To Live Is to Die

free counters

Jumaat, 18 November 2011

ANAK HARUSSANI INI PUN TAK PAKAI TUDUNG


Apa sudah jadi dengan anak Harussani ni.. Bapak cakap pasai Islam tapi anak tudung pun tak pakai. Bukan saja tudung tak pakai malah masuk tandas pun di tandas lelaki. Itu kira okey lagi yang lagi dasat anak dia tak kawin dengan lelaki tapi kawin dengan perempuan..

Bila di tanya mengapa tak pakai tudung, masuk tandas lelaki dan kawin pulak dengan pompuan anak Harus sani ni kata " macam mana aku nak pakai tudung, macam mana aku tak masuk tandas lelaki dan macam mana aku tak kawin dengan pompuan", aku ni anak lelaki Harussani bukan anak pompuan...

Bila di tanya siapa gambar perempuan yang di siarkan dalam posting ni, anak lelaki Harussani berkata "Itu kena tanya Abu Nawas la pasai apa pulak nak tanya aku...Abu Nawas tu memang suka bikin gempaq"

Kah kah kah.... ya tak ya la jugak.. macam mana pulak Abu nawas boleh lupa yang abu Nawas jumpak tu anak lelaki Harussani kah kah kah...

Ok ok ok kat bawah ni baru cerita real punya tentang HarussaniWauuu..ini berita baik untuk Hassan Ali dan Umno. Al Mufti nak Pas sama Umno bersatu. Bagus gagus..bila sudah bersatu baru kuat orang melayu.

Cina sama India Islam dalam pas sila pilih parti masing2. Bila Pas sudah join umno maka tak ada tempat lagilah cina dan India muslim dalam pas sebab umno tak suka cina sama hindu.

Tok Guru Nik Aziz pun sudah boleh bersiap sedia untuk balik mengajaq kat pondok sebab lepas ni kalau tak Harussani yang jadi Mursyidul AM tentu Lebai Zul yang akan jadi.

Bila Pas sudah join umno senanglah sikit Hassan Ali sebab tak payah lagi nak masuk umno. Bila tak masuk umno tak ada la orang nak maki. Bijak bijak....

Pemuda Pas Perak tentu buat kenduri sebab Mufti kesayangan depa ni akan jadi mursyidul am Pas. Depa memang cukup sayang kat mufti haram jadah depa ni.

Anjing anjing yang join umno dalam himpunan maki kristian kat selangor tentu menyalak nyalak tanda syukur sebab Pas nak join umno.

Wahh.. suka benar la anjing anjing pro kerajaan perpaduan yang dok ada dalam Pas selama ni. Mampus la MatSabu kalau Pas join umno nanti dia cuma akan jadi pemeriksa kira2 di cawangan saja kah kah kah.

Haram jadah mufti ni memang haram jadah. Tapi lagi haram jadah orang Pas yang dok sokong mufti haramjadah ni.

Blackend Is The End

Dyers Eve