Blackend Is The End

Sabtu, 3 Disember 2011

KETUA PEMUDA CAWANGAN DI TAHAN BERSAMA PELACUR DI LORONG HAJI TAIB KETIKA PRESIDEN UMNO BUAT PENGULUNGAN


Di saat para perwakilan sibuk mendengar pergulungan pimpinan tertinggi Umno seorang ketua pemuda cawangan telah di tahan ketika sedang berzina dengan seorang pelacur di lorong haji taib petang tadi..

Ketua Pemuda sebuah parti yang belum berdaftar tersebut telah di tahan oleh beberapa orang pengawal keselamatan Sogo yang kebetulan kesitu untuk turut melangani pelacur.

Apabila di tanya mengapakah beliau sanggup masuk kelorong tersebut hanya semata2 mahu melangani pelacur, pemuda itu berkata yang dia masuk kelorong tersebut kerana mahu menzahirkan rasa syukurnya kepada kerajaan Barisan Nasional yang telah membuat lorong tersebut.

Katanya lagi ini adalah berdasarkan kepada satu fatwa yang telah di keluarkan oleh Ostad Umno di bawah ini :-
Kah kah kah. Mat Sabu ni memang tak guna. Tak bersyukur lansung kat Umno yang dah bikin jalan masuk pi rumah dia kat Guaq petai. Kalau Umno tak buat jalan tentu Mat Sabu tak boleh nak jalan kah kah kah.

Mat Sabu ni Tuhan bagi otak tapi tak mau nak pikiaq. Lain kali kalau nak keluaq rumah dan pijak jalan yang umno buat tu kena la kata "Wahai Tok anak nenek cucu nak tumpang lalu".

Dah la tu Mat Sabu ni pasai apa pulak pi jadi Timbalan Presiden Pas. Bagi la Nasarudin atau Tuan Ibrahim ka yang jadi Timbalan, baru senang umno nak bersatu dengan Pas.

Kalau tak pun bagi la Hassan Ali yang jadi Timbalan Presiden baru la boleh bikin himpunan anti kristian dengan Berahim Ali dan Umno kah kah kah.

Kah kah kah... Ini semua lawak jenaka ostad umno. Ostad umno memang kena pandai buat lawak jenaka sebab kalau tak buat lawak jenaka nanti tak ada orang yang nak dengaq dia punya ceramah.

Ostad Kazim Elias selalu bikin lawak jenaka sebab dia memang cari duit dengan jual lawak jenaka ugama. Ostad Reduan Tee cina yang tak mengaku cina tu pun selalu bikin lawak jenaka sebab dia tau kalau nak jadi umno mesti pandai buat lawak jenaka.

Ostad Umno yang nama Shabudin ni tak sedaq diri yang dia pun dok menumpang negeri yang Lim Guan Eng jadi pemimpinnya. Ostad ni tak sedaq yang paip ayaq yang masuk ke rumahnya tu adalah milik anak syarikat kerajaan DAP p>pinang yang Mat Sabu jadi salah seorang ahli lembaga pengarahnya.

Kah kah kah.. Kesian kat Ostad Umno sebab guna ayaq Mat Sabu kah kah kah. Nasib baik la Mat Sabu tak kencing kat dalam empangan tu masa dia melawat empangan kah kah kah. Kalau tidak sudah tentu Ostad umno ni minum ayaq kencing Mat Sabu kah kah kah.

Ostad ni jugak lupa yang dewan dewan Tabika Kemas yang umno dok menumpang tu hak milik kerajaan pimpinan Lim Guan Eng. Ostad ni pun dah terlupa Dewan Besar kat Sungai Dua yang dia dok pi bikin rumah terbuka tu juga adalah hak milik kerajaan Lim Guan Eng.

Pendek kata kesian kat ostad ni pasai merempat dan menumpang hak milik kerajaan pimpinan orang yang paling dia benci kah kah kah.

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve