To Live Is to Die

free counters

Khamis, 29 Disember 2011

LELAKI INDIA HINA NAMA ALLAH DI KENAL PASTI



Click sini untuk maklumat budak ini:- KLIK DI SINI

Lagi Koleksi Gambar Lucah Budak Melayu

Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, .berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil

Click di sini untuk cerita lebih lucah :DOKTOR LUCAH YANG TERLAMPAU

berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka, Jenaka sambil berlucah, berlucah sambil jenaka, berlucah sambil berjenaka, jenaka sambil berlucah, berlucah sambil berjenaka,

DR HASSAN ALI NAFI MOHON MAAF PADA PAS - THE STAR



Hasan menafikan laporan Harakah yang mengatakan beliau ke Kota Baru semata-mata untuk bertemu pemimpin tertinggi Pas dan untuk meminta maaf atas kenyataan yang dibuatnya terhadap parti.

Hasan berkata beliau sudah pun menarik balik komennya yang menyentuh isu Negara Kebajikan semasa press conference dikediamannya pada 24 Disember dan meminta maaf kepada pemimpin parti waktu yang sama.

Hasan kecewa/kesal kerana Harakah telah diberi peringatan supaya jangan lagi memutarbelitkan fakta yang akan menyebabkan kekeliruan dan pecahbelah.

Beliau dijemput hadir ke Kota Baru dan perjumpaan berlangsung dalam suasana yang tenang dan jujur. Antara yang dibincangkan adalah halatuju parti, persiapan PRU dan fungsi Harakah sebagai suara resmi parti..

Mereka yang hadir telah berikan pandangan masing-masing dan beliau turut terharu dengan pengiktirafan yang diberikan oleh kepimpinan Pas terhadap misinya dalam memperjuangkan Islam dinegara ini.

Apa dah jadi ni? Sapa betul sapa salah? Pak Hassan kata pemimpin Pas yang dok terharu dengan cara perjuangannya tapi Harakah pulak kata Pak Hassan dah mintak maaf kat Pas. Tak pa kita tengok babak seterusnya filem cinta misteri yang menyayat hati ini kah kah kah


DARI MINDA BLOGGER UMNO - Selagi Pemimpin Melayu "Menyamun" Selagi Itu Melayu Berpecah !


Di bawah adalah entry yang di ambil dari blog sahabat pro umno.

Abu Nawas juga mengambil kesempatan untuk mengucapkan takziah kepadanya yang baru kehilangan cucu tersayang.

Al fatihah.


...........................................................................................................................

Selagi Pemimpin Melayu "Menyamun" Selagi Itu Melayu Berpecah !

Tajuk posting aku kali ini pastinya akan mengundang kontrovesi terutama dikalangan para sahabat bloggers pro Umno,tapi aku kena tulis juga apa yang dah lama nak aku katakan,apa juga implikasinya dari tulisan ini terpulanglah..aku redho.Lebih baik aku menyatakan apa yang aku rasa BENAR pada pemikiran aku,soal orang boleh terima atau tidak itu orang punya hal,janji aku dah melakukan tanggung jawap aku sebagai hamba Allah dari mendiamkan sahaja melihat gelagat PEMIMPIN PEMIMPIN MELAYU UMNO,PAS & PKR yang aku kira dah sampai tahap yang memualkan,macam cacing yang dah lama mencucuk mata.


Sebenarnya dah lama aku nak tegur,tapi mungkin masanya tak berapa sesuai.Tapi tadi selepas menonton program ulangan Soal Jawap TV3 yang melibatkan ahli panel yang terdiri dari bekas MB Terengganu Idris Jusoh dan bekas Naib Presiden Pas Nakhaie Ahmad membicarakan tentang halatuju Pas dan perpaduan Melayu,tiba tiba aku terpanggil untuk menulis artikel ini.Yang aku lihat dalam program itu hanyalah dua orang 'badut' yang terus terusan cuba membodohkan orang Melayu dengan lakonan mereka.Seorang 'penyamun' yang pernah 'menyamun' hasil maksum negeri Terengganu dan seorang lagi uztaz/lebai Pas yang dulu hanya reti pakai jubah dan kopiah tapi hari ini pakai kot dan bergelar Dato..macam mana dia menyamun aku tak pastilah,tapi yang pasti mesti dia dah hidup senang lenang sejak bersalin kulit.

Telah kerapkali kita mendengar perbahasan tentang 'PERPECAHAN MELAYU',sejak pra PRU12 sehinggalah pasca PRU12 "Mitos Perpecahan Melayu" ini tidak berhenti didendangkan terutama dari dalam kem Umno.Mencari alasan terbaik untuk dijadikan "pengubat luka' kekalahan 5 negeri ketangan pembangkang maka jalan paling singkat dan alasan paling dangkal yang boleh diberikan kepada akar umbi pendokong setia parti yang masih termanggu manggu mencari jawapan adalah mitos diatas.Umno tewas teruk kerana konon nya MELAYU SUDAH TERPECAH TIGA...Melayu Umno...Melayu Pas dan yang terbaru Melayu PKR.

Kenapa mesti berhenti setakat TIGA..?Kenapa tidak diteruskan dengan Melayu Atas Pagar.. Melayu Tak Berparti...Melayu Liberal...Melayu Elitis...Melayu Mat Rempit...Melayu Punk...Melayu X-Bohsia..dan banyak lagi spesis Melayu yang langsung tak ambil hal pasal politik atau pun tanggung jawap keluar mengundi.Kenapa mesti berhenti setakat 3 kumpulan Melayu ini sahaja?Apakah 68% yang dikatakan angka peratusan Melayu dalam negara hari ini hanya tergulung dalam hanya 3 kumpulan diatas sahaja?

Mengambil kira hanya 3 kumpulan Melayu diatas dan menidakan suara kumpulan Melayu yang ramai ini menjadikan Umno tidak pasti 'TUKUL BESI' apa yang digunakan menghentak kepala mereka sehingga benjol masa PRU12 2008 lalu.Bila Umno sendiri tidak tahu TUKUL apa yang digunakan rakyat menghentak LAMUNAN mereka selama 54 tahun menguasai persada politik negara sehingga mendatangkan benjol..mana mungkin mereka temui PENAWAR untuk mengubati kesakitan itu?Dalam kesakitan akibat hentakan yang tidak dijangka ini,yang mampu Umno lihat hanyalah Melayu Pas dan Melayu PKR sebagai golongan Melayu yang tidak menyokong mereka,sedangkan Melayu mereka sendiri(Umno) yang jenis keluar ikut pintu belakang,yang jenis hanya tidur dirumah dan lebih teruk yang jenis yang cuba membakar rumah sendiri tidak dipandang berat.

Maka sejak PRU13 bergemalah GENDANG PERPADUAN dipalu pemimpin pemimpin besar Umno dan disahut sesekali oleh beberapa kerat pemimpin Pas,ada yang menyokong tapi lebih ramai yang menentang idea KERAJAAN PERPADUAN ini.Untuk beberapa ketika idea penyatuan Melayu Umno dan Pas ini nampak seakan akan menjadi nyata,hanya dibantutkan oleh "pancutan kurang matang"(premature ejuculation) oleh tidak lain Mursyidul Am Pas aka Wali Selipor Nik Aziz..orang yang bertanggung jawap membawa Pas keluar dari komponen BN suatu masa dulu.Dengan perpisahan "talak tiga" hanya kaedah Cina Buta yang memungkinkan Umno dan Pas merujuk kembali...iaitu kematian 'pencetus' penceraian talak tiga itu sendiri.

Bila idea Kerajaan Perpaduan dilihat seakan tidak mungkin menjadi nyata dalam waktu terdekat maka pemikir strategik 'bilik perang' Umno kembali ke drawing board dan mula melakar lakar ANGKA ANGKA pula.Setelah diTOLAK..diDHARAB dan diBAHAGI semua angka yang ada..prospek Umno/BN menghadapi PRU13 amatlah menggusarkan mereka.Cukup cukup makan kata orang kampung..

Jadi UNDI CINA..UNDI INDIA mesti dimenangi mereka...kalau tidak bolehlah berfikir berkemas kemas untuk berpindah dari PUTRAJAYA ke PETALING JAYA atau SUBANG JAYA dan kalau takut nanti rindu kat Putra Perdana bolehlah pindah ke CYBERJAYA...

CLICK AKU PEDULI APA UNTUK BAHAGIAN 2 DAN SETERUSNYA......

BERITA SEXS PAGI KHAMIS



Blackend Is The End

Dyers Eve