Blackend Is The End

Sabtu, 31 Disember 2011

GAMBAR LAMA FAUZIAH MAT DAUD TERLONDEH BAJU KETIKA BUAT PERSEMBAHAN DI SEBAR SEMULA


Gambar-gambar silam Fauziah Mat Daud yang terlondeh baju sehingga menampakkan payu daranya ketika membuat persembahan mula di sebar kembali dalam blog blog hiburan sejak seminggu lalu.

Menurut bekas suaminya, Eman Manan bin Dahaman beliau terjumpa gambar bekas iterinya itu yang juga lebih di kenali sebagai Zee Mat Daud dalam sebuah blog yang bernama Bicara Abu Nawas.

Menyorot kembali peristiwa itu, Eman berkata walaupun ketika itu bekas isterinya tidak memakai baju dalam atau dalam bahasa saintificnya di sebut sarung tetek tetapi bekas isterinya itu sudah memakia baju di luar.

Ini tidaklah menjadi kesalahan kerana mengikut fatwa yang telah di keluarkan oleh Menteri Di Jabatan Perdana Menteri Ostad Jamil Khir Baharum memakai peruntukan wang kepada Majlis Agama tidak di kira sebagai memakai wang majlis agama.Ini fatwa baru yang haru biru. Ostad ni kata dia tak guna duit Majlis agama tapi dia guna duit peruntukan majlis agama.

Abu Nawas yang belajaq tinggi bab ugama sampai dapat PHD+3 pun tak pernah jumpak lagi dalil yang macam ostad ni keluarkan.

Ini fatwa lucah atau fatwa apa? Tak guna tapi guna. Guna duit apa yang dia tak guna? Tak guna duit apa yang dia guna? Guna guna atau Mr Gunalan tokey ayam kat Bagan Serai?

Itulah pasai kalau jadikan ugama tempat cari makan. Jual agama untuk dapat duit. Mula2 pakai moto EX5 tak ada road tax tapi bila dah pandai bikin ayat jual agama la ni dah pakai kereta Toyota Unser.

Ehhh Abu Nawas kata kat ostad mana ni??? Ohh tersasul pulak pi kata kat ostad Dajaiudin YDP Pas Batu Kawan la pulak kah kah kah..

PAKAIAN DALAM NORA DANISH DI JUMPAI DI RUMAH PENERBIT DATO KAMARUDIN MAPE


Seluar dalam Fasha Senda dan Norai Danish adalah antara pakaian dalam yang telah di temui di dalam sebuah karung guni yang di jumpai dalam sebuah surau berhampiran rumah Dato Kamarudin Mape..

Menurut bekas bilal surau berkenaan, Lebai Sudin bin Haji Ramli pada mulanya beliau menyangka dalam guni tersebut ada buah nangka tetapi rupa2nya ada sarun nangka wanita.

Akibat kegelian yang amat sangat beliau tidak menyentuh semua pakaian dalam tersebut lalu memanggil rukun tertangga di taman berkenaan untuk siasatan lanjut.

Hasil dari siasatan yang telah di buat pasukan forensik rukun tetangga taman berkenaan telah mengesahkan bahawa ada seluaq dalam dalam guni tersebut adalah milik Fasha Sanda dan Nora Danish.

Kah kah kah... ini semua cerita lawak bodoh lama yang dah orang tak buat. Macam cerita kat bawah ni :-Pasai apa boh kepala babi dalam guni? Ini mesti bukan kerja cina atau hindu sebab kalau cina atau hindu yang buat kepala babi ni tak payah boh dalam guni sebab cina dan hindu boleh pegang babi.

Ini mesti kerja orang yang tak boleh pegang babi dan anjing walaupun orang yang buat kerja ni mabok todi macam minum kopi saja. Babi haram, anjing haram tapi todi katanya kalau minum tak mabuk tak haram.

Ini tektik lama. Zaman sebelum merdeka dulu orang putih bakaq kampung orang cina lepas tu depa tuduh komunis yang bakaq. Orang putih bunuh orang melayu lepas tu dia tuduh cina komunis yang bunuh orang melayu.

Semalam pejuang kemerdekaan ni dah pergi meninggalkan kita. Kalau dia masih di beri peluang hidup sehingga malam ini, mungkin dia tergelak besaq bila baca berita ni sebab dia macam pernah dengaq berita macam ni.

Cuba tengok gambaq kat bawah ni :-Pasai apa depa tak boh kepala lembu ni dalam guni? Pasai depa pegang kepala lembu bukan kepala babi.

Ini cerita nak pecah belahkan undi kepada Pakatan Rakyat di Johor. Pilihanraya dah dekat maka kerja kerja rayu undi mesti di lakukan dengan segera untuk mendapat undi. Ini rayu undi paling berkesan daripada dok melalak macam orang gila dekat pusat mengundi.

Tapi hanya orang bodoh saja akan tertarik dengan cara rayu undi yang macam ni. Orang pandai akan gelak sambil minum milo suam dengan blogger Milo Suam yang minum milo ais.

Kesian kat orang guna tektik ni untuk rayu kah kah kah.

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve