Blackend Is The End

Khamis, 19 Januari 2012

Gadis Terpedaya Berubat Dengan Ustaz Sehingga Di Rogol Dan Gambarnya Di Sebarkan Di Facebook


Harapkan pagar, pagar makan padi. Harapkan ostad, ostad perangai macam tepung kastad. Beginilah nasib seorang gadis yang mahu berubat dengan seorang ostad akhirnya diri yang menjadi mangsa.

Dunia hari ini kalau nak jadi kaya tanpa modal kenalah jadi ostad. Jadi ostad hanya perlu banyak ayaq liuq saja dan tak perlu modal yang banyak.

Orang la ni percayakan ostad lebih dari percayakan Tuhan sebab tu depa sanggup buat apa saja apa yang ostad cakap. Sebabnya Ostad pandai kelentong dengan bahasa agama agar orang semua percaya yang dia dalah seorang yang baik dan boleh di harap.

Ostad kalau jampi kat ayaq dan jual pada orang ramai sudah cukup laku sebab orang kata ostad tu terer walupun sepatah haram pun dia tak baca ayaq quran kat ayaq tu.

Macamtulah jugak dengan cerita ostad kat bawah ni. Ostad ni tak percayakan Tuhan tapi buat2 dialah orang yang akan masuk syurga. Ostad ni tak boleh terima hakikat yang dia di lahirkan sebagai orang cina.Cuba tengok kenyataannya yan di tulis dalam blognya ini:-Tu dia iktikad seorang ostad sampai boleh kata tanpa umno kita tak boleh nak hidup. Mana dia iman yang dia dok cerita selama ni.

Inilah manusia yang menjadikan ugama sebagai alat untuk menjadi kaya raya. Kalau sebelum ini ostad ni setiap minggu mencaci orang cina dan kristian di dalam blognya tapi hari ini lebih dasyat lagi bila sampai sanggup keluaq kenyataan tanpa umno kita tak boleh hidup.

Kerisauan yang amat sangat pada ostad cina mengaku melayu ini sebenarnya ialah beliau tidak boleh cari makan dengan menjual agama lagi sekiranya Umno kalah.

Orang yang tak reti agama pun tak akan cakap macam ostad ni. Tu pun ada lagi orang Pas dok sokong ostad ni...

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve