Blackend Is The End

Sabtu, 24 Disember 2011

RAJA BODOH MACAM BABI DAN ANJING


Raja ini bodoh..raja ini bodoh kerana di perbodohkan... di suruh buat itu kena buat di suruh buat ini pun kena buat..

Mengapa di gelar raja kalau bodoh dah kena jadi pak turut pada bukan raja? Lebih baik di panggil hamba bukan raja.

Inilah yang terjadi kepada pengantin baru yang di gelar raja sehari. Pengantin baru selalu saja di perbodohkan oleh jurugambar. Jurugambar suruh buat apa pun depa kena buat.

Jurugambar suruh menonggeng depa menonggeng, jurugambar suruh cium depa cium. Nasib baik jurugambar tak suruh depa merton depan jurugambar kalau tak yang tu pun raja sehari ni kena buat.

Tapi sebenarnya bukan saja raja sehari yang kena perbodoh malah rakyat pun setiap hari di perbodohkan oleh orang orang politik.

Orang politik tak kira mana parti pun sering memperbodohkan rakyat demi poket mereka. Maki sana maki sini tapi sebenaqnya depa sedang memperbodohkan rakyat.

Orang itu kafir orang ini sesat, parti itu berjuang melayu parti ini berjuang islam tapi yang sebenarnya semuanya temberang saja.

Macam pernah Abu Nawas tulis waktu isu si Hasan ali mula nak panas bahawa anjing anjing politik ni sebenarnya sedang mahu menipu rakyat.

Maka hari ini terbukti lagi kenyataan Abu Nawas itu adalah benar.
Ini bukan pakar motivasi tapi ini pakar kelentong rakyat. Mula2 dia rasa orang akan sokong dia bila dia berlagak hero dengan memaki hamun ugama orang lain tapi bila dia sedaq yang perbuata dia itu menyebabkan dia semakin merudum maka hari ini dia tarik balik pulak kenyataannya.

Itu baru sebut negara kebajikan belum lagi di sebut negara komunis atau sosialis. Kalau "negara kebajikan pun mangkok hayun ni tak paham, apa yang anda boleh harapkan pemahaman dia ni tentang konsep negara sosialis. Makin bercelarulah jadinya.

Ini sebahagian bukti bahawa rakyat kini sedang berhadapan dengan kejahatan orang orang politik. Jassan Ali ini tidak keseorangan dalam Pas untuk meruntuhkan kerajaan Selangor dan P.Pinang.

Dengan tipu helah mereka yang kononnya anti cina dan orang bukan Islam, golongan ini akan berterusan untuk menjatuhkan kerajaan pilihan rakyat melalui dalaman Pas.

Rakyat mesti menolak Hasan Ali dan kumpulannya jika mereka2 ini menjadi calon dalam PRU nanti. Mereka ini sedang menipu rakyat dengan helah ugama, bangsa dan raja raja.

Pas jangan cuba nak selindung segala kejahatan Hassan Ali dengan kenyataan Hassan Ali ini. Pas jangan dok lupa yang Mustaffa Ali telah kata bahawa si Hassan ali ini telah berkautim dengan umno di sebuah hotel pada bulan puasa yang lepas.Pergi mampuslah orang orang politik yang nak menipu rakyat...

LAKI KELUAR CARI DUIT BINI DOK RUMAH JUAL BURIT

Laki pi cari duit bini buat burit dengan kawan laki sendiri. Nak buat macam mana laki jenis sporting macam laki sorang ustazah Pasti kat Permatang Pauh ni. (PENDEDAHAN SIRI KEDUA USTAZ PASTI YANG TAK SENONOH (BERMESEJ DENGAN AL USTAZAH PASTI JAM 2 PAGI)

Dia baguih punya pi kerja malam bini dia yang kerja sebagai ostazah Pasti baguih punya dok layan jantan melaun dok berlucah dengan bini dia.

My hubby sporting kah kah kah..

Untunglah melaun yang nama lebai zan ni boleh pak Cu Ceng sambil layan sembang lucah dengan pompuan kat Facebook kah kah kah..

Kat Bawah ni pun cerita sporting juga. Tadi cerita laki sporting tapi ni cerita Mak sporting pulak. Susah nak cari bakal mak mertua macam ni boleh kasi line kat jantan merton dengan anak pompuan dia dalam rumah sendiri.

Dunia ni dah jadi pelik walaupun rasa macam dah tak pelik lagi.
Mungkin Mak budak pompuan ni berniat baik. Dia cuma nak ajaq anak bakal menantu dia cara cara nak masukkan alu ke dalam lesung dengan cara yang betul agar tidak tergelincir.

Maklumlah Mak dia ni banyak pengalaman time menibai dengan Pak dia dulu yang asyik dok tergelincir saja.

Oleh itu kita jangan bersangka buruk dengan depa ni. Macam Hassan Ali la. Kita sepatutnya bersangka baik kepadanya.

Walaupun dia sudah kautim dengan umno untuk jatuhkan kerajaan Selangor tapi mungkin dia nak berdakwah pada umno supaya bila dia dah jadi MB Selangor bersama umno nanti bolehlah Umno buat hukum hudud kat Selangor.
Sepatutnya kita yang dok hentam Hassan Ali n the gang ni kena sedar dan insaf bahawa bukan saja Hassan Ali saja kata Pas ni dah tergelincir tapi ramai lagi yang kata macam tu.

Antaranya ialah Lebai Zol Nordin, Al Ostad Reduan Tee Al Melayun, Panglima Berahim bin Ali dan ramai lagilah.

Sebenaqnya umno lagi lama dah nampak Pas ni tergelincir sejak dari Pas tertubuh tahun 1956 lagi Umno dah nampak yang Pas ni tak betul dan akan tergelincir dari landasan.

Syukurlah sekarang ni Hassan Ali dah sedarkan ramai orang Pas yang Pas ni dah tergelincir. Nampaknya ramai dah mula sedaq termasuklah orang kuat Pas P.Pinang ni. Siap boleh masuk dalam surat habaq lagi:-

Abu Nawas rasa memang betul macam Al Ostad ni kata. Pas ni mula berubah sejak dok berkawan dengan Anwar Berahim.

Ya la dulu masa tak berkawan dengan Anwar time pilihanraya memanjang saja kalah tapi bila dah kawan dengan Anwar ni siap orang Pas boleh jadi menteri Besaq di 3 negeri lagi walaupun 1 negeri dah bagi balik kat Umno.

Sepatutnya Pas jadi MB kat 4 negeri iaitu negeri Selangor tapi masalahnya Tok Guru Nik Aziz n mat Sabu with gang pulak jadi penghalang.

Pas ni semakin tergelincir lagi bila Mat Sabu pi jadi orang no 2 Pas. Mat sabu ni cukup celaka sebab tak mau kawan dengan umno. Tok Guru dah satu hal asyik dok keluaq fatwa saja tak bagi Pas kawan dengan Umno, kini mai pulak MatSabu bikin kalut tak mau kawan dengan Umno.

Kalau Pas tak kawan dengan umno macam mana Hassan Ali nak jadi MB Selangor. BUkan tak boleh masuk umno dan jadi MB Umno selangor tapi masalahnya time nak masuk PRU dulu Hassan ali sudah bikin baia kalau masuk umno nanti bini kena cerai talak 3 la pulak.

Yang aku peliknya macam manalah orang Pas boleh lantik Mat Sabu jadi timbalan sedangkan Mat Sabu ni bukan saja jahil tapi tak dak aklak.

Opss bukan Abu Nawas kata... Penjual Ubat dan Fadzil Baharom jangan dok maki Abu Nawas pulak tapi cuba baca komen penyokong kuat Al ostad anti cina kat bawah ni:-
Semoga selepas ni ramai lagilah orang Pas akan insaf dan ikut berjuang bersama Hassan Ali dan pengikutnya menentang cina dan hindu.

Abu Nawas nasihatkan kepada semua orang Pas ayuh kita pakat bawak naik semula Pas ke atas landasan kah kah kah...

* Bila Abu nawas nampak muka Hassan Ali Abu Nawas dapat bayangkan sapa dia anjing anjing pas kat penang ni yang paling kuat maki cina dan hindu kah kah kah... Jenis anjing berani menyalak kot belakang saja kah kah kah.

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve