Blackend Is The End

Khamis, 19 Januari 2012

SISWI PROTES PAKAI BRA DEPAN MB KEDAH. - 5 DI TAHAN


Apa la nak jadi dengan budak2 melayu ni sampai sanggup berbogel tak kira depan ostad. Ishh kalau nak protes bogel pun mai la protes depan Abu Nawas ok la jugak..

Tapi ostad ni pun bukan boleh harap sangat pantang nampak betis pompuan kira nak menjeling saja.

Apapun ni bukan pasai cerita ostad jeling pompuan cuma nak cerita pasai ostad yang jadi MB kat Kedah ni dengan budak2 mahasiswa.

Puak2 Pas ni orang politik. Mana ada orang politik nak hapuskan undang2 yang boleh merentap nyawa depa. ISA ka AUKU ka atau apa saja undang2 amat berguna pada orang politik.

Depa kira apa hangpa siswa ka apa janji kalau ada untung depa akan buat2 perihatin tapi kalau tak dak untung mampuih pi la kat hangpa.

Abu Nawas malas la nak ulas pasai puak puak Pas yang dah dapat pangkat besaq ni. bab sombong ni tok sah dok cerita la. Kalau kita kata YB Umno lagi mesra pada depa, nanti depa kata kita ni talibarut umno la pulak.

Mampuih pi kat hangpa la nak kata pa pun, selama ni bukanya hangpa yang dok bagi aku makan. Oklah hangpa baca sendirlah ponjelasan wakil siswa kat bawah ni:-

Penjelasan kenapa Mahasiswa buat bantahan di Pejabat Pas semalam


lihat kenyataan MB Kedah Ust Azizan (pemimpin PAS) yang memperlekeh mahasiswa dan anak muda pagi tadi. sialan.

rujuk post aku semalam berkenaan sekumpulan mahasiswa berani yang terdiri daripada anak-anak pimpinan PAS negeri dan Kawasan yang berprotes dihadapan Pejabat Agung PAS pusat.

isunya ialah, MB Kedah ini angkuh.

berlagak.

tak mahu mendengar suara org muda khususnya mahasiswa.

inilah puak-puak Hassan Ali.

puak-puak yang berlagak dengan ijazah nya yang bergulung-gulung itu.

MB kedah pernah memaki wartawan.

MB Kedah telah menghina suara mahasiswa dengan menyokong AUKU.

ketika UMNO-BN menunjukkan perubahan mahu buat sesuatu pada AUKU, MB kedah yang pemimpin PAS ini pula bermatian mahu pertahan AUKU.

siapa yang MB Kedah nak bodek ini?

nak bodek Najib?

nak bodek Khaled Nordin?

shit la.

kalau PAS tak lakukan sesuatu pada Ust Azizan ini, maka jangan menyesal kalau Hassan Ali kedua akan wujud masa dah nak dekat pilihanraya nanti.

alhamdulillah Hassan Ali dipecat. jangan sampai ada Hassan Ali kedua yang isytihar PAS perjuangan salah time nak dekat pilihanraya nanti

lihatlah, orang lama dalam PAS seperti Ust Nasarudin Mat Isa pun boleh bercanggah prinsipnya dengan PAS dan syura, apatah lagi Azizan yang masih baru.

fikir-fikirkan. sila panjangkan ke tok guru-tok guru PAS yang degil itu.

KISAH BENAR! MAYAT DEPAN PEJABAT AGUNG PAS

PAS salah kita tegur. PKR salah kita tegur. DAP lembik pun kita tegur.

UMNO-BN salah kita lawan.

tak boleh ada sikap double standard dalam perjuangan.

kalau mahu tegakkan kebenaran, maka perlu ada sikap telus, ikhlas dalam memastikan kebenaran tercapai.

lihat gambar2 dibawah:





sebujur badan mayat tidak bernyawa telah ditemui dihadapan pintu masuk utama PEJABAT AGUNG PAS. lihat gambar.

mayat itu disangkakan adalah mayat seorang pemimpin PAS bernama Ustaz Azizan Abdul Razak.

siapa dia Ustaz Azizan Abdul Razak?

ustaz azizan adalah MB Kedah sekarang ini.

dia baik. siapa kata dia jahat?

jangan terkejut kalau jumpa ustaz azizan di pejabat MB esok. sebab itu mungkin bukan mayatnya. hahaha.

apa yang budak-budak ni marah sampai REPLIKA MAYAT UST AZIZAN diwacanakan didepan pintu pejabat agung PAS?

ada sebab.

tanya lah orang-orang lama dalam PAS diperingkat pimpinan, apa yang tak kena dengan ustaz azizan.

saya tak nak cerita panjang. nanti ust azizan saman.

initipatinya: kalau PAS pegang kerajaan pusat, maka kerajaan pusat akan sama korup macam UMNO. biarlah PKR atau DAP pegang pusat. kerana mereka lebih berbudi lebih berbahasa berbanding PAS.

Safwan Anang anak pemimpin PAS.

Masturah anak pemimpin PAS.

Aku pun bapak aku bekas Ahli Perhubungan PAS negeri selangor.

Shatry anak pengasas PAS di Johor.

tapi..kami lah yang buat replika mayat ust azizan itu dan hantar depan pejabat agung PAS.

kami lah juga yang berkomplot menjatuhkan UMNO BN.

Wassalam.

Kalau UMNO buat salah kita tentang. Kalau PAS buat salah pun kita kena tentang.
ingat! perlu telus dalam perjuangan!

polis takut hujan.

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve