To Live Is to Die

free counters

Rabu, 11 Januari 2012

TERKINI ISU BOM BAWAH KUN: SETIAUSAHA CAWANGAN WANGSA MAJU DI TAHAN

PKR Ranting Sungai Limau hari ini telah menangkap dan menyerahkan seorang pemuda yang di percayai meletakan bahan letupan di bawah kun tempoh hari....

Menurut Ketua Cabang tersebut, lelaki itu yang juga seorang yang ada iras iras wajah macam Ostad Kazim elias telah di tahan di sebuah kedai kopi di seberang jalan yang bertentangan dengan pejabat PKR tersebut.

Ketika lelaki itu di tangkap beliau di dapati sedang mengebom orang orang di kedai kopi tersebut seumpama Ostad Kazim Elias mengebom orang yang dok mai dengaq ceramahnya.

Kah kah kah. Dunia sekarang penuh dengan bom. Buka surat habaq kena bom, bukak TV kena Bom, sembang kedai kopi pun kena bom. Kah kah kah.

Bila asyik kena bom, orang pun dah jadi mangli dengan bunyi bom. Umpama orang palastine yang dah tak rasa apa2 bila dengan bom meletup kerana hari2 rutin telinga orang palestine ialah bunyi bom.

Macam tu lah juga dengan rakyat Malaysia bila selalu sangat kena bom dengan umno, kalau betul betul punya bom pun orang ingat semuanya penipu saja.

Macam mana bom boleh dok bawah kun, pasai apa orang PKR boh bom dalam kun? Depa nak bunuh orang PKR sendiri ka? kah kah kah. Inilah lawak bom yang paling boom sekali di tahun baru ni kah kah kah.

Sudah sudah la buat tektik lama ni. Bikin la tektik baru yang boleh orang muda pikir itu orang PKR yang buat.

Budak2 sekarang dah tak guna batang benban atau buluh untuk buat senapang main perang perang tapi depa dah hanya main picit picit main perang perang dalam Game kah kah kah.

kepala otak orang yang buat ni dah tak boleh pakai. zaman British dulu boleh la orang nak percaya kah kah kah.

Kesian kat hangpa buat bom tapi tak meletup kah kah kah.

Blackend Is The End

Dyers Eve