PENYOKONG

RAONG (RADIO ORANG PENANG)

PELAWAT DARI SELURUH DUNIA

free counters

JUMLAH PELAWAT BLOG INI

IKLAN - 1

Selasa, 17 Januari 2012

GAMBAR BOGEL NASHA AZIZ UNTUK IKLAN LUX


Masihkah korang ingat siapakah antara artis-artis di Malaysia ini yang pernah kantoi berbogel??? Tak ingat? Ok, marilah kami recall nama-nama artis Malaysia yang pernah kantoi bogel.

Sekadar berkongsi cerita lama dan jadikan teladan berjaga-jaga jangan dijadikan mangsa atau mangsa skodeng atau mangsa penipu.

Di awal tahun 90an dahulu, Zarina Zainudin telah buat satu Malaya terkejut dengan aksi-aksi berani beliau berbogel di dalam sebuah rumah (mungkin rumah Zarina sendiri).

Dikatakan sebanyak 300 keping gambar bogel Zarina dengan pelbagai aksi telah ditangkap (zaman tu, kamera pakai Kodak filem, takde yang auto). Cerita gosipnya, Zarina ketika itu telah ditawarkan oleh seorang lelaki untuk mengambil gambar Zarina dalam keadaan telanjang dan gambar tersebut tidak akan dihebahkan ke Malaysia.

Disebabkan desakan duit dan terpesona dengan wang yang ditawarkan, Zarina akur untuk beraksi telanjang di depan kamera.

Begitulah nasib seorang gadis yang bercita2 mahu menjadi glamer dan atas desakkan kewangan akhirnya tubuh badannya telah di telaah oleh sekalian peminat gambaq lucah di ketika itu termasuklah dengan Abu Nawas sekali yang masih bersekolah ketika itu.

Maka beruntunglah anak beranak menteri seperti berita kat bawah ni:-
Ini baru kisah 1 syarikat yang keluarga menteri ni pelopori. Campur campur semua 1 family saja dah RM200ribu lebih sebulan. Itu belum claim itu dan ini.

Bagi orang miskin macam Abu Nawas ni tak dapatlah Abu Nawas nak bayangkan betapa mewahnya kehidupan depa ni. Dalam usia 25 tahun sudah mempunyai pendapatan tidak kurang dari RM25ribu sebulan.

Itu di kira 1 syarikat, belum lagi syarikat itu dan syarikat ini yang di anugerahkan kepada depa. MasyaAllah hebatnya depa dengan kehidupan dunia tanpa bersusah payah mendapat kemewahan yang tidak terhingga.

Kesian betul pada orang2 umno yang siang malam bertungkus lumus mempertahankan umno tapi paling kuat hanya dapat nasi bungkus yang kucing dan anjing keluarga menteri ni pun rasanya tak lalu nak makan.

Anak2 menteri ni tak perlu nak fikir macam mana nak naikkan bendera umno di sebatang pokok yang tinggi di hujung kampung. Depa juga tak perlu nak bergaduh dengan penyokong pembangkang di facebook.

Abu Nawas pun tak dapat nak pikiaq apa yang depa buat dengan duit yang berlambak2 yang datang tanpa ada susah payah seperti orang miskin yang terpaksa bertungkus lumus untuk mencari sesuap nasik untuk anak anak.

Orang miskin bergelut dengan kesempitan hidup sedangkan hak mereka di rakusi oleh anak2 menteri. Orang miskin terpaksa berhutang sana sini untuk menyegolahkan anak.

Anak orang miskin ke sekolah dengan kasut yang koyak rabak kerana tak mampu untuk membeli pakaian yang baru.

Bila anak orang miskin berjaya dalam pelajaran maka datanglah surat habaq dan TV untuk memperbodohkan orang miskin agar berlakon depan TV.

Mungkin bagi orang miskin yang menjadi penyokong umno tak merasa apa2 dengan kekakayan yang ada pada anak beranak pemimpin mereka. Bagi mereka itu bukan hak mereka dan mereka tak ada kena mengena dengan harta dan khazanah negara mereka sendiri.

Apa pun Abu Nawas mmg cukup kesian dengan puak2 yang dok memperjuangkan ketuanan melayu sedangkan anak beranak menteri ni lansung tak kisah apa yang nak jadi dengan orang melayu.

Sekali lagi Abu Nawas nak ulangi bahawa pendapatan anak beranak menteri untuk satu syarikat anugerah tanpa susah payah ialah :-

Suami Ketua Wanita Umno, - RM100,000 sebulan.
Anak mereka Wan Shahinur Izmir, 31 RM45,000.
Seorang lagi anak mereka Wan Shahinur Izran, 27 RM35,000
Anak perempuan mereka Wan Izzanah Fatimah, 25, RM35,000

Ini hanya untuk 1 syarikat..berapa banyak yang anak beranak menteri miliki tak ada seorang pun orang miskin umno tahu....

