To Live Is to Die

free counters

Selasa, 6 Disember 2011

MUSA HASSAN NAFI KAHWIN SYELLA TAPI BAGAIMANA PULA DENGAN WANITA INI?

Siapakah wanita ini? Apakah kena mengenanya dengan Bekas Ketua Polis Negara Musa Hassan?

Mengapakah tiba2 wanita ini muncul di saat isu Bekas KPN ini berkahwin artis sudah terjawab?

Sebenarnya wanita ini lansung tak ada kena mengena dengan bekas Ketua Polis Negara Musa Hassan atau pun sarjan Hassan tapi cerita wanita ini boleh di baca di bawah sekali artikal ini.

Isu bekas Ketua Polis Negara kahwin artis bukan saja heboh di blog2 politik malah ianya juga menjadi amat heboh di blog sensasi dan hiburan.

Namun begitu berita ini telah di dapati melangkau jangkaan yang di perkatakan setelah artis lansung tidak terkenal itu akhirnya mendedahkan bahawa suaminya bukan Musa Hassan seperti yang di hebohkan.Maka sebagai rasa dirinya telah menjadi mangsa fitnah maka bekas KPN ini telah bercadang untuk menyaman blogger2 yang telah menyiarkan berita tidak benar ini :-Hari ini blogger umno pula telah di saman kerana menyiarkan satu artikal fitnah terhadap Amin Iskandar di dalam blognya.
Tindakan Musa Hassan dan Amin Iskandar ini adalah suatu yang amat di puji kerana tindakan laporan polis dan saman adalah satu daripada tindakan menafikan segala tuduhan peribadi terhadap diri mereka.

Siapa yang benar dan siapa yang salah kini berada dalam keadaan 50-50 kerana pihak yang di tuduh telah menafikannya dengan tindakan menyaman blogger.

Tapi kalau setelah setahun cerita AJK Pasti P.Pinang yang suka berlucah di Facebook tersebar dengan lebih 1 juta pembacanya namun sehingga kini belum ada satu laporan polis apatah lagi saman yang Abu Nawas terima maka ianya sudah cukup untuk menyatakan bahawa si tertuduh tidak berani berbuat demikian kerana beliau sememangnya melakukan kerja kerja tak senonoh itu.

Apa macam ada berani ka? Kah kah kah... Mat Sabu kata tobat lahom terkencing kah kah kah

Pakai serban besaq bakul tapi perangai pun besaq punya tak senonoh. Punya nak lepas gian sanggup buat satu akaun FB guna nama Tuty sadinar untuk bersembang lucah dengan perempuan.

Kalau ini adalah fitnah apa yang si melaon ni tunggu lagi. Ikutlah jejak Musa Hassan dan Amin Iskandar saman Abu Nawas untuk menafikan yang dia tak buat kerja ni.

PASTI pusat dok tunggu apa lagi, Pasti P.Pinang dok ralit apa lagi, ustazah2 yang menjadi mangsa melaon ni bila lagi nak nafikan dengan menyaman Abu Nawas.

Atau Pemuda Pas Pusat ni jenis guna fatwa "Orang kita buat halal, orang lain bikin harammmm" kah kah kah.

Setakat berani sembang kot belakang saja nyatalah melaon ni sememangnya berselindung di sebalik pakaian lebainya untuk berbuat jahat kepada perempuan.

BLOGGER MANJUNG MARI BAKAL BERHADAPAN HUKUMAN BUANG DAERAH


Blogger Otai dari Perak, Manjung Mari bakal berhadapan dengan tindakan buang daerah dalam masa terdekat ini. Manjung mari telah didapati bersalah kerana tidak mengitiraf Ostad kesayangan orang Pas iaitu Al Ostad al kazim Elias wal ringgiti..

Hukuman ke atas Manjungmari akau berkuakuasa serta merta setelah Al Ostad Al kazim memenagi PRU yang akan datang ini seperti apa yang di laporan di bawah ini :-
Wahh bagus bagus...kalau jadi calon Umno sudah tentu al ostad boleh menang sebab banyak orang Pas yang akan undi al ostad. Al Ostad ni memang cukup layak jadi orang politik sebab al ostad ni padai bikin temberang.

Kalau sebelum ni al ostad bikin temberang dalam masjid saja, selepas ni bolehlah al ostad bikin temberang kat atas pentas politik pulak.

Silap silap al Ostad boleh jadi MB kalau BN menang PRU kat Perak nanti. Bab duit nak jadi calon al ostad jangan bimbang sebab ramai orang boleh kasi imfa' pada al ostad untuk jadi calon umno.

Habislah Nizar kalau Al ostad ni masuk politik sebab ramai oarng Pas akan lari ikut al ostad ni. Dan yang paling teruk nanti sudah tentulah blogger Manjungmari yang jadi musuh ketat al ostad ni.

Oiii manjungmari habis la hang tak boleh dok manjung lagi la lepas ni sebab Al Ostad tak bagi hang dok sana dah kah kah kah.. Mai lepak penang la ikut aku pi skodeng kah kah kah.

MB SELANGOR AKAN HADAPI 10 SOALAN LUCAH DALAM SIDANG DUN


Menteri Besar Selangor Khalid Ibrahim akan berhadapan 10 soalan lucah dalam persidangan Dun Selangor hujung bulan ini.

Soalan soalan lucah tersebut bakal di tanya oleh seorang pejuang Islam terkenal di pelabuhan kelang iaitu Encik Badrul Hisham bin Abudullah.

Kah kah kah..mampus la Khalid Berahim kali ni. Laksamana Pelabuhan Kelang sudah muncul semula dengan 10 soalan lucah kah kah kah.

Tentu dia akan tanya apakah saya akan dapat pencen bila dah tak jadi YB PRU selepas PRU ini?

Apakah isteri saya akan kembali kepada saya kalau saya masuk PKR semula kah kah kah..

Adakah Umno akan ambil saya sebagai calon dalam PRU akan datang ini

Kerja apa yang saya nak buat kalau sudah tak jadi YB lagi?

Adakah saya ini

adakah saya itu

adakah saya begini

adakah saya begitu

Kah kah kah...10 soalan yang kan di tanya nanti sudah tentu akan membuat MB dan exco lari keluaq dewan sebab tak boleh nak jawab kah kah kah.

Yang tinggai hanyalah Hassan Ali sebab dia teringin nak dok kerusi MB, kalau MB dan exco lain dah keluaq baru dia boleh ganti Khalid kah kah kah... comfirm semua Adun Umno angkat tangan tanda setuju Pak Hassan jadi MB selangor kah kah kah..

STATUS DI FACEBOOK BONGKAR KISAH PERMOHONAN DR ASRI SERTAI PAS SECARA RAHSIA DI TOLAK

Tiada siapa yang tahu bahawa Dr asri telah membuat permohonan menjadi ahli Pas sejak 2 minggu lalu namun permohonan secara rahsia Dr Asri untuk menjadi ahli Pas telah di tolak oleh ahli jawatankuasa Pas Pusat cawangan Kg Tok Panjang yang benggap dan benggong.

Dr asri yang juga seorang Dr Gigi di Klinik gigi Bukit Tengah ketika di temui telah berkata yang dia sikit pun tak hairan dengan penolakan menjadi ahli Pas oleh jawatankuasa Pas Kampung Tok Panjang yang benggap dan benggon itu.

Kah kah kah..apa pasai orang mau masuk Pas tapi depa tarak kasi. Macam cerita FB kat bawah ni la. Cuba baca:-
Orang yang macam ni ada banyak dalam pas. Depa rasa hanya depa saja yang boleh masuk syurga, orang lain boleh pergi mampus masuk neraka.

Mamat ni lebih suka Dr Asri masuk Umno sebab katanya DrAsri ni cerdik. Memang banyak orang Pas yang jenis macam ni. Depa tak suka orang cerdik ada dalam Pas kerana takut nanti orang tau depa bodoh.

Orang Pas yang macam ni tak suka berkongsi kecerdikan orang macam DrAsri sebab depa takut nanti apa yang depa cakap orang yang cerdik macam Dr asri ni akan bangkang.

Selama ni depa dok kelentong kat orang bawah kata kena taat kepada pimpinan, Pimpinan kata apa mesti kena ikut. Depa boh asap candu jenama wala' supaya orang bawah tak lawan depa nak buat apa pun.

Tapi kalau orang cerdik macam Dr Asri ni join Pas sudah tentu orang2 Pas yang macam mamat ni susah nak kelentong.

Yang lawaknya depa kata Pas untuk semua tapi bila kat orang cerdik macam Dr Asri depa suruh masuk umno la pulak.

Kalau dr Asri masuk umno satgi depa maki hamun macam macam la pulak. Bila DrAsri tak masuk mana2 parti depa kata DrAsri tak ada pendirian la pulak.

Yang betulnya orang2 Pas yang macam ni lebih suka Pas join dengan umno tapi depa suruh orang lain pulak masuk umno..

Blackend Is The End

Dyers Eve