To Live Is to Die

free counters

Rabu, 11 Januari 2012

MUSLIMAT HANTAR WARKAH LUCAH PADA TOK GURU NIK AZIZ

Tak senonoh. Itulah kata bekas ketua pemuda Pas Pulau Pinang ini kepada anak gadis yang di katakannya sebagai muslimat Pas ini..Bagaimana dia tahu bahawa anak gadis ini adalah muslimat Pas tidaklah di ketahui.

Betullah kata al ostad bekas ketua pemuda Pas P.Pinang yang kini sudah tak ada apa2 jawatan lagi dalam Pas, kalau betul anak gadis yang kononnya tak senonoh ini adalah ahli Pas depa mesti di panggil oleh pimpinan Pas.

Tapi Abu Nawas nak tanya la juga al Ostad yang juga kawan Abu Nawas ni macam mana pulak dengan melaon ni:-Melaon ni dah secara terang dah sah adalah seorang ahli Pas malah punya jawatan dalam Pusat Asuhan Tunas Islam(Pasti).

Abu Nawas nak tanya pada Al Ostad Hafiz ni, perbuatan melaon yang nama Mat Zan ni senonoh ka. Kalau perbuatan dia senonoh Abu Nawas nak mintak la nombot talipon bini Ostad Hafiz sebab abu Nawas pun nak bersembang lucah jugak dengan bini Al Ostad.

Al Ostad janganlah marah kat Abu Nawas sebab Al Ostad tak marah pun kalau pompuan yang melaon ni dok berlucah adalah bukan bini Al Ostad Hafiz.

Kalau anak gadis yang bersalam dengan polis dan belum tentu status ahli mereka tu al Ostad dah minta pimpinan Pas panggil depa beri keterangan tak kan melaon yang dah sah dan al ostad pun kenai sangat dengan melaon ni adalah ahli pas tak perlu di panggil jugak?

Tak kan kalau gang buat tak pa tapi kalau yang buat tu bukan gang tak boleh. Hukum setan apa yang al ostad pakai?

Semaklah di pejabat Agung Pas sama ada betul atau tak melaon ni adalah ahli Pas.

Nama : Mohd Zan Bin Durany / No Kad Pengenalan: 700421-08-6867

Abu Nawas jugak nak tanya pada Tok Guru Nik Aziz pasai maksud tak senonoh seperti laporan di bawah ni :-apakah yang di katakan tak senonoh itu adalah hanya jika malukan parti dengan kenyataan yang merugikan parti saja?

Senonohkah kalau orang yang menyamar jadi pompuan dalam facebook dan bersembang lucah tak kira anak dara orang atau bini orang dan sehinggakan guru pasti pun menjadi mangsanya untuk melepaskan ghairah.

Cuba Tok Guru baca di sini senonoh atau tak senonoh kalau ahli pas berkelakuan begini:-PENDEDAHAN SALAHLAKU AJK PASTI PULAU PINANG YANG KAKI LUCAH DENGAN PEREMPUAN

Blackend Is The End

Dyers Eve