Blackend Is The End

Selasa, 27 Disember 2011

JIRAN AMBIL GAMBAR USTAZAH NORBAHYIAH SIDAI KAIN DEPAN RUMAH TAK PAKAI TUDUNG


Macam- macam perangai manusia hari ini, ada yang suka berlucah di facebook walaupun serban punya besaq atas kepala. Ada pulak suka sms isteri orang time suaminya pergi kerja..

Yang paling best ada pulak suka tengok seluaq dalam pompuan yang di jemur di ampaian.

Tapi nak buat macam mana, si pemilik seluaq dalam pun yang dok pi sidai seluaq dalam tali kat sebelah rumah jiran tu pasai apa. Lebih lebih lagilah kalau seluaq dalam tu seluaq dalam ustazah..

Tentu ramai lelaki nak tau macam mana rupa bentuk seluaq dalam ustazah Norbahaiyah, seluaq dalam besaq ka seluaq dalam kecik ka seluaq dalam tali ka...



Dah jadi tabiat manusia teringin sangat nak tau apa benda yang ada di dalam. Sebab tulah melaon ni sanggup menyamar jadi pompuan sebab nak sembang dan tahu apa yang ada dalam baju dan kain pompuan.

Sebab tulah Ostad cina tapi mengaku melayu ni marah kat Pas sebab Pas ni suka ambik tau hal dalaman Umno:-


Marah betul cina mengaku melayu ni kalau ada orang dok maki umno. Maklumlah kalau nak jadi melayu tulin kenalah sokong umno sepenuh hati dan syarat utama nak jadi orang umno yang baik pulak kenalah maki hamun cina dan ugama lain.

Lainlah Ostad ni sebab dia kata dia ahli akedemik. Ahli akedemik boleh kata apa pun sebab depa ni akedemik.

Benda apa akedemik tu? Lari dalam guni ka atau kumpulan rock melayu? Maaflah Abu Nawas ni sekolah darjah 3 saja mana nak tau bahasa bahasa yang mik mik ni.

Yang bestnya ostad cina mengaku melayu ni kata Pas dan Umno tu sama dengan Hammas dan Fatah di Palastine. Dia kata Pas tu Hammas dan Umno itu Fatah. Dia kata lagi Hammas tu lawan Amerika dan Fatah tu sokong Amerika dan nak kawan dengan Israel.

Kah kah kah... Ostad cina mengaku melayu ni maemang macam anjing. Rupa2nya dia tau yang Umno ni perangai macam Fatah yang sokong Amarika tapi dia kata Umno ni yang betul dan Pas tu salah. Kah kah kah.

Teori apa yang ostad cina mengaku melayu ni pakai bila dia kata parti yang sokong Israel ni betui dan parti yang lawan Israel pulak salah. Adoii tak dapatlah otak Abu Nawas nak memikirkannya.

Dah dia tau satu lawan Amerika dan satu lagi pulak sokong Amerika macam manalah dia nak suruh bersatu.

Mungkin sebab utama ostad cina mengaku melayu ni nak sangat Pas bersatu dengan Umno sebab nanti senaglah dia nak join umno melalui Pas. Maklumlah Umno ni parti melayu tapi ostad ni cina jadi macam mana ostad cina mengaku melayu ni nak masuk umno sebab umno tak suka kat cina.

Bila Pas dah join umno maka bolehlah ostad cina mengaku melayu ni join Pas dulu sebelum dapat bersama sama berjuang Islam dengan Umno untuk maki hamun bangsanya sendiri dan orang kristian.

Pergi mampuslah dengan akedemik hang ostad cina mengaku melayu oii.. Ada aku kisah dengan hang punya akedemik. Akedemik hang tu hanya untuk cari RM saja kalau tak ada RM babi pun hang makan semula.

Botol Arak Di Hidangkan di Meja Tok Guru Nik Aziz. Kerja Gila Siapa?

Mengapa Tok Guru Nik Aziz sanggup hidangan botol arak berada di meja depan matanya?

Apakah Tok Guru kini sudah lupa halal haram sejak berkawan dengan DAP dan PKR?

Percayakah anda jika gambar ini memang benar adalah botol arak? Abu nawas rasa tak kira orang umno, Pas atau tak ada parti tak akan percaya jika gambar botol arak ada di depan Tok Guru sebab orang tak kira Islam atau tidak sudah pasti tak akan berbuat demikian ketika berhadapan dengan Tok Guru.

Abu Nawas teringat sewaktu PRK Arau tahun 98 dulu bilamana gambaq2 Tok Guru sedang menjampi botol arak di sebarkan ke rumah2 pengundi apada malam terakhir berkempen.

Sudah pasti gambar ini dari segi zahirnya orang akan kata umno yang buat tapi hakikatnya dalam ilmu perang saraf pembuatnya ada dari petugas Pas sendiri.

Tujuannya adalah untuk menaikan kemarahan kepada pengundi di saat terakhir.

Gambar tersebut bukan saja orang Pas akan marah jika melihatnya tapi orang Umno pun akan marah sebab orang umno pun tahu yang Tok Guru tak mungkin akan minum arak.

Akhirnya, mungkin risalah ini antara sebahagian penyebab kepada kekalahan calon Umno iaitu adik kepada Menteri Besar Perlis pada ketika itu kepada calon Pas Ustaz Hashim Jasin dalam PKR tersebut.

Cuba lihat gambar di bawah ini. Tak perlu bertanya kepada penyokong PR tapi cukuplah bertanya kepada penyokong tegar Umno apakah mereka pun percaya dengan gambar ini:-Munkin cara begitu masih releven di suatu ketika dulu namun apakah ianya masih releven di zaman yang serba berfikir luar otak sekarang ini:Abu Nawas malas nak ulas bab banner yang umno buat ni, cuma Abu Nawas nak kasitau kat umno cara perang saraf begini orang dah tak pakai dan ketinggalan.

Tak salah kalau nak berlawan cara perang saraf tetapi buatlah benda yang boleh membuat orang percaya bahawa yang buat itu adalah pihak lawan.

Bukan buat perkara yang kasi orang gelak macam ni. Fikirkanlah bagaimana Amerika yang sanggup bom bangunan negaranya sendiri semata2 nak burukkan Islam pun orang tak percaya inikan pulak dengan banner yang harga tak seberapa ni.

Sekarang ni zaman orang guna otak untuk berperang, jadi orang tak ada otak tak boleh masuk medan perang sebab nanti cepat kena bunuh.

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve