To Live Is to Die

free counters

Selasa, 29 November 2011

ABU NAWAS SERAH BORANG MASUK UMNO KEPADA TPM DALAM PERSIDANGAN PEMUDA MALAM INI - SELAMAT TINGGAL BLOG PRO PAKATAN RAKYAT


Pertamanya Abu Nawas mohon maaf banyak banyak sebab selama ni Abu Nawas banyak kutuk umno. Semuanya kerana Abu Nawas telah salah faham dengan umno selama ini.

Mulai saat dan ketika ini Abu Nawas akan bertukar angin daripada memaki umno kepada memuja umno. Ini adalah kerana Abu Nawas sudah sedar bahawasanya selama ini hanya Umnolah parti yang menegakkan syiar Islam.Kah kah kah... memang la umno penegak syiar Islam. Syiar Islam tu boleh bikin duit. Masjid itu syiar Islam. Bikin masjid boleh bikin duit.

Sambut maulidur rasul tu Syiar Islam. Bikin program maulidur rasul boleh bikin duit. Boleh buat baju, boleh buat makan, boleh buat banner. Itu semua duit jadi kalau umno tak buat maulidur rasul macam mana nak bikin duit.

Apa saja yang boleh bikin duit dengan menjual nama syiar Islam memang umno yang penegak utamanya. Umno bikin Tabung Haji sebab orang islam boleh simpan duit dalam tabung haji lepas tu bolehlah rolling dulu.

Mau pi haji mesti ikut Tabung Haji sebab kalau sendiri pergi nanti duit tarak masuk. Mau bayaq zakat mesti bayaq sama PUZ sebab kalau bayaq pada 8 asnaf nanti duit tak masuk. Kalau duit tak masuk macam mana mau bikin duit.

Umno tak mau bikin hudud sebab hukum hudud tarak boleh untung. Umno tak mau haramkan arak sebab nanti duit tarak masuk. Umno tak mau tutup kasino sebab nanti rugi duit tak boleh masuk.

Apa saja yang boleh bikin duit sememang umno penegaknya. Sebab tu ada ostad sokong umno. Sokong umno boleh bikin duit.

Maka bodohlahh mereka yang sokong umno tapi tak boleh buat duit . Oleh itu buatlah duit selagi mana umno masih ada kuasa...

Opsss kepada anak anak pelacur kat Penang yang nak sangat Abu Nawas masuk Umno sori la ya... Abu Nawas tak jadi nak masuk umno lagi kah kah kah

LAGI GAMBAR BERKEMBAN BINI MUSA HASSAN

Tu dia aih baguih punya lurah bukit. Bini sapa ni haa? Betui ka ni bini Musa Hassan bekas polis jahat yang dah pencen tu. Dengaq cerita laki dia bayaq juta juta ringgit untuk dapatkan dia ni.

Wah hebat betul la kali dia, banyak duit ooo. Tapi banyak duit saja pun tak guna jugak kalau tetek bini dok tayang kat orang..

Tapi tak leh kata juga sebab mungkin laki dia sporting. Ala biasa la orang nak tengok tetek bini bukan boleh luak pun...kena sporting la sikit....

Macam laki ustazah ni la.. Orang dok sms cintan cintun kat bini dia pun dia ok saja..siap boleh sembang lucah lagi. Sporting la katakan kah kah kah..

Nak tau apa benda yang sorang lebai dok sms kat ustazah ni...baca kat sini :KISAH USTAZAH PASTI GUAR JERING DAN AJK PASTI P.PINANG

Blackend Is The End

Dyers Eve