Blackend Is The End

Rabu, 23 November 2011

LAGI KUMPULAN ROCK MASUK PAS - KUMPULAN GIGEE ISTIHAR SOKONG PAS DEPAN TOK GURU NIK AZIZ -


Kumpulan Gigee iaitu sebuah kumpulan muzik dari Indonesia telah membuat kejutan apabila menyatakan sokongan mereka kepada Menteri BEsar Kelantan sambil mengutuk Umno dalam konsert mereka di London.

Ini adalah setelah mereka membaca berita lawak lucah dari surat habaq Utusan Umno di bawah ini :-
Kah kah kah...anda semua jangan terkejut. Terimalah kenyataan yang anda sedang membaca Utusan Malaysia dan bukannya komik Ujang.Kah kah kah.

Surat Habaq Utusan memang dah tukaq jadi komik sekarang ni, kerjanya hanyalah bikin lawak saja tiap2 hari. Kalau tak ada berita lawak Utusan akan taruh berita lucah.. lepas lucah lawak lepas lawak lucah kah kah kah.

Itu la orang kelantan ni tak mau undi Umno, kalau tak tentu gigi anak2 orang kelantan semuanya elok2 belaka.

Tak lama lagi gigi budak2 Penang, Kedah dan Selangor pulak rosak sebab Umno tak perintah negeri tu. Nasib baiklah Perak dapat balik kat BN, kalau tak tentu habis gigi budak2 Perak rosak. Kah kah kah

Harap2 Umno akan perintah Malaysia ni sampai bila2 la, bukan apa Abu Nawas bimbang kalau Umno tak perintah Malaysia nanti habis semua gigi budak2 dalam Malaysia ni rosak..kah kah kah.

Macam anjing punya cerita kah kah kah...

AL FATIHAH: LEMAN RAJA LAWAK MATI DI BUNUH


Pelawak dalam rancangan realiti Raja Lawak iaitu Leman Raja Lawak atau di kenali sebagai Man Belacak telah di jumpai mati di bunuh di dalam kereta berhampiran lokasi pergambarannya kemarin.

Menurut polis bantuan yang juga pelakon tambahan filem yang akan di terbitkan hujung tahun depan, watak leman terpaksa di tamatkan dengan babak kematiannya di dalam kereta kerana Leman sudah tidak mahu berlakon lagi filem itu.

Ini adalah kerana watak yang Leman bawa, lansung tak ada dengan perempuan, ini telah membuat Leman merasa boring dan tidak mahu berlakon lagi filem arahan pengarah terkenal Abu Nawas.

Kah kah kah... Man Belacak ni kira dengan betina saja. tak dak betina tak mau belakon la pulak. Macam cerita kat bawah ni la. Kira nak bikin filem kumpulan penganas bunuh orang saja kah kah kah.

Ini semua cerita filem aksi ganas. Filem macam ni dah banyak kali bikin tapi orang Malaysia tak suka tengok sebab tak real kah kah kah.

Dulu pengarah filem ganas ni sudah bikin satu filem kat Bukit Jenalik. Itu filem nama "Al Maunah si tukang angkut" kah kah kah. Filem itu berkisarkan bagaimana bebarapa orang pak lebai bekerja sebagai pengankut.

Watak dalam filem tu cuma kena angkut senjata masuk dalam lori, Lepas tu masuk hutan. Bila dengaq lagu P.Ramlee semuanya pakat serah diri kah kah kah.

Filem Maunah ini telah menang tropi Filem aksi jenaka terbaik tahun tu kah kah kah. Pelakon ulama filem tu adalah mangkok hayun kat sebelah ni :-

Lepas filem tu tak laku depa bikin filem aksi seram sambil jenaka bertajuk "KMM tawan Malaysia" pulak. KMM bukannya Kesatuan Melayu Malaya tapi Kumpulan Mujahidin Malaysia.

Bila dengaq macam tak sedap pengarah filem ni tukaq pulak KMM kepada Kumpulan Militilan Malaysia. Kah kah kah. Boleh tukaq tukaq la pulak. Macam nama band black metal la pulak kah kah kah.

Antara pelakon filem tu yang kini masih terus belakon ialah gambaq kat sebelah ni.

kononnya kena tembak tak jadi apa tapi yang betulnya dia ni memang kaki tembak kah kah kah.. Ostad oooo dia ni kah kah kah.

Tu pun tak laku jugak filem ni walaupun ada jugak bengong bengong yang percaya dengan filem aksi seram sambil jenaka ni kah kah kah.

Semua filem ni sebenarnya mau kasi hentam sama Pas. Filem ini semua mau kasi tau sama penonton yang Pas itu ganas, Islam itu mau suka bunuh orang, bom sana bom sini. Kah kah kah.

Paling terbaru depa bikin filem nak perang dengan agong. Tapi kali ni bukan perang guna senjata tapi perang guna T-Shirt saja kah kah kah. Ini sudah jenaka tahap melampau kah kah kah. jaga2 kalau pakai baju kat bawah ni sebab baju ini adalah senjata merbahaya. Boleh guna untuk perang dengan agong kah kah kahItu pun masih tak laku lagi filem tu maka hari ini bikin filem lagi. Kali cerita lagi ngeri.. cerita 13 orang nak bunuh 1 orang la pulak kah kah kah... ini betul2 ngeri punya filem. Bukan saja ngeri malah bisa melemahkan jantung sesiapa yang menontonnya kah kah kah.

Apa pasal mau bunuh sama ADUN? tu Adun tarak bikin kerja ka? Itu Adun kencing berdiri ka? Sapa itu Adun yang kena mau bunuh tu kah kah kah.

Ini sudah jadi filem misteri, kena kasi Hardy Boys pi siasat kah kah kah.

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve