To Live Is to Die

free counters

Khamis, 24 November 2011

BENARKAH MAYAT WANITA DI BAKAR INI ADALAH MAYAT .....

Benarkah wanita yang mati di bakar ini adalah mangsa pembunuhan kejam yang menjadi isu panas tanahair tahun lalu?

Bagaimanakah Abu Nawas dapat gambar ini? Nak tahu siapakah mangsa pembunuhan kejam ini sila Click pada setiap iklan pada Blog Abu Nawas... Cukup 1000 kali click baru Abu Nawas kasi tau.....

Selagi tak cukup 1000 click Abu Nawas tak mau kasi tau.. keh keh keh...

Cuba KLIK SINI mungkin ada jawapannya...



GAMBAR NORAS DANISH MANDI 95% TANPA PAKAIAN KINI DI INTERNET


Hampir 95% gambar tanpa pakaian pelakon seksi terkenal Noras Danish sedang mandi telah dedahkan di dalam internet sejak dari kemarin. Antara laman web yang telah menyiarkan gambar Noras Danish ialah blog Abu Nawas.

Menurut seorang pengunjung blog Abu Nawas beliau cukup teruja bila Abu Nawas telah menyiarkan gambar bogel 95% pelakon dari kepulauan Sulawesi itu.

Bila di tanya di manakah gambar bogel 95% itu, Abu Nawas telah berkata "95% gambar itu semuannya telah di simpan bawah bantal untuk buat modal..Kah kah kah.

Oooo hangpa ni pantang baca tajuk gambaq telanjang kira nak tengok saja no..kah kah kah. Mana ada gambaq 95% tak pakai baju tapi cerita 95% kat bawah ni ada la.

Hari ni keluar lagi berita pasai 95%:-Inilah berita paling sensasi dan penuh dengan lagak ngeri dari Pak Berahim. Pas kena baca betul2 kenyataan Pak Berahim ni.

Pas dan Umno jangan dok berangan nak letak calon kat pasir Mas kalau tak mau hilang wang pertaruhan. 95% rakyat Pasir Mas adalah penyokong fanatik Pak Berahim. Orang Pas orang Umno semuanya sokong Pak Berahim kat Pasir Mas.

Kah kah kah.... Berahim syok sendiri sambil kena tipu lagi dengan orang Kelantan. Orang kelantan memang bijak dalam tipu menipu anjing politik macam Berahim..

Sejarah Berahim sekali pun tak pernah menang pilihanraya... Paling dasyat bila 95% pengundi Pengkalan Pasir telah terajang Berahim dalam PRK Dun tersebut. Pak Berahim hanya dapat 415 undi iaitu bersamaan dengan 5% jumlah pengundi Dun Pengkalan Pasir.

Kesian kat Bearahim..kalau boleh Berahim tak mau Parlimen bubar sampai bila2..Kalau bubar maka bubarlah Berahim sebagai seorang ahli parlimen yang menang atas ikhsan Tok Guru Nik Aziz...... kah kah kah.

** / Abu Nawas tak sabaq nak tengok Hassan Ali kalah dalam PRU ni kah kah kah.

ISTERI TAHANAN ISA MENGAKU PERNAH TIDUR DENGAN LELAKI


Seorang isteri tahanan ISA telah mengaku pernah tidur dengan seorang lelaki sejak beberapa tahun yang lalu. Menurutnya lelaki itu mula tidur bersamanya sejak malam pertama mereka berkahwin.

Apabila di tanya tidakkah dia merasa berdosa tidur bersama lelaki sedangkan suaminya adalah seorang yang berpegang kuat dengan Islam, wanita itu berkata "Yang aku tidoq tu dengan laki aku la, nak berdosa apanya"

Kah kah kah..Ini semua berita sensasi tapi lagi sensasi berita di bawah ni :-Fuh..betul2 ngeri la cerita ni. Main sembelih sembelih la pulak... Ini baru real punya anti christ. Kalau setakat anjing anjing yang dok menyalak dalam himpunan anti kristian hari tu tak boleh lawan lagi dengan depa ni kah kah kah.

Lebih ngeri lagi dalam berita ni kata 13 orang ni nak serang Malaysia pasai Malaysia tak islamik.. Fuyoooo.... Fifi Fairuz Fuyooo pun terkejut kalau baca berita seram lucah ni kah kah kah.

Macam mana 13 orang nak serang Malaysia? 13 orang ni ada ilmu meresap ka? Tapi kalau ada ilmu meresap buat apa mai serang Malaysia, lebih baik pi meresap sekodeng dalam bilik ayaq tengok Ustazah Norbahyah mandi kah kah kah.

Dasat betul berita ni.... dasat lagi kalau ada yang percaya berita ni kah kah kah....

TERKINI DARI KELANTAN; ADUN PAS DI TAHAN BERSAMA SEORANG WANITA JEPUN DI SEBUAH HOTEL


Pasir Mas Kelantan, 23 Nov. Seorang wanita Jepun telah di tahan bersama ADUN Pas Kelantan di sebuah hotel 4 bintang di Pasir Mas malam semalam.

Menurut Encik Azmi bin Abu iaitu salah seorang bell boy hotel tersebut, wanita jepun itu di tahan bersama Adun tersebut ketika hendak masuk ke dalam lif hotel tersebut kerana lif tersebut telah penuh..

Kehadiran wanita jepun tersebut ke Kelantan adalah di percayai ada sangkut paut dengan berita di bawah ini:-
Jangan main2 dengan berita ini. Pihak kerajaan perlu ambil perhatian apa yang di cadangkan oleh Berahim Ali ni. Pembangkang pun perlu sokong 100% cadangan ini.

Panglima Berahim mintak kerajaan bikin kem tentera di Pasir Mas sebab Jepun akan mendarat dan menjajah Tanah Melayu tak lama lagi. Tentera Jepun sedang dalam perjalanan membawa pasukan payung terjun untuk terjun dengan basikal macam depa buat tahun 1945 dulu.

Kah kah kah... semakin dekat pilihanraya semakin kecut perut Berahim Ali kah kah kah. Tak lama lagi Berahim Ali sudah boleh jadi panglima sepenuh masa kah kah kah.

Pas pun patut cadang kerajaan bina kem tentera jugak di Sungai Besaq Selangor sebab kalau kem tentera tak ada kat Sg Besaq nanti Hassan Ali comfirm akan ikut Berahim Ali jadi anjing kah kah kah.

Blackend Is The End

Dyers Eve