To Live Is to Die

free counters

Ahad, 15 Januari 2012

GAMBAR NING BAIZURA BERCIUM DAN KISAH DIA DI RABA PUNGGUNG


Ning Baizura telah mengaku yang dia pernah di raba punggung oleh peminatnya di dalam sedutan iklan melodi untuk siaran esok. Nak tahu cerita seterusnya tengoklah sendiri Melodi tengahari esok...

Abu Nawas berharap Ning Baizura ketika di raba dia memakai seluaq dalam kerana wanita tanpa seluaq dalam umpama Malaysia tanpa Umno.Azmin Ali ni memang sudah gila campoq sasau. Ada ka dia kata Malaysia tanpa Umno. Oii patut padan la sikit kalau nak bagi pendapat pun wahai abang Ustazah Ummi oii.

Kalau Malaysia tanpa umno kami blogger ni nak kata kat sapa pulak? Tutup habis la facebook sebab umno dah tak ada.

Kalau Malaysia ni umno dah tak ada SPRM nak buat kerja apa pulak lepas PR dah menang nanti. Kalau Umno dah tak ada kat Malaysia ni macam mana polis nak siasat sapa yang suruh bom Altantuya.

Malaysia perlukan Umno dulu kini dan selamanya. Sekurang2nya bolehlah tunjuk kat anak cucu kita nanti sapa yang jadi barua British menagkap pejuang2 kemerdekaan sewaktu negra belum merdeka dulu.

Setidak2nya bolehlah masuk dalam buku sejarah sapa yang sedekah Singapura pada Lee Kuan Yew dulu dan siapa pula yang jual tanah orang melayu pada tokey tokey.

Oleh itu berfikrlah dulu sebelum nak berkata kata. Lajak perahu boleh di undur tapi kalau lajak kereta yang rosak gear gostan macam mana nak undoq dah.

Yang lebih penting lagi kalau Umno dah tak ada kat Malaysia ni Abu Nawas nak tulis cerita apa pulak kat blog ni? Tak kan hari2 nak tulis cerita Lebai zan kacau bini orang kot kah kah kah

Blackend Is The End

Dyers Eve