To Live Is to Die

free counters

Ahad, 4 Disember 2011

SEDUTAN VIDEO SEXS ARTIS MALAYSIA ADALAH BETUL - KAMARUDIN JAAFAR


Video sexs seorang artis wanita tanahair yang heboh di perkatakan oleh blog2 hiburan sejak 2 hari ini adalah sememangnya adalah cerita betul dan bukan di reka reka..

Menurut kamarudin Jaafar penulis blog yang menyiarkan video sexs tersebut video artis wanita itu, video itu sememangnya betul bukan tak betul yang video itu betul betul tak betul.

Betulnya berita video itu umpama betulnya perasaan presiden Umno yang betul betul akan melalui jalan yang betul menuju jalan keluar dari Pejabat Perdana Menteri betul betul selepas keputusan pilihanraya yang betul di umumkan dengan betulnya.
Kah kah kah... memang Abang Najib ni dah rasa yang firasatnya kali ni mesti betul. Umno kini sudah berada di jalan yang betul untuk menjadi parti pembangkang kat Malaysia ni kah kah kah.

Kesilapan Umno paling besaq semasa perhimpunan Agung kali ini ilah bila TV3 asyik menyiarkan ucapan2 umno.

TV3 ingat nak hasut orang supaya sokong umno dengan ucapan ucapan temberang pemimpin umno tapi TV3 tak sedaq yang orang terutamanya orang pompuan marah kerana banyak rancangan TV kegemaran depa telah di batalkan hanya semata2 nak tayang ucapan pemimpin UMNo.

Bermula dengan perasmian Timbalan Presiden Umno dalam mesyuarat pemuda/wanita dan puteri banyak status Facebook orang pompuan pakat dok maki umno pasai TV3 batalkan rancangan Cinta Elysa yang depa dok tengok tiap2 minggu tu.

Bukan saja orang pompuan maki hamun umno di Facebook tapi budak2 sekolah pun pakat maki hamun Umno di facebook sebab meluat kat TV3 yang kerap boh cerita Umno dalam TV.

Cuba baca status budak ni :
Statusnya telah di LIKE 138 kali sehingga statusnya Abu Nawas copy print. Bayangkanlah apa akan jadi dengan Umno bila budak2 sekolah pun dah meluat dengan ucapan pemimpinnya.

Orang cina dan India juga semakin lari dari Umno kerana mendengar ucapan Umno yang di siarkan di TV3. Tiada yang maki melainkan maki sahaja yang depa dengaq dari ucapan2 pemimpin umno itu.

Maka betullah apa yang di katakan oleh Abang Najib bahawa Umno kini betul betul berada di landasan yang betul. Tidak ada simpang dan bengkang bengkok lagi. Umno kini betul2 berada di landasan untuk keluar dari tampuk pemerintahan negara ini.

Ucapkanlah terima kasih kepada TV3.

Blackend Is The End

Dyers Eve