Blackend Is The End

Isnin, 5 Disember 2011

PELAKON VIDEO KARAOKE LAGU GERHANA CINTA LUKA TERBUNUH


Pelakon wanita video karaoke lagu Gerhana Cinta Luka nyanyian kumpulan iklim telah di jumpai mati kerana di percayai di pijak lembu ketika pergambaran video klip lagu tersebut sedang di jalankan.

Menurut saudara Ismail bin Sabri iaitu penjaga parking haram di kawasan tersebut, video tersebut adalah video yang haram kerana di buat tanpa kebenaran syarikat muzik yang memegang hakcipta lagu tersebut.

Kemalangan itu di percayai berpunca dari gerhana matahari yang tiba2 muncul sewaktu pergambaran video haram tersebut.

Keadaan gerhana secara tiba2 juga telah membuatkan pejabat2 kerajaan di putrajaya menjadi kalam kabut seperti yang di laporkan di bawah ini :-Kah kah kah... Ini adalah berita yang kurang baik. Kalau umno kalah cuaca di Putrajaya pasti dalam kegelapan kerana gerhana matahari akan terjadi.

Kalau kat putrajaya sudah gerhana macam mana nak kenal yang mana satu melayu yang mana satu cina. Kalau tak kenal yang mana satu cina macam mana mau kautim sama tokey kat putrajaya. Nanti silap2 kautim tiba2 bukan tokey tapi rupa2nya orang SPRM.

Kalau Putrajaya sudah gerhana nanti MB Perak masuk ofis PM semua orang tak tau.

Habis la orang melayu semuanya akan bertukar menjadi hindu kalau putrajaya sudah jadi gerhana.

Kah kah kah... Ini gempaq terakhir Abang Najib sebelum keluaq dari Putrajaya. Putrajaya mesti di pertahankan kerana dalam Putrajaya ada macam2 dokumen yang bisa mengerhanakan anak cucu pemimpin umno.

Abang Najib kena gempaq orang melayu supaya orang melayu terus undi sama BN supaya cerita benar sapa rogol bibik tidak terbongkar. Buku Novel rogol budak 15 tahun pun ada tersimpan di Putrajaya.

Lebih bahaya lagi kat Putrajaya juga ada cerita sapa yang suruh 2 orang UTK bunuh sama altantuya.

Macam2 cerita ada di pejabat Abang Najib kat Putrajaya. Dari cerita bela lembu sampailah cerita njut njut lari.

Oleh itu jangan biarkan Putrajaya menjadi gerhana kah kah kah

BEKAS KEKASIH FASHA SANDA DEDAH GAMBAR MEREKA BERASMARA DI ZAMAN SEKOLAH

Gambar berasmara Fasha Sanda yang masih berpakaian sekolah bersama seorang lelaki di percayai bekas kekasihnya Kamarul Nazri Bin Ahmad akhir telah mula di dedahkan di dalam Facebook.

Bekas kekasihnya berkata Gambar Fasha Sanda yang juga seorang operator pengeluaran kilang Sanda di Perai di sebarkan kerana ianya tidak salah kerana pada ketika itu Fasha Sanda sudah pun akil baligh kerana usianya sudah mencecah 15 tahun.

Ini adalah berdasarkan satu fatwa yang telah di keluarkan oleh seorang Ostad Umno di bawah ni :-Kah kah kah... Ini lagi sorang ostad mai keluaq fatwa. Kalau nak merton tak payah tunggu umuq 18 tapi bila dah masuk 15 tahun sudah boleh merton sebab ostad ni kata 15 tahun dah mula aqil baligh.

Inilah akibatnya kalau belajaq ugama sebab nak jadi kaya. Sanggup pi maki hamun Islam di depan orang bukan Islam.

Pasai apa pi bikin forum kat pejabat MCA. Mau kasi dakwah atau mau kasi pawah. kalau Kelantan punya hukum hudud tarak betui apa pasai pi maki depan orang bukan Islam.

Kalau hukum hudud Kelantan tarak ikut Al Quran dan Hadis apa pasal tarak bawak al quran sama hadis cakap sama cina MCA apa macam itu betul punya hukum hudud yang ikut betul punya al quran dan hadis.

Oleh itu jangan marah sama Soi Lek kalau baca berita kat bawah ni :-
Ini apek tarak salah sebab dia tak tahu apa itu hukum hudud. Ini apek cakap pasai itu hukum hudud dari apa yang dia dengaq Ostad umno tu kata.

Yang jahatnya ialah ostad umno yang dok maki hamun hukum hudud depan apek ni. Ostad ni keluaq ayat quran dan hadis kata hukum hudud ini semuanya zalim dan bikin orang semua jadi miskin.

Apek ini umpama seorang artis yang di tanya tentang hukum hudud dulu. Tentulah artis ni jawab hukum hudud tak sesuai sebab dia pun tak tau apa itu hukum hudud.
Janganlah marah orang yang tak tahu tapi marahlah orang yang tahu tapi saja bikin lebih2 tahu macam ostad kat atas dan kat bawah ni :-Ostad jenis ni kerjanya jual agama untuk ringgit malaysia. ramai ostad yang macam ni. Bukan saja ostad umno tapi ostad Pas pun ramai jugak yang jadikan agama untuk tempat bikin duit.

Tapi masih ramai lagi orang Pas suka dengaq temberang ostad ostad yang macam muka kat bawah ni:-Ini ada antara ostad ostad yang cari makan dengan menjual agama. Masuk masjid Pas dia cakap macam dia orang Pas tapi kalau masuk masjid umno dia maki hamun Pas kat depan orang umno.

Janji dapat ringgit malaysia apa pun ostad2 jenis ni boleh buat. Kalau nak tau sapa dia ostad Pas yang jual agama cuba click kat [KLIK SINI]

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve