To Live Is to Die

free counters

Ahad, 18 Disember 2011

BUAH DADA IFA RAZIAH YANG MELETUP


Ifa Raziah pelakon komidi seksi telah di minta menunjukan buah dadanya sekiranya benar buah dadanya kini di serang virus.

Ini adalah kerana laporan muka depa website MYLAUNCHPAD seperti di bawah ini :-Wauuu...apa itu payu dara? Abu Nawas tak berapa nak paham bahasa lapik lapik ni. Betulkah payu dara itu maknanya buah dada atau dalam bahasa sainstifiknya di sebut tetek? kah kah kah.

Oiss ini sudah lucah. Abu Nawas tak suka bahasa lucah. Ini telah melanggar etika Abu Nawas sebagai seorang blogger yang baik budi bahasanya.

Baca kisah Ifa Raziah dan Dato K di sini : http://t.co/wn8AycOk

Tapi virus apa yang telah menyerang payudara Ifa raziah ni? Virus Trojan atau virus Lebai Zan si kaki pelucah kah kah kah.

Ifa Raziah jangan sembang kosong saja. Jangan main main dengan penyakin virus payu dara nanti hilang payu dara, peminat akan lari sebab Ifa Raziah sudah tak boleh nak seksi seksi lagi.

Kalau betul payu dara dah kena virus sila tunjukan bukti. Abu Nawas tak puas hati kalau dia tak tunjuk bukti yang payu dara dia kini bervirus. Kalau tak pun Ifa Raziah kena bersumpah laknat dengan segera sebagai membenarkan kata2nya bahawasanya payu daranya telah di serang virus.

Abu Nawas bukannya nak tengok payu dara Ifa Raziah tapi Abu Nawas berpegang kepada teladan yang ditunjukan oleh pemimpin besaq Abu Nawas Duli Yang Maha Mulia Tuanku Mahader kat bawah ni :-Kah kah kah...ini macam filem Do Re Mi. Si Mi pi mintak kerja sebagai tukang kebun lepas tu si tuan rumah mintak tunjuk surat.

"Kau ada surat" kata tuan rumah yang menginterview Mi. Lalu Mi bertanya balik"Surat!! Oooo ada"..Mi pun mengeluarkan surat pajak gadai tunjuk pada tuan rumah. "Kau fikir aku kedai pajak gadai" Lalu Mi pun berkata "surat ini saja yang saya ada"Kah kah kah.... Dr mahader mintak surat apa kat Anwar? Surat kes polis bunuh orang kampung memali ka? Atau surat tender yang di sedekahkan kepada anak beranaknya masa dia jadi PM dulu? kah kah kah.

Ini mesti masa kena terajang dari UMNO dulu Anwar sudah bawak lari surat dari pejabat TPM. Ini Anwar memang tarak guna punya orang. Mahader suruh simpan surat dia pi bawak lari surat.

Perangai Anwar ni la yang Ezam ikutt sebab Ezam ada 6 kotak surat kah kah kah. Itu la pasai kalau tak boleh kerja posmen jangan la kerja, bila dah kerja posmen surat tak mau hantaq tapi dok pi sempan la pulak. Bukan sikit, sampai 6 kotak banyaknya kah kah kah.

Oii Anwar, hang dok tunggu apa lagi, tunjuk la surat.. kalau tak mau tunjuk surat lebih baik hang sumpah cepat. Kalau tak mesti orang ingat hang tak ada surat...kah kah kah.

Kalau tak ada surat macam mana nak buktikan Mahader bersubahat bunuh orang kampung memali. Kalau tak ada surat macam mana nak kasitau rakyat yang Mahader sudah kasi kaya sama itu Vincebt Tan dan Ananda Krisnan. Kah kah kah kah...

NURUL AIN NORDIN BERBOGEL UNTUK POSTER FILEM SUATU MALAM KUBUR BERASAP

Nurul Ain Nordin telah mengemparkan dunia perfileman Malaysia setelah beraksi bogel untuk poster filem tersebut.

Namun begitu menurut Nurul Ain di dalam blognya, sebenarnya beliau sedang mencari dan mengenali diri sendiri dan peminatnya boleh menilai apa saja yang mereka nak nilai walaupun dirinya sudah tidakada nilai lagi.
Kah kah kah... Biasa la telanjang telanjang ni. kalau nak bikin filem kasi laku kena la telanjang barulah ramai orang mau pi tengok. Pak Lebai simpan lebai dalam pokek seluaq bila beli tiket wayang. Pak ostad pakai seluaq jeans time beratoq nak masuk tengok gambaq ni kah kah kah.

Nak telanjang ka nak menutuh ka apa yang pejabat agama nak peduli. walaupun telanjang tapi kalau sokong umno tak apa. walaupun menutuh tapi tak sokong pembangkang semuanya ok.

Yang tak ok ialah baca jawi alip min nun wau tapi batangnya Sarkas. Jangan main2 dok eja umno tapi sebut sarkas nanti anjing anjing kat pejabat agama akan mai tangkap macam depa tangkap Bob Lokman.

Orang kerja kat pejabat agama ni kebanyakannya adalah anjing anjing peliharaan saja. anjing anjing kat pejabat agama ni tak kira yang pas atau umno semuanya hanya akan menyalak bila ada orang nak kacau rumah tuannya.

Kat Selangor yang jaga agama pun si bapak anjing dari Pas. Aning yang jaga agama ni pelik sikit dari anjing anjing agama yang lain sebab anjing ni akan menyalak bila ada orang nak masuk rumah umno.

Anjing ni Pas kasi makan tapi dia pi jaga rumah umno. Pencuri nak masuk rumah Pas dia tak menyalak tapi bila mamak jual roti lalu depan rumah umno pun dia dah mula menyalak.

Tapi Pas sayang lagi kat anjing ni sebab kalau anjing ni tak ada nak cari anjing mana pulak yang boleh pi kautim dengan umno untuk khianat rakyat.

Lagi pun baka2 anjing ni dah banyak membiak dalam Pas. Bukan saja kat Selangor tapi kat penang ni berlambak2 anjing anjing macam bapak anjing ni. Anjing2 Pas kat Penang ni keistimewaannya ialah jenis anjing pakai lebai berbanding bapak anjing yang pakai songkok hitam.

Lagi besaq dia punya lebai lagi kuatlah salakannya. Tapi sayang anjing anjing kat penang ni salaknya hanya di belakang saja tapi kalau berdepan anjing anjing berlebai ni terkecing terutamanya bila tersermpak dengan Abu Nawas kah kah kah.

Blackend Is The End

Dyers Eve