Blackend Is The End

Jumaat, 20 Januari 2012

Suami Isteri Tukar Pasangan Suka Sama Suka

Oleh kerana terlalu banyak menonton VCD lucah, timbullah dan terbayanglah dalam fikiran akan nikmat kepuasan jika isteri sendiri yang menjadi pelakonnya. Daripada melihat pelakon lain yang beraksi, lebih menghairahkan dan menghangatkan jika isteri sendiri yang berlakon.

Inilah punca yang memulakan semua cerita yang diceritakan di sini. Najid membayangkan dalam fikiran isteri main dengan lelaki lain dan dengan hanya membayangkan sahaja Najid sudah dapat merasakan kepuasannya. Bagaimana jika benar terjadi, tentulah suatu yang paling istimewa dapat najid rasai dan kecapi. Tak dapat Najid gambarkan dengan kata-kata.

Semua telah dirancang dengan teliti. Bukan mudah hendak mendapat peluang dan kesempatan melihat isteri main dengan lelaki lain. Ini adalah pertama, kalau jadi Najid akan dapat melihat dengan mata kepala sendiri isteri main dengan lelaki lain.

Isteri najid pernah main dengan lelaki lain sebelum ini tapi najid tak dapat melihatnya sendiri. Pertama kali itu Najid jugak yang rancangkan. Dari perkenalan dalam internet Najid dapat pasangan yang sama-sama sealiran. Mereka berjanji di satu hotel dan bila bertemu mereka hanya book satu bilik saja.

Entah macam mana,merekai bersetuju masuk bilik secara bergilir-gilir. Nak buat macam mana, terpaksalah Najid setuju sebab ini pertama kali dalam sejarah hidup. Jadi setelah dipersetujui Najid pun masuk lah bilik dulu bersama pasangan baru Najid tu.

Bersambung lagi pada petang nanti dengan syarat hangpa kena klik iklan seribu kali hari ni keh keh keh....
Cerita di atas tak ada kena mengena dengan gambar di atas... tapi ada kena mengena dengan tajuk di atas....

To Live Is to Die

free counters

Eye of the Beholder

Dyers Eve