Undilah Barisan Nasional.........

...................................................................................................

Sambung balik cerita artis bogel kat atas:-
Hampir 10 tahun selepas kes Zarina Zainudin, belum ada lagi kes artis kantoi berbogel. Hinggalah pada pertengahan tahun 2002, satu kes skodeng telah berlaku ke atas seorang model dan juga pelakon hot dan cun meletup iaitu Nasha Aziz. Laporan kes ini ialah mengenai Nasha Aziz yang telah diintai oleh anak tuan punya rumah yang disewa oleh Nasha Aziz. Sebuah kamera video telah disembunyikan di dalam air cond di ruang tamu rumah Nasha Aziz. Khabarnya, segala perilaku Nasha telah diperhatikan oleh si anak tuan punya umah ni lebih dari 6 bulan. …Mak aiii!!! Lepas je keluar isu tentang Nasha Aziz bogel ni, ramai benar kaum kerabat kami yang singgah ke Petaling Street nak beli cd skodeng Nasha ni. Sanggup wooo keluar RM20 semata-mata nak beli vcd skodeng Nasha ni. Last-last hampeh….. Kena tipu dengan tauke VCD tu. Owhhh…. Time 2002, internet tidak begitu digunakan secara berleluasa, time tu juga DVD belum wujud. Harga VCD cetak rompak ketika tu, dalam sekitar RM8 ke RM10.


Kemudian cerita Nasha Aziz senyap. Pada tahun 2003 atau 2004, satu lagi kes artis kantoi berbogel. Kali ni, video lucah Wan Norazlin pula. Wan Norazlin dan suaminya (ketika video tu direkod, mereka belum status bersuami isteri) telah merakamkan adengan seks mereka di dalam rumah Wan Norazlin sendiri dan juga di rumah pasangan lelakinya juga. Bukan setakat adengan ranjang saja yang dirakam, adengan di dalam bilik mandi pun turut dirakam. Sekali lagi yang menjadi kaya ialah taukeh kedai VCD cetak rompak. Kerana time tu, internet belum digunakan secara berleluasa seperti sekarang. Adengan ranjang ini dikhabarkan telah sampai ke pihak ketiga apabila Wan Norazlin dan pasangannnya telah mengupah seseorang untuk mengedit video rakaman mereka. (eh ye ker??? Takkan laaaa!!!!! Takkan nak kasi kat orang aksi ghairah kita senang2 mcm tu ye tak?)…

Tamat isu Wan Norazlin. Pada masa yang sama juga, isu gambar Linda Rafar dan Edrie Kru turut dipersoalkan apabila gambar bogel mereka dihebahkan di dalam internet. Ketika itu, ramai rakyat Malaysia sudah mengenali internet. Gambar-gambar Edrie dan Linda ini dikatakan fake oleh anggota kumpulan KRU iaitu, Norman, Yusry dan Edrie sendiri. Mereka menyatakan gambar ini adalah fake kerana ada pihak yang cuba untuk menjatuhkan nama KRU serta Linda Rafar (yang ketika itu adalah anggota kumpulan Elite). Entah benar atau tidak, mereka berdua saja yang tau tentang gambar bogel tersebut.
Lama menyepi tentang isu bogel dalam industri ni… Tup tupppp!!!! Isu Ida Nerina pula dikatakan beraksi ranjang bersama pasangan. Tapi, bagi kami yang dah tengok video tu, sah memang sah, tu bukan Ida Nerina. Walaupun ada proof yang menyatakan itu adalah Ida Nerina seperti tindik di pusat Ida Nerina, subang telinga dan rantai yang dipakai Ida Nerina, tetap kami nyatakan yang dalam video itu bukanlah Ida Nerina. Sebabnya Ida Nerina tak sebuncit seperti minah dalam video tu… Hahahahahahahaha!!!

Paling terbaru gambar bogel Zarina Ann Julie bersama teman lelaki dalam keadaan beromen. Haiiihhhh…. Pelakon drama Anak Pontianak ini dikatakan terlalu bermasalah dengan imej dan akhlak. Selain daripada itu, baru-baru ini, Zarina Ann Julie juga telah dicekup oleh polis di sebuah pusat hiburan malam kerana mengambil dadah. Hakikatnya, dalam berita terkini, dia bebas dari najis dadah. Apa-apa pun, persepsi orang tetap takkan beruba