PENYOKONG

RAONG (RADIO ORANG PENANG)

PELAWAT DARI SELURUH DUNIA

free counters

JUMLAH PELAWAT BLOG INI

IKLAN - 1

Jumaat, 20 Januari 2012

Gambar Dr Hasan Ali Dan Isteri Sedang Menangis

Tu dia rupanya bini Hassan Ali. Bersedondon warna kuning pasangan bahagian ni. Kesian kat Mak Datin yang dapat laki macam Hasan Ali ni. Nak nasihat apa pun tak boleh sebab berlagak sombong kononya pakar motivasi.

Dr Hasan Ali telah di beritakan akan berkunjung ke P.pinang pada 28 januari ini sebagai tetamu jemputan khas untuk memaki hamun orang cina dan kristian dalam Himpunan Sejuta Pelawak di Kepala Batas.

Tu dia orang P.Pinang bersiap sedia untuk berjihad. Jom kita hapuskan orang kristian dan cina di P.Pinang. Pahlawan jihad sudah datang. Kedatangannya umpama turunnya Nabi Isa di akhir zaman.Jom kita tengok pulak sapa dia lagi pahlawan jihad yang akan membuat seruan jihad di P.Pinang nanti:-Wauu..rupa2nya orang kuat Pas P.Pinang turut bikin seruan. Bekas Ketua Pemuda Pas P.Pinang ni nak ajak orang lawan kristian ka atau nak ajak orang lawan Anwar Berahim atau nak ajak orang bikin lawak kah kah kah...Fuhh tentu ramai budak2 Pas kat Penang ni turun nanti sebab boss depa yang akan buat seruan jihad. Maklumlah nak lawan dengan kristian ni bukan boleh sorang2 tapi kena ramai2...

Tapi kalau sapa2 yang nak sms lucah kat bini orang boleh la jumpak ostad ni pasai ostad ni adalah penyokong kuat melaon kat bawah ni yang aktivitinya berSMS lucah dengan bini orang.

Cuba pulak tengok apa pulak komen ahli jihad di wall FB Ostad ni :-Mati syahid bro... Tunggu apa lagi wahai pemuda islam P.Pinang kalau ada sapa2 nak mati syahid mai la join Himpunan maki kristian ni. Bukan senang nak dapat mati syahid lebih2 lagi cuma perlu maki saja terus boleh dapat syahid.

Tapi yang peliknya pulak ialah kenyataan Gang Ostad ni pasai FB kat bawah ni:-Ish Ostad ni main FB tak mortad la pulak. OO lebih kurang dia bawak keluaq hukum sms lucah kat bini orang la. Nak sms lucah kat bini orang tak pa asalkan masa sms tu kita kena niat yang kita tu sedang berjihad kah kah kah.

Inilah hukum hakam yang selalu orang ugama dok jual. Untung kat anta harrammm tapi kalau untung kat ana halalllll....

Tok sah dok cerita panjanglah sebab inilah peluang untuk orang Islam terutamanya orang Pas yang selama ini menjadi penyokong kuat kerajaan UMNO/Pas di P.Pinang tunjukkan muka. puak2 ni benci sangat pada PKR dan DAP lebih dari Umno lagi

Bukan sikit pengikut atau penyokong Pas/Umno kat P.Pinang ni. Masa PRK Pmtg Pauh puak2 ni dah tunjuk hero bila depa pakat kempen boikot PRK yang Anwar bertanding.

Bukan sikit jugak pengikut ostad ni yang dia tinggalkan dalam pemuda Pas P.Pinang walaupun la ni satu habuk jawatan dalam Pas dia dah tak ada di P.Pinang ni tapi saki baki pemikiran kolot macam dia masih berlambak lambak terutamanya dalam Pemuda Pas.

Tapi berlambak saja la tapi pengecut nak mampuih.... berani sembang kot belakang boleh la...

Oh Ya kepada yang hadir anda juga akan di hiburkan dengan kumpulan nasyid cari makan seperti di bawah ni...Berhiburlah sambil berbuat pahala sebab dengaq lagu nasyid dapat pahala tapi kalau dengaq lagu rock dapat dosa. Maklumlah kumpulan nasyid ajak orang buat baik. Jangan lawan penguasa nanti berdosa.

Lagu rock pulak ajak orang lawan penindasan. Mana boleh ini semua dosa. Biaq la orang nak buat apa pun kat kita janji kita sokong penguasa.

Ok lah para penjihad semua jumpa nda semua nati kah kah kah