To Live Is to Die

free counters

Rabu, 29 Februari 2012

Abu Nawas Kembali Dengan Cerita Wanita Kes Khalwat Ustaz Badrulamin


Kepada peminat dan pembenci blog Abu Nawas..anda di minta untuk bersedia kerana abu Nawas akan beraksi lagi sehingga hari ahad ini....

Jumpa lepas maghrib nanti....

Jumaat, 24 Februari 2012

Blogger Nota Kecil Dedahkan Kisah Sexs Hasan Ali Dan Gang UG Dalam Pemuda Pas P.Pinang

Wahh sudah sebulan tidak menulis... Lega rasanya anjing anjing yang telingga macam nak terbakaq bila kena kutuk dengan Abu Nawas.. nak buat macam mana nak berdepan tak berani main kutuk kot belakang sajalah..

Alah.. biasa la tu jenis anjing tak ada teloq nak buat macam mana... Tapi sejak 2-3 hari ni terasa macam nak update blog lah pulak, lebih lebih lagi bila ada orang kata Raja ni Allah punya bayang bayang... tapi biaq pilah...

Lagi pun orang yang bercakap tu pun jenis al ulamak warisatul pukimak jadi dia kira bercakap sajalah macam puki mak dia dok bercakap...

Tapi hari ni abu Nawas terbacalah lagi satu cerita pasai anjing anjing kat Pulau Pinang ni. Penulisnya pun dulu sama2 dengan anjing anjing ni tapi bila anjing anjing ni nampak si penulis tu cerdik sikit pada depa malah dok melawan pulak rancangan anjing anjing ni nak bersatu dengan Umno maka si penulis ni pun kena terajanglah keluaq dari kumpulan anjing anjing tu..

Jadi hari ini Abu Nawas nak copy n paste kisah anjing anjing dari blog si penulis tu... Lagipun kalau setakat si penulis nak tulis kat blog dia berapa sangat yang orang nak baca jadi abu Nawas kasi masuk dalam blog Abu Nawas baru sekali henjut berpuluh ribu orang baca kah kah kah..

Comfim anjing anjing tu tengah panas bila baca ni tapi panas kot belakang saja la, Abu Nawas berani potong kote kalau depa berani berdepan dengan Abu Nawas...alah kalau setakat Mat Yusni tu Abu Nawas hantaq anak abu nawas cukup..kalau tak terterap saja sangat kah kah kah...

Okeylah jom kita layan apa kata penulis ni terhadap Gang Kerajaan Perpaduan Pas/umno di pulau pinang :

Sebelum tu Abu Nawas nak bagitau yang Abu Nawas telah di jemput untuk berbicara di dalam Radio kelolaInternet Anak Muda .... jadi kepada anjing anjing jangan sakit hati ya...maklumlah Abu Nawas ni lagi glamer pada hangpa..Hang pa dok bawah tempurung sapa nak kenai hangpa kah kah kah....

Click sini untuk dengaq Radio Budu..
www.radiobudu.com

Sila click di sini untuk ke blog penulis Nota Kecil

Mengapa grup Dr Hasan UG tuduh saya 'parasit'?


WAKTU grup Dr Hasan Mohd Ali diarahkan membawa PAS bergabung dengan Umno atas nama Kerajaan Perpaduan, saya dituduh memecah belah jamaah.

Waktu Presiden Tuan Guru Abdul Hadi Awang memecat Dr Hasan sebagai ahli PAS, saya dituduh pula parasit yang cuba merosakkan imej PAS.

Saya dituduh sedemikian oleh beberapa pemimpin pemuda PAS Pusat dan pemuda PAS Negeri Pulau Pinang kerana saya anti Umno dan anti Kerajaan Perpaduan sejak dari dulu lagi.

Saya dituduh sedemikian kerana saya anti pemimpin UG seperti Dr Hasan Ali.

Di Pulau Pinang, Setiausaha Pemuda PAS Negeri bernama Afnan Hamimi Taib Azzamuddin antara pemimpin yang mencanang sana sini kononnya saya parasit di dalam jamaah sebab saya anti Umno dan anti UG.

Bagi saya, tidak salah anti UG sebab UG bukanlah keputusan rasmi Muktamar PAS sejak tiga tiga tahun dulu lagi.

Waktu Afnan Hamimi merancang untuk memecat saya dari PAS melalui usul yang dibawah dalam Muktamar Pemuda Negeri Pulau Pinang dua tahun lepas, saya sendiri berkali-kali mendesa supaya hisbah dilakukan ke atas saya.

Saya mendesak Ketua Pemuda PAS Pulau Pinang Ustaz Yusni Mat Piah dan AJKnya Mat Taliban untuk menyegerakan hisbah ke atas saya, tetapi mereka mengelak.

Afnan elok menyatakan sokongan terus atau menyertai JATI bersama Dr Hasan kalau tidak mahu menyertai Umno pun. Tidak perlulah menuduh saya sebagai parasit dalam siri-siri tamrin mahasiswa di Utara Semenanjung Malaysia ini.

Jangan kata tidak ada, saya sudah mendapat rakaman penuh Afnan serta JPM Kedah brainwash serta fitnah pemimpin tertentu jamaah sebagai parasit pada bulan lepas.

Jangan paksa saya dedah rakaman penuh dalam youtube sehingga seluruh media dapat lihat kelaku grup UG yang masih hidup dan giat menuduh saya dan AJK pusat tertentu sebagai parasit sekarang ini.

"Tak menang dan jadi kerajaan berkebajikan di Putrajaya lagi pun, dah tunjuk perangai taliban..."

Menjelang muktamar PAS depan, grup UG pro UMNO dan pro Dr Hasan yang masih berbaki masih berkubu dalam Dewan Pemuda PAS Pusat.

Mungkin sebab itu, segelintir grup ini giat memaksa mahasiswa dan akar umbi parti untuk terus menerima mereka pada saingan muktamar depan.

Mereka menuduh pemimpin yang berbeza pendapat dengan mereka sebagai parasit untuk menutup hubungan langsung mereka dengan Dr Hasan dan Umno atas fikrah Kerajaan Perpaduan.

SAYA TAK KISAH DITUDUH PARASIT. YANG PENTING SAYA ANTi DR HASAN DAN ANTi FiKRAH KERAJAAN PERPADUAN

Kah kah kah... rupa2nya selama ni puak2 Pemuda Pas P.Pinang jenis manusia hipokrik atau lagi sedap kalau di panggil munafiq... Kesian kat Amir Ketua AMK PKR Penang yang selalu kena kelentong dengan Mat Yusni konon2nya sama2 nak lawan umno tapi sebenaqnya Amir tak tau puak2 ni dok maki PKR kot belakang..kah kah kah..

Biasala tu dah mmg dasar pengecut sembang kot belakang saja la... Nak buat macam mana Mat Skema kah kah kah....

Opsss Janganlah marah kat Abu Nawas....Bukan Abu Nawas yang kata tapi Nota Kecil yang kata kah kah kah... Kalau tak betui saman la dok tunggu kepala butuh Mat Yusni apa lagi kah kah kah.....

Isnin, 6 Februari 2012

WARKAH ABU NAWAS DARI PENJARA UNTUK DIN BINJAI

Mungkin kerana hari ini hari cuti maka sekali lagi Abu Nawas berpelung untuk update blog. Terima ksih banyak2lah pada warden yang baik hati, walaupun tubuh badan abu Nawas di kurung di sebalik jerjaj besi tapi jiwa abu Nawas masih bebas walupun taklah sebebas di luar penjara.

Cumanya tak ada lagilah peluang untuk abu Nawas tulis isu semasa tentang politik dan tak ada lagilah cerita2 atau gambar yg boleh abu Nawas masukkan kedalam blog ini memnadangkan Abu Nawas tidak di benarkan berbuat demikian.

Ini pun abu Nawas dah rasakan cukup VIP jika di bandingkan dengan tahanan lain yang bukan kata nak berFB tapii nak talipon famili pun susah.Begitulah nasib tahanan di penjara negara orang.

Sebenarnya Abu Nawas nak cerita tentang 1 sms yg Abu Nawas terima pagi tadi dari seorang kepala gangster. Dia fowardkan 1 sms dari seorang rakan blogger bertanyakan betulkah abu Nawas kena penjara. Penjara mana dan kes apa smpai kena penjara.

Rupa2nya ada jugak yg ingat abu Nawas main2 dengan cerita abu Nawas kena penjara ni. Ermmm ntah lah tapi kalau rasa Abu Nawas tipu mai la melawat sendiri abu Nawas tapi macam Abu Nawas kata kalau setakat nak bawak buah limau tu tak paayah la..Kalau nak mai lawat bawak la laptop ka..note book ka..kalau tak tak payah mai la...

Salahudin Ayub Kembali Ke Johor Untuk Mampus

Ntah macam mana pagi2 ni waren baik hati dia bagi laptop untuk abu Nawas update blog. Mungkin kerana semalam Abu Nawas dok puji dia.

Bagus jugalah dapat menekan butang huruf2 ni kerana pagi2 ni Abu Nawas terbacalah kisah si Naib Presiden Pas telah di tawarkan kerusi di Johor.Sebenarnya tak ada apa yang nak di hairankan kalau si salahudin ni nak bertanding kat Johor kerana sememangnya Johor negerinya

cuma yang hairannya pasai apa si Naib Presiden Pas ni boleh pergi punya jauh bertanding di negri orang.Sepatutnya si salahudun dari dulu lagi bertanding di negerinya bukan tak tentu pasai lari pi ngeri orang tapi oleh kerana dia punya jawatan yang tinggi dalam Pas maka di pilihnya tempat yg selamat untuknya.Inilah yang terjadi dalam Pas.

Sepatutnya aktivis tempatan yang menjadi calon tapi yang di jadikan calon ialah pemimpin2 yang sedkit jasa pun tak ada di tempat yang dia bertanding tu. Kononya nak bawa suara parti dalam dewan.

Orang Bachok tak pasal2 nak kena undi si Nasarudin Mat Duit sebab kononnya dia pemimpin besaq pas pada ketika itu. Dan si Mat Sabu pulak di hantaq ke K.Terangganu kerana pas rasa depa akan menang kerusi tu.

Last2 Kuala Kedah dapat kat PKR Mat sabu tertungging kat K.Terangganu kah kah kah..padan muka nak menang mudah sangat...Apa pun si Salahudin ni mmg patut di terajang balik ke negeri dia.....kalau kalah pun tak pa sebab dah ada pencen ..kah kah kah...

Ahad, 5 Februari 2012

KISAH ABU NAWAS DI BOGELKAN DI DALAM PENJARA


Dari jeriji penjara ini berbagai cerita yang Abu Nawas dengar berbagai cerita pasai negara abu nawas yang tercinta ini. Namun tak mungkin seperti dulu lagi dapat Abu Nawas menulis di blog ini kerana semua sedia maklum keadaan Abu Nawas yang kini terkurung di penjara rahsia yang tak mungkin boleh bertindak sesuka hati lagi.

Namun begitu sekali sekala dapat jugalah Abu Nawas menghirup udara luar apabila di datangi oleh teman teman yang ada Abu Nawas boleh sebut namanya di sini dan ada juga yang tak boleh abu Nawas nyatakan.

Terima kasihlah abu Nawas ucapkan kepada blogger Ikut Suka Aku(ISA) yang sudi mengeluarkan duit untuk merasuah warden supa Abu Nawas boleh keluar dan berjumpak dengan dia di satu lokasi yang terpaksa abu Nawas rahsiakan demi keselamatan ISA yang kononnya sedang di cari untuk di pukul oleh mamak2 nasik kandaq dan beberapa Abang Long.

Boleh baca cerita perjumpaan rahsia kami ni di :-Blogger
Abu Nawas Di Penjara.


Ada juga kawan2 yang mahu membawa lari Abu Nawas pulang kembai ke tanahair dengan menyediakan kapal besar untuk itu tapi pikir punya pikir lebih baik tinggal dalam penjara daripada ada di luar penjara yang hidup seperti tahanan penjara...

Pendekkanlah cerita Abu Nawas nak ucapkanlah terima kasih banyak2 kepada warden2 yang baik hati yang setiap hari memberi abu Nawas laptop untuk update ststus di facebook... tk lupa jug kepada kawan2 yang datang membawa abu Nawas keluar untuk makan2 dan minum2 sehingga 3-4 pagi...

Ohh Ya terlupa pulak nak sebut nama si budak Khalid yang kaki lawan dengan ostad MB Kedah yang juga turut serta menziarahi Abu Nawas walaupun abu Nawas agak terkilan dengannya yang berjanji nak bawak siswi2 tapi dia telah memungkiri janjinya....

Rupa2nya penjara ini telah mengajar Abu Nawas erti rindu..rindu pada isteri..rindu pada anak2 dan rindu pada kawan2 dan lebih2 lagi rindukan komputer buruk aku kat rumah tu. Nak buat macam mana dah takdir Abu Nawas kena merengkok dalam penjara...namun tetap beruntung kerana masih boleh dok layan FB lagi...

Pagi tadi di celah2 jeriji penjara ini Abu Nawas terdengar ramai orang berselawat..Yalah hari ini hari maulidur rasul tentu ramai orang islam menyambutnya walaupun si kaki sambut tu berbuih mulut lawan Nabi.

Bila datangnya maulidur rasul maka nak tunjuk hebatlah konon2nya depalah yg paling sayang Nabi. Cara nak tunjuk tu pakatlah dok berarak bawak macam2 punya sepanduk. Abu Nawas ingat ka Thaipusam saja hindu berarak tapi rupa2nya orang islam pun macam hindu jugak. cuma yang membezakan orang yg dok berarak maulidur rasul(kononnya) dengan wel wel hindu ni ialah si hindu bikin ibadat tapi si orang islam ni bikin duit.

Comfirm punya la marah orang yang baca kenyataan Abu Nawas ni.. Marah pilah..setakat marah kot belakang saja hangpa pi mampuih la...... Jenis anjing anjing kat Penang tu sekali Abu Nawas jeling semuanya terkencing... Abu Nawas ni ulamak besaq tentulah Abu Nawas kata tu semua ada pasai.

Ishh kalau nak tau kena jemput Abu Nawas bagi kuliah la... tapi syaratnya duit dalam sampul kena ada kurang2 RM1k. Nak boh duit dalam sampul warna apa pun tak pa.. Abu Nawas tak kisah..sampul putih ka sampul hitam ka semuanya Abu Nawas sapu...itu pun Abu Nawas dah rujuk dari pak pak ostad yang jadikan ugama sebagai tempat cari makan.

Abu Nawas dah tanya pak pak ostad yang jual agama ni apakah hukum ambik duit dalam sampul warna putih, depa kata asalkan dalam sampul ada duit warna apa pun hukumnya harusssss...

Isss termerepetlah pulak Abu Nawas ni... tapi kalau ada peminat blog abu Nawas nak baca kisah2 dan komen Abu Nawas tentang politik tak daptlah Abu Nawas nak tulis kali ni sebab msa dan pergerakan terlalu terhad di dalam penjara ni...

Boleh update ni pun dah besaq rahmat... Ok lah Abu Nawas nak kena bagi balik laptop ni kat warden...jumpak lagi nanti. Selagi Abu Nawas hidup Abu Nawas tak akan mati..

Kepada rakan2 yg masih belum melawat Abu Nawas tu bolehlah datang jumpak Abu Nawas segera sebelum abu Nawas di hukum gantung tak beberapa lama lagi.. terutamanya blogger Biaqpi La dan Milo Suam tapi kalau nak melawat tangan kosong tu lebih baik lah pi melawat ISA saja kah kah kah...

Rabu, 1 Februari 2012

SALAM TAKZIAH ABU NAWAS DARI JERIJI PENJARA


Dari dalam penjara ini Abu Nawas telah terima berita pemergian sahabat Shafri shamsudin (Paling Kanan berbaju hijau di sebelah Mao Zhe Dong). semoga kelurganya tabah menghadapi dugaan ini. dari celah2 jeriji penjaara ini Abu Nawas hanya mampu kirimkan Al Fatihah..
Semoga Umno menyusul selepas ini...

Blackend Is The End

Dyers Eve