Blackend Is The End

Sabtu, 26 November 2011

PERKAHWINAN TAN SRI MUSA HASSAN? BENARKAH ARTIS INI ISTERINYA

Woooo.... ini lagi dasyat dari kisah Tok Imam kahwin budak umuq 26 tahun kat bawah ni :-
Sapa laki pompuan yang nampak buah dada tu? Kononnya laki pompuan tu orang tua ni:-Pasai gambaq kat bawah ni muka macam dia :-Bagiuh la kalau kahwin tak kira la nak kahwin dengan sapa pun, kahwin dengan orang muda ka ,kahwin dengan artis ka itu dia punya pasallah.

Kalau betul yang dalam gambaq tu orang tua yang kerja polis dulu maka memang layak lah orang tua jahat ni dapat bini macam ni, tunjuk tetek kat orang sana sini sebab dia pun memang orang jahat. Orang tua ni banyak bikin dosa pada rakyat Malaysia.

Kalau dia dapat bini baik nanti, bini dia nasihat dia jadi baik. Kalau dia sudah jadi baik nanti dia mampus pun dalam kebaikan la jugak. Lagipun kalau dapat bini baik, kesian la kat bini dia sebab kawin dengan orang jahat. Dah la tua jahat pulak tu.

Sama ada betul atau tidak dalam gambaq ni adalah orang tua tidaklah Abu Nawas nak pastikan...

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve