Blackend Is The End

Isnin, 12 Disember 2011

SIDANG AKHBAR : DR HASSAN ALI SAH LETAKKAN SEMUA JAWATAN DALAM PAS

Dr Hassan Ali akhirnya telah mengesahkan perletakan jawantannya yang di sandang di semua peringkat parti Pas pada tengah hari ini.

Dalam sidang akhbar yang di adakan berhadapan dewan orang ramai rumah flat Jalan Sun Peng Kuala Lumpur, Dr Hassan Ali yang juga pemeriksa kira kira Pas cawangan Jalan San Peng berkata perletakan jawatan ini adalah kerana beliau kini tak dapat memberikan sepenuh masa kepada parti kerana terlalu sibuk di klinik kerana terlalu ramai orang yang sakit sejak dua mejak ini.

Walaupun begitu beliau tetap kan terus bekerjasama dengan Pas selagi Pas mempertahankan Kliniknya dari di robohkan oleh DBKL kerana di dirikan di tanah haram milik kerajaan.

Dalam satu laporan yang lain pula seorang lagi Hassan Ali juga telah menyatakan benda yang sama yang beliau tak akan meninggalkan Pas selagi Pas masih boleh di pujuk untuk kautim dengan Umno:-Tak mau keluaq Pas tapi ada syaratnya kah kah kah. Orang nak masuk kena syarat tapi nak keluaq pun dia nak bersyarat juga kah kah kah.

Dah nak keluaq, keluaq sajalah nak mintak nasihat mufti apa lagi. Keluaq parti bukan keluaq Islam nak takut apanya.

Mufti mana yang dia nak mintak nasihat, Noh Gadut atau Noh Omar kah kah kah. Veteran politik mana yang dia nak mintak nasihat, Dr Mahader atau Samy Vellu kah kah kah.

Sebenarnya tak ada apa yang si Hassan Ali ini nak takutkan dengan berita namanya tidak di calonkan oleh pas cawangan kerana dia mat yakin bahawa namanya tetap di senraikan juga.

Seperti yang Abu Nawas tulis sebelum ini apalah yang boleh ahli Pas buat kalau namanya tetap tercalon dalam PRU ini. Ahli pas telah lama ketagig asap candu pemimpin yang akan taat walaupun benda yang depa taat tu hanya menunggu saat.

Baca laporan tentangnya di bawah ini lagi:-
Katanya ahli jangan mendahului parti. Kah kah kah...macam pelaq punya kenyataan. Sedangkan si Hassan Ali inilah yang awal awal kautim dengan Umno bila Umno kalah di Selangor dalam PRU yang lalu

Pas Selangor dalam isu Himpuan anti kristian yang di anjirkan oleh barua barua umno telah mengeluarkan arahan ahli Pas Selangor di larang sertai Himpunan tersebut tapi si hassan Ali jadi VVIP pulak di atas pentas bersama dengan barua barua umno.Di atas pentas di umumkan pulak yang beliau hadir bukan sebagai ahli parti tetapi sebagai orang Islam. Kepala butuh dia...kalau bukan orang penting atau dalam dalam himpunan anti kristian tu pasai apa boleh berada di atas pentas VIP.Sudah sudahlah menjual temberang dengan mengunakan nama agama, bangsa dan raja sebagai alat untuk melindungi pembohogan di atas amanah rakyat yang menolak Umno.

Temberang ini akan menyerlahkan lagi apa yang ada di sebalik Hassan Ali. Terlupakah dia bila bikin kautim dengan umno dulu yang umnolah perosak agama dan menjual harta benda bangsa selama ini.

Raja apa yang si Hassan Ali ini hendak pertahankan? Sudah lama raja2 tidak ada kuasa dan beruntung sangatlah raja2 tak ada kuasa kerana jika raja masih berkuasa ntah sampai bila negara ini masih terus terjajah oleh penjajah.

Akhirnya si Hassan Ali ini terus menjual nama Tuhan untuk megelak rasa kemaluan yang amat pendek apabila di malukan oleh ahli Pas sendiri bila namanya sudah tidak di calonkan lagi dalam PRU akan datang ini :-
Baclah kenytaannya yang akan bekerjasama dengan sapa saja termasuk Umno yang berjuang untuk Islam. kenyataan ini telah menyerlahkan pembohongannya yang semakin nyata.

Sudah cukup menyatakan apa yang ada di dalam hatinya dan pandangannya terhadap umno semakin bercelaru malah si Hassan Ali ini lebih bercelaru kerana dirinya sendiri tak pernah mengerti akan perjuangan parti yang di sertainya itu.

GAMBAR SEKSI AMANDA IMANI DI AMBIL OLEH BEKAS TEMAN LELAKINYA



Amanda Imani hari ini telah mengaku yang beliau sebenarnya di tipu oleh bekas teman lelakinya yang sebenarnya sudah punya pacar.

Menurutnya sebelum ini teman lelakinya itu telah menipu statusnya di dalam borang permohonan untuk menjadi balaknya.

Dalam satu kejadian yang lain pulak seorang menteri telah memberi amaran kepada orang miskin supaya jangan menipu untuk dapatkan duit RM500 yang akan di berikan oleh kerajaan kepada mereka.

Mereka tak usah risau kerana RM500 itu tetap di berikan kepada mereka yang benar2 layak. Adalah di risaukan ialah ditakuti ada yang tak sepatutnya turut isi borang tersebut untuk ambil duit itu membeli makan anjing mereka.
Wauuu..kerajaan Umno kasi RM500 pada orang miskin... Sudah pasti lepas ni orang miskin akan hidup mewah sampai mampus sebab dapat RM500.00.

Mana nak cari kerajaan macam Umno yang perihatin dengan orang miskin. Sudah pasti selepas ini semua masalah orang miskin akan selesai bila dah dapat 500.00.

Bergembiralah orang miskin selepas ini kerana tak perlu susah payah lagi mencari rezeki siang dan malam. Pergi mampus dengan akta gaji minima sebab orang miskin sudah dapat duit cash dari kerajaan.

TV3 pun kena stop rancangan Bersamamu sebab orang miskin semua sudah dapat 500.00.

Inilah namanya negara kebajikan. Kebajikan kepala hotak dia. Opss maaf terkasar...bukan kepala hotak tapi kepala butuh.

Apa yang boleh di buat dengan RM500? Masalah apa yang boleh di selesaikan dengan 500.00. Berapa lama boleh selesai masalah dengan 500.00

Orang miskin tak perlukan duit 500 ataupun 5000 tapi orang miskin perlukan wang itu di gunakan kerajaan untuk kebajikan mereka. Gunalah 500 duit untuk orang miskin itu untuk selesaikan masalah orang miskin tapi bukan bagi 500 itu cash kepada orang miskin.

Orang miskin selama ini tak pernah ambil kisah berapa banyak gaji pak menteri kerana orang miskin yang bersetuju dengan gaji pak menteri walau banyak mana pun bila mereka mengundi Pak menteri.

Orang miskin tetap berbanting tulang untuk mencari rezeki sendiri walaupun terpaksa berhutang sana sini demi sesuap nasik anak2 di rumah.

Orang miskin kerja di kilang dengan gaji 100 kali ganda rendahnya dari gaji pak menteri. Orang miskin di tindas oleh majikan yang direstui oleh pemerintah.

Jika 500 itu adalah penyelesai kepada masalah maka masalah yang selesai hanyalah makanan sebulan untuk anjing pak menteri sahaja...itu pun mungkin tak cukup....

Hinanya orang miskin umpama anjing Pak Menteri sahaja...

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve