To Live Is to Die

free counters

Isnin, 16 Januari 2012

Rozita Che Wan Janda Meletup Di Peluk Lelaki Muda Tup Tup...


Wauuu!!! Ini sedah berita baik untuk jantan jantan yang merasakan dirinya masih muda kerana janda bergetah sedang mencari lelaki muda.

Jadi pada jantan jantan yang dah tua tu lupakanlah niat nak berdamping dengan Rozita Che Wan.

Tapi bagi orang tua yang tak dapat janda meletup ni anda semua jangan risau kerana masih ada peluang untuk berbuat demikian walaupun bukan dengan Rozita Che Wan.

Contohnya anda boleh merogol budak 15 tahun atau mengonkek bibik macam mana Anak Yatim kongkek hari tu.

Yang penting kita mesti merasa tidak jijik ketika melakukan perkara itu. Yang salah ialah bila kita buat jahat kemudia kita rasa jijik macam cerita jijik kat bawah ni :-Kah kah kah..ini fatwa baru keluaq...jangan buat benda2 yang jijik kerana ianya salah tapi kalau nak kongkek bibik tak apa sebab ianya tak jijik.

Nak berzina dengan jalang macam kat bawah ni pun tak apa sebab ianya tak jijik.Kalau nak rogol budak 15 tahun pun tak pa sebab ianya tak jijik dan halal lagi.



Atau nak berkepit dengan betina sambil mabuk macam ni pun tak apa asalkan tak jijik:-Nak rembat duit zakat macam ostad kat bawah ni lagi tak pa sebab dia boleh buat hukum sendiri macam menteri nikah kawin dalam gambaq Musang Berjanggut.

Blackend Is The End

Dyers Eve