To Live Is to Die

free counters

Selasa, 22 November 2011

GAMBAR NORANIZA IDRIS SUDAH BUKA TUDUNG


Penyanyi solid molik bergetah lagi montok si Nuraniza Idris yang telah sekian lama bertudung, akhirnya telah membuka tudungnya setelah berkawin untuk kali ke 3nya.

Gambaq tanpa tudungnya di atas telah di ambil di studio rakaman oleh pemberita Abu Nawas kemarin dulu.

Ala bisa la artis pakai tudung ni... Dulu artis kat bawah ni pun pakai tudung jugak :-Lepas tu bukak sikit macam ni :-
Lepas tu bukak terus macam ni :-Semua tu cari makan saja..bila pakai tudung maka ramailah pak lebai kasi undi macam artis betina kat bawah ni :-Tapi sebenaqnya tak pakai tudung pun :-Bila ada orang ambik gambaq dia tak pakai tudung bising la satu dunia kata dia tak beri izin ambik gambaq dia tak pakai tudung... habis tu kalau orang tak ambik gambaq boleh la dia tak pakai tudung kat luaq? alasan benggong semuanya..

Ada jugak artis betina balik mekah buat haji tapi pakai tudung macam ni :Semuanya pakai tudung sebab cari makan. Bila nama sudah naik maka tudung pun sudah boleh bukak.

biasalah nama pun artis, ada bini pak ostad pun tak pakai tudung jugak. Bila kita tanya bab hukum pakai tudung, Pak Ostad ni akan kata"Tak kan kat depan rumah pun nak pakai tudung jugak"

Itu bini pak ostad belum lagi bini pak imam. Pak Imam baguih punya dok maki orang atas mimbar kata itu sesat ini sesat tapi bini dia dok depan rumah pakai kain tak kedada tak pulak sesat. Anak dia tak pi sembahyang jumaat tak pulak sesat.

Jadi tak payah la bising kalau bini Pak najib tak pakai tudung kalau bini kita yang ostad dan pak imam pun tak pakai tudung jugak... kah kah kah

KISAH BAPA GUNA WANG SAGUHATI RM100 UNTUK LANGAN PELACUR

Seorang waris pelajar yang menerima wang saguhati RM100.00 daripada kerajaan hari ini telah di tangkap bersama seorang pelacur.

Menurut maklumat yang di terima daripada orang ramai lelaki itu telah melangani pelacur dengan mengunakan wang yang sepatutnya di belanjakan untuk persekolahan anaknya.

Apabila di tanya mengapakah beliau sanggup mengunakan wang itu untuk melangan pelacur beliau telah menjawab bahawa wang itu adalah wang haram sebab wang itu telah di sampaikan kepadanya di pejabat umno.
Kah kah kah..ini berita bodoh mau kasi orang bodoh. Perangai macam umno P.Pinang bila warga emas terima wang RM100.00 yang kerajaan P.Pinang bagi dulu.

Umno kata duit haram sebab guna duit judi. Anak haram ni pun kata duit haram sebab terima wang di pejabat Umno. Kah kah kah. Itu haram ini haram semuanya haram. Yang tak haram tu benda apa pulak. Kah kah kah.

berita ini macam berita Hassan Ali kata orang Islam akan murtad sebab ada injil yang guna sistem solar. Kah kah kah..

Peduli apa kat mama depa nak bagi duit tu. Nak bagi kat pejabat umno ka, nak bagi kat pejabat Pas ka, nak bagi dalam jamban ka.. kita peduli apa. Duit tu tetap RM100 jugak tak kurang atau lebih sedikit pun.

Peduli apa kalau yang bagi duit tu pemimpin Pas ka pemimpin umno ka, kalau Abu Nawas nak maki tak kira sapa semuanya Abu Nawas maki.

Ini semuanya cerita anjing politik mau tipu rakyat. Anjing Umno nak tipu rakyat kata umno yang kasi duit tu, sebab tu duit tu di beri di pejabat Umno. Yang anjing PKR yang nama Zuraida ni pulak nak bikin hero bikin komplen kat surat habaq kata duit tu tak boleh kasi kat pejabat Umno.

Oii.. Zuraida.. Abu Nawas nak tanya hang kalau duit tu di beri kat pejabat umno maka semua yang mai ambik duit tu akan jadi umno ka? kah kah kah..

Perangai hang ni macam polis la pulak. Baju Bersih tak boleh pakai sebab nanti takut bila orang tengok kita pakai baju bersih nanti orang yang tengok tu pun nak join umno jugak kah kah kah.

Macam ada sekoq lagi Pak Lebai Pemuda Pas yang kata sapa tengok konsert Elton John nanti takut semua akan jadi gay macam Elton John kah kah kah.

Bagus la kalau duit tu di beri kat pejabat umno. Boleh la kita maki umno kat dalam pejabat umno. Jangan jadi pak pak lebai kat kampung Abu Nawas. Bila sembang sama2 lebai pakat maki umno macam macam tapi bila jumpak orang umno pakat dok bertepuk belakang la pulak.

Setakat berani kot belakang tu Abu Nawas anggap orang tu macam anjing saja... Worffff worffff.

SELAMAT PENGANTIN BARU NIK JIDAN & JUE

UMNO SEPAKAT

.

Blackend Is The End

Dyers Eve