To Live Is to Die

free counters

Ahad, 15 Januari 2012

SEMAKAN KEPUTUSAN BANTUAN RAKYAT 1 MALAYSIA (RM500.00)


Berikut adalah cara menyemak keputusan Bantuan Rakyat 1 Malaysia yang di keluarkan oleh Lembaga Hasil Dalam Negeri(LHDN).. Semakan ini juga boleh di buat terus ke Portal Rasmi Lembaga Hasil Dalam Negeri.Rupa2nya orang miskin sudah kena kencing. Najib kata 15hb sudah boleh dapat tapi sebenarnya orang miskin terpaksa tunggu lagi berapa la pun tak tau lagi dan yang pastinya 15/1 adalah hari ahad dan 16 haribulan pulak baru orang miskin boleh semak keputusan.

Cuba tengok di bawah :-1) Keputusan akan di maklumkan melalui Pos - Jika 16hb mula di edarkan maka berapa hari pulak baru nak sampai surat tu ke rumah orang miskin. Itu kalau 16hb tapi kalau 20hb, kalau bulan depan baru nak edar bila pulak surat nak sampai ke rumah orang miskin.

2) Bila dah dapat surat baru nak tau bila tarikh dan tempat baucar boleh di ambil. Kena dia kata bulan 3 maka bulan 3lah baru nak bapat baucar.

3) Nak ambik baucar pun nak kena buat majlis jugak. Biasalah nak tipu rakyat. Nak buat majlis pun makan masa berapa lama pulak nak susun atur program.

4) Dah dapat baucar, nak kena tukaq kat bank pulak.

Kesimpulannya orang miskin sudah kena kencing dengann umno. Cakap mau kasi duit 15/1 tapi sebenaqnya semuanya pembohong.

Memang dasar umno kaki kencing. Patutlah Hasan Ali suka sangat nak join umno pasai dia pun kaki kencing....

Blackend Is The End

Dyers Eve