Blackend Is The End

Jumaat, 23 Disember 2011

SELAMAT PULANG HAMID BIN OTHMAN




Al Fatehah dan salam takziah buat keluarga bekas Menteri Hamid Bin Othman. Semoga di ampunkan segala dosa dan di terima segala amalan semasa hidup...

Welcome home...Sanitarium...

Welcome to where time stands still
No one leaves and no one will .
Moon is full, never seems to change
Just labeled mentally deranged
Dream the same thing every night
I see our freedom in my sight
No locked doors, no windows barred
No things to make my brain seem scarred

Sleep, my friend, and you will see
The dream is my reality
They keep me locked up in this cage
Can't they see it's why my brain says “rage”

Sanitarium, leave me be
Sanitarium, just leave me alone

Build my fear of what's out there
Cannot breathe the open air
Whisper things into my brain
Assuring me that I'm insane
They think our heads are in their hands
But violent use brings violent plans
Keep him tied, it makes him well
He's getting better, can't you tell?


No more can they keep us in
Listen, damn it, we will win
They see it right, they see it well
But they think this saves us from our hell

Sanitarium, leave me be
Sanitarium, just leave me alone
Sanitarium

Just leave me alone

Fear of living on
Natives getting restless now
Mutiny in the air
Got some death to do
Mirror stares back hard
kill is such a friendly word
seems the only way
for reaching out again

PASANGAN SAMA JENIS BUAT PENJELASAN DALAM TV JAM 10.00 MALAM INI


Pasangan kawin sesama lelaki yang telah heboh beberapa minggu ini akan tampil membuat pengakuan di dalam TV pada malam ini..

Menurut lelaki melayu itu beliau bersama pasangannya akan membuat penjelasan kenapakah mereka mengambil keputusan untuk berkahwin walaupun apa yang ada pada diri mereka adalah sama.

Encik Mustaffa Jamali, penerbit rancangan itu berkata siaran TV rancangan ini masih belum di tentukan lagi kerana buat masa sekarang pihak pengurusan kini sedang berusaha untuk satu rancangan yang lebih hebat lagi iaitu rancangan mencari perbezaan.

ini adalah kerana satu laporan akhbar telah menyamakan mereka berdua ini.

Ini berita fitnah. Harakah memang suka bikin fitnah. Mana ada serupa Hassan ali dengan Zul Nordin. Cuba tengok betul2 gambaq depa ni. Cuba cari perbezaan mereka. Sapa betul akan dapat hadiah CD motivasi Hassan Ali kah kah kah.Kah kah kah..tak payah cerita la semua orang tau hang dengan Lebai zul ni sama. Dua dua kaki kelentong. Dua dua ni tak suka kat PKR dan DAP tapi muka tak malu dok tibai gaji yang depa menang atas tiket PKR dan Pas.

Bila gang Pas Reform tibai Hassan Ali 4-5 tahun dulu ada pulak kata gang Pas Reform ni kapiaq. Bila Aduka Taruna nak pi tanya Tuan Presiden, dia pulak kena tibai dengan orang Pas.

Sekarang baru depa kenai sap dia Hassan Ali n the gang.

Apa kata Tuan Presiden sekarang ni:-hang dok tunggu apa lagi Hasan Ali oii...dah kata Pas tak betui hang blah la cepat sikit. Kalau hang takut bini hang jadi janda, hang pegang la jawatan Adun tu sampai habis tapi lepaskanlah jawatan exco kerajaan Selangor dengan segera.

Hang jangan jasi setan dengan Kusrin dalam mesyuarat exco. Dah hang kata PR tak boleh nak perjuang Islam, anti melayu dan tak suka raja hang dok sebahat apa lagi denagn PR.

Atau hang ni sayang nak lepas sebab dok teringat gaji hang yang berpuluh ribu tu.

DATO RIZALLUDIN NAFIKAN GAMBAR BOGEL INI ADALAH ISTERI KEDUANYA


Bapa mertua kepada Dato Rizalludin Abu Bakar hari ini telah membuat laporan kepada Jabatan Agama Islam kerana mereka merasakan Dato Rizalludin telah melakukan kesalahan yang amat besar di dalam kawasan perumahan mereka kerana tidak balik bersolat maghrib di rumah isteri keduanya...

Menurut Imam besar surau Taman tersebut tindakan Dato Rizaludin tidak bersolat maghrib di rumah isteri pertamanya akan menimbulkan perpecahan masyarakat taman tersebut.

Dalam satu kejadian lain di negeri Terangganu pula Sultan telah di beritahu bahawa ada kampung bikin semmbahyang jumaat 2 masjid serentak:-Yo yo yo...mau sembahyang pun banyak susah sekarang ni. Nak sembahyang pun kena mintak kebenaran pada kerajaan, masjid mana yang boleh sembahyang dan masjid mana yang tak boleh sembahyang.

Apa pasal tak repot kat sultan ada masjid tapi tak dak orang sembahyang. Yang peliknya di katakan satu kariah ada 2 masjid bikin solat jumaat tapi kenapa jumlah semua masjid jadi 11?

Ini mesti ada kampung yang bukan 2 masjid yang sembahyang serentak tapi 3 atau 5 atau 7 sekali gus pakat sembahyang masjid di masjid yang berbeza.

Baguslah kalau dah pakat pakat nak pi sembahyang kat masjid sebab nanti orang Islam pi lepak kat gereja depa marah pulak.

Sebenarnya ini cerita mau tipu Sultan sebab dah 5 tahun tak boleh tipu sultan. Bila Sultan sudah balik Terangganu maka inilah masanya nak membodek dan menipu sultan.

Tapi lebih baik buat cerita 2 masjid sembahyang jumaat daripada asyik dok cerita Hassan Ali dan anjing anjingnya dalam Pas nak berjuang Islam.

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve