Blackend Is The End

Rabu, 18 Januari 2012

Gambar Curi Haji Ismail Safian Sedang Membeli VCD Lucah.

Tu dia aih pakcik ni punya dok cari gambaq blue....kah kah kah...ni mesti tabiat muda tak boleh nak buang la ni... walaupun serban dok atas kepala tapi perangai dok tak berubah jugak...

Dialog pakcik ini apabila pulang ke rumah kelak:

"Paknya, beli DVD apa tu.." tanya makcik , bini orang tua ni.

"Ni haa cucu cucu punya. Untuk belajar jawi," jawab pakcik.

Kalau ada sesiapa yang kenal pakcik ni, tolong nasihatkan kat dia.

Pakcik pakcik...la ni orang tak tengok VCD dah..la ni orang main bluetooth saja..kah kah kah..Harap2 pakcik yang dapat duit 500 ni tak la jadi macam pakcik kat atas tu. Daripada beli VCD lebih baik beli ipad, click saja dah boleh layan gambaq blue kah kah kah....

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve