To Live Is to Die

free counters

Ahad, 11 Disember 2011

LAGI KOLEKSI GAMBAR2 RANJANG AERON AZIZ DAN MAYA KARIN DALAM FILEM OMBAK RINDU



CLICK TAJUK INI - ADENGAN RANJANG MAYA KARIM DAN AERON AZIZ DALAM OMBAK RINDU KINI DI YOUTUBE

Click cerita di atas dulu dan lepas tu baru baca berita sambungannya di bawah ni:-.

Betul tak apa yang Abu Nawas kata. Mana boleh orang yang pro Umno tidak akan bertanding pilihanraya.

Apa yang boleh ahli Pas buat kalau orang atas mau jugak Hassan Ali jadi YB? Apa yang boleh Mat Sabu buat kalat Presiden mau jugak kat Hassan Ali?

Kesimpulannya ialah Abu Nawas kini sudah menjadi seorang bomoh. Pada sesiapa yang nak menilik nasib bolehlah hubungi Abu Nawas. Bayaranya tak mahal cuma sama harga dengan apa yang di bayaq kepada Ostad ostad sahaja.

Hubungi segera Abu Nawas..Bomoh terunggul di nusantara keh keh keh

PERMOHONAN DR REDUAN TEE DAN REZAL MERICAN SERTAI PERKASA DI TOLAK

Dr Reduan Tee Abdullah dan Rezal Meican Nana Merican telah di beri amaran keras oleh Perkasa agar tidak mencampuri urusan orang Islam di Malaysia ini,

Ini adalah berdasarkan laporan berita di bawah ini :-Kesesian betul kat pejuang Islam 2 orang ni. Apalah nasib depa di lahirkan dalam keluarga cina dan India. Nak berjuang Islam pun tak boleh walaupun selama ni depa punya la dok mengaku depa tu orang melayu.

Umno ni kira baik banyak la sebab sanggup ambil si Merican ni sebagai ahli parti melayu tu walaupun si Merican ni bukan melayu. Nak cari mana lagi parti macam umno yang sanggup ambik orang bukan melayu jadi ahli partinya.

Bukan itu saja malah umno juga telah berikan jawatan Menteri Besaq Perak kepada orang India. Macam ni hangpa nak kata Umno ni rasis lagi.

Tapi orang India yang dah di terima masuk umno janganlah buat perangai yang tak elok macam pakcik India ni :-

Dah bagi masuk parti keramat pi bikin taik pulak untuk kasi busuk nama Umno. Orang umno semuanya baik2 dan pejuang Islam, mana boleh buat perangai macam pakcik India ni. Yang busuk bukan saja UMNO tapi Orang melayu jugak yang dapat nama tak baik.

Kalau nak jadi melayu buat la perangai baik baik dan sopan santun.

Apa pun MIC sepatutnya lebih bersyukur kerana pakcik2 India ni tak masuk MIC kalau tak sudah tentu MIC punya nama lagi banyak busuk.

Orang India pun tentu gembira bila pakcik pakcik ni tak mengaku bangsa depa India dan kata depa ni adalah melayu kalau tak sudah tentu India punya bangsa jugak yang dapat nama tak elok...

DATO ZULKARNAIN IBRAHIM AKUI WAJAH DALAM VIDEO SEXS ADALAH DIA DAN ISTERINYA. BUKAN DENGAN PEREMPUAN LAIN

Dato' yang suka merakam hubungan sexsnya dengan isterinya dalam Metro kemarin kini telah dapat di kesan oleh wartawan semi pro surat habaq Abu Nawas.

Dato berkenaan telah di jumpai ketika salah seorang wartwan Abu Nawas menyikat rambut di tandas RNR Sungai Perak kemarin. Menurut wartawan Abu Nawas ketika beliau sedang asyik menyikat rambut tiba2 dia terlihat Dato' tersebut tengah kencing berdiri di tempat orang kencing berdiri..

Wartawan Abu Nawas tanpa melingahkan masa terus saja berpura2 mahu kencing di sebelahnya sambil mata menjeling ke zakar Dato tersebut untuk memastikan yang zakar Dato' tersebut benar2 seperti apa yang telah di ceritakan oleh isterinya.Tu dia ini berita sensasi. Bini Dato sudah jadi pencerita sexs kepada wartawan Metro kah kah kah. Apa pasal cerita hayun dengan laki dok pi cerita kat wartawan? Pasai apa tak pi cerita kat pengarah filem, nanti boleh la pengarah tu dapat ilham bikin filem blue kah kah kah.

Macam mana pulak laki dia ni boleh dapat Dato"? Berjasa besaq pada negara kah? Sponsor kuat pada negara kah? Atau dia sudah beli sama itu Dato punya gelaran?

Dia punya pasallah nak ambik gambaq telanjang bini dia ka atau nak curi seluaq dalam jiran sebelah rumah ka? Tapi Abu nawas mau tau mana punya Dato' ni? Sap[a yang kasi Dato' sama dia?

Orang politik? Ahli perniagaan? atau pun JKKK?

Ini cerita Dato semuanya banyak temberang. zaman sekarang yang beri anugerah Dato bukannya Sultan atau raja tapi semuanya dari anjing anjing politik parti pemerintah.

Kalau di Kelantan, Kedah, Selangor dan P.Pinang yang sebenarnya memberi anugerah ini adalah anjing anjing politik dari Pas dan Umno.

Kalau selain dari 4 negeri tu pulak yang memberi anugerah itu pulak adalah datangnya dari anjing anjing politik Umno.

Sultan atau Raja hanya menurut perintah sahaja. Kalau anjing politik kata orang ini maka sultan dan raja pun akan beri apad orang ini. Kalau anjing anjing politik kata beri pada orang itu maka begitu jugalah sultan atau raja kena turut kata2 depa.

Dalam Malaysia ni hanya ada seorang saja yang betul2 Sultan bagi dan tidak melalui anjing anjing politik. Orang itu adalah :-

Allahyarham Ustaz Fadzil Noor menerima darjah kebesaran di ketika Pas menjadi parti pembangkang di Kedah. Ini bermakna anjing anjing politik umno pada ketika itu yang memerintah negeri Kedah tidak akan mencadangkan nama Ustaz Fadzil Noor.

Namun Allahyarham menerima darjah bergelar Dato oleh Sultan Kedah. Selain daripada Allahyarham Ustaz Fadzil Noor, semuanya adalah kerana mereka memerintah negeri dan mempengaruhi sultan atau raja untuk memberi anugerah kepada sesiapa saja yang depa suka.

Ini baru real punya Dato sebab Sultan sendiri kasi anugrah ini padanya bukan dari rekemen anjing anjing politik yang memerintah kedah pada ketika itu.

Ustaz Hadi Awang menerima gelaran sewaktu Pas memerintah Terangganu begitu juga Ustaz Azizan dan Nizar menerima gelaran ketika parti mereka memerintah Kedah dan Perak.

Usah kiralah dengan anjing anjing politik Pas dan Pkr yang dapat gelaran setelah parti mereka memerintah Kedah dan Selangor.

Anjing anjing politik ini sebenarnya bukan ada jasa apa pun tapi oleh kerana syok sendiri dengan gelaran maka di masukkanlah nama mereka ke senarai penerima darjah kebesaran.

Setiap kali ada hari keputeraan Sultan atau yang di pertua negeri maka akan berkeliaranlah anjing anjing politik untuk mencari sesiapa yang mahukan anugerah. Bukannya mencari orang yang banyak jasa tetapi mencari siapa yang ada banyak Ringgit Malaysia.

Anugerah di jual macam menjual ganja. Bisik membisik, bayar dan tunggu barang.. Maka apa yang peliknya dengan berita di bawah ini :-
Nak dukacita apanya pulak? Baru nak tau ka yang anugerah darjah kebesaran selama ini sememangnya bercitarasa politik.

Kalau betul tak ada citarasa politik mengapa orang miskin yang membanting tulang membangunkan negara dengan sumbangan tidak terhingga mereka tidak di beri anugerah?

Zahirnya orang miskin bekerja siang dan malam untuk perut anak isteri mereka tetapi hakikat yang sebenarnya orang miskin unpama rakyat di zaman Firaun yang menjadi hamba untuk kesenangan hidup raja raja dan pemimpin politik.

Mengapa pulak warga asing warga Burma yang meraut hasil mahsul hak rakyat negara ini di beri gelaran Dato? Apa pulak jasa Shahruk Khan yang merosakan pemikiran rakyat Malaysia sehingga di beri gelaran Dato?

Besar sanggatkah jasa Siti Norhaliza yang tergedik gedik macam haram jadah tu sehingga di beri gelaran Dato?

Maka apa sangatlah hebatnya gelaran Dato yang semakin tak ada nilainya di zaman ini. Dan jika masih ada kehebatan gelaran Dato itu sememang layaklah Hassan Ali di beri gelaran Dato kerana jasa dan kerja kuatnya untuk menjatuhkan kerajaan pilihan rakyat di negeri Selangor.

Blackend Is The End

Dyers Eve