia tak menyangka Abu Nawas menjual harga dirinya di depan banyak pengawal. Oleh karena itu, Raja Harun hanya menghukum Abu Nawas untuk dikeluarkan dari istana.
"Baiklah jika demikian, mulai detik ini kamu harus keluar dari sitanaku," kata raja sedikit geram.

"Terima kasih paduka, memang itulah yang saya kehendaki," balas Abu Nawas sambil menyalami Raja Harun untuk kemudian pamit keluar dari istana.

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve