To Live Is to Die

free counters

Ahad, 15 Januari 2012

ASKAR PULANG DARI DUTY ROMEN ISTERI DEPAN KAWAN2 ASKAR YG LAIN


Kadhi daerah Bukit Selamba melahirkan rasa kecewanya yang amat sangat apabila ada suami yang telah menceraikan isterinya gara gara mereka telah kehabisan stock darah haid..

Menurut Haji Razak Ismail iaitu kahdi daerah Bukit Selamba, perbuatan menceraikan isteri yang sudah putus haid samalah hukumnya seperti memecat pejuang Islam seperti Hassan Ali.Pas ni memang dah gila. Buat kerja apa pun tak mau rujuk kat mufti dulu. Bab hukum hakam ni bukan boleh buat main. Lebih2 lagi yang melibatkan pejuang Islam yang hebat macam Hasan Ali..

Sepatutnya Pas kena beri peluang pada Hassan Ali untuk terus menyumbangkan baktinya kepada penyatuan umat melayu di Malaysia ini. Pas dan Umno sama2 melayu islam dan sepatutnyalah Pas dan Umno bersatu untuk terus merembat saki baki harta orang melayu yang masih ada.

Hasan ali bukan calang2 pejuang Islam. Bukan senang nak cari orang yang macam Hasan Ali yang jual agama untuk cari makan dan jadi kaya raya.

Dalam Malaysia ni hanya Hasan Ali saja yang takutkan Allah:-Kita sepatutnya mengikut contoh yang ada pada diri Hasan Ali yang meletakan sepenuh keyakinan kepada Allah. Sebab dia yakin pada Allahlah dia hanya percaya hanya Umno saja yang boleh bagi makan.

Sebab dia yakin dan takutkan Allah lah dia jual semua ayat ayat allah untuk jadi kaya raya. Sebab dia takutkan allahlah dia jadi gelong sampai alat eletronik solar pun dia kata bahaya. Kah kah kah...

Pas memang dah tak boleh pakai dan Hasan Ali memang tak perlu untuk join Pas semula sebab kalau dia masuk Pas pun nak buat apa lagi. masuk Pas tapi kalau tak boleh jadi calon lagi nak buat apa.
Kalau tak jadi calon macam mana nak jadi YB. Kalau tak jadi YB macam mana nak jadi exco. Kalau tak jadi exco macam mana nak sapu elaun puluh puluh ribu.

Masuk Pas masa Pas menang saja baru boleh cari duit. Masuk Pas masa Pas kalah nak buat apa sebab nak kena keluaq duit.

Ramai anjing anjing dalam Pas ada macam ni. Masa kalah depa kata hangpa pi la dulu kami ikut kot belakang tapi bila dah menang depa kata hangpa dok belakang bagi kami dok depan.

Blackend Is The End

Dyers Eve