To Live Is to Die

free counters

Ahad, 5 Februari 2012

KISAH ABU NAWAS DI BOGELKAN DI DALAM PENJARA


Dari jeriji penjara ini berbagai cerita yang Abu Nawas dengar berbagai cerita pasai negara abu nawas yang tercinta ini. Namun tak mungkin seperti dulu lagi dapat Abu Nawas menulis di blog ini kerana semua sedia maklum keadaan Abu Nawas yang kini terkurung di penjara rahsia yang tak mungkin boleh bertindak sesuka hati lagi.

Namun begitu sekali sekala dapat jugalah Abu Nawas menghirup udara luar apabila di datangi oleh teman teman yang ada Abu Nawas boleh sebut namanya di sini dan ada juga yang tak boleh abu Nawas nyatakan.

Terima kasihlah abu Nawas ucapkan kepada blogger Ikut Suka Aku(ISA) yang sudi mengeluarkan duit untuk merasuah warden supa Abu Nawas boleh keluar dan berjumpak dengan dia di satu lokasi yang terpaksa abu Nawas rahsiakan demi keselamatan ISA yang kononnya sedang di cari untuk di pukul oleh mamak2 nasik kandaq dan beberapa Abang Long.

Boleh baca cerita perjumpaan rahsia kami ni di :-Blogger
Abu Nawas Di Penjara.


Ada juga kawan2 yang mahu membawa lari Abu Nawas pulang kembai ke tanahair dengan menyediakan kapal besar untuk itu tapi pikir punya pikir lebih baik tinggal dalam penjara daripada ada di luar penjara yang hidup seperti tahanan penjara...

Pendekkanlah cerita Abu Nawas nak ucapkanlah terima kasih banyak2 kepada warden2 yang baik hati yang setiap hari memberi abu Nawas laptop untuk update ststus di facebook... tk lupa jug kepada kawan2 yang datang membawa abu Nawas keluar untuk makan2 dan minum2 sehingga 3-4 pagi...

Ohh Ya terlupa pulak nak sebut nama si budak Khalid yang kaki lawan dengan ostad MB Kedah yang juga turut serta menziarahi Abu Nawas walaupun abu Nawas agak terkilan dengannya yang berjanji nak bawak siswi2 tapi dia telah memungkiri janjinya....

Rupa2nya penjara ini telah mengajar Abu Nawas erti rindu..rindu pada isteri..rindu pada anak2 dan rindu pada kawan2 dan lebih2 lagi rindukan komputer buruk aku kat rumah tu. Nak buat macam mana dah takdir Abu Nawas kena merengkok dalam penjara...namun tetap beruntung kerana masih boleh dok layan FB lagi...

Pagi tadi di celah2 jeriji penjara ini Abu Nawas terdengar ramai orang berselawat..Yalah hari ini hari maulidur rasul tentu ramai orang islam menyambutnya walaupun si kaki sambut tu berbuih mulut lawan Nabi.

Bila datangnya maulidur rasul maka nak tunjuk hebatlah konon2nya depalah yg paling sayang Nabi. Cara nak tunjuk tu pakatlah dok berarak bawak macam2 punya sepanduk. Abu Nawas ingat ka Thaipusam saja hindu berarak tapi rupa2nya orang islam pun macam hindu jugak. cuma yang membezakan orang yg dok berarak maulidur rasul(kononnya) dengan wel wel hindu ni ialah si hindu bikin ibadat tapi si orang islam ni bikin duit.

Comfirm punya la marah orang yang baca kenyataan Abu Nawas ni.. Marah pilah..setakat marah kot belakang saja hangpa pi mampuih la...... Jenis anjing anjing kat Penang tu sekali Abu Nawas jeling semuanya terkencing... Abu Nawas ni ulamak besaq tentulah Abu Nawas kata tu semua ada pasai.

Ishh kalau nak tau kena jemput Abu Nawas bagi kuliah la... tapi syaratnya duit dalam sampul kena ada kurang2 RM1k. Nak boh duit dalam sampul warna apa pun tak pa.. Abu Nawas tak kisah..sampul putih ka sampul hitam ka semuanya Abu Nawas sapu...itu pun Abu Nawas dah rujuk dari pak pak ostad yang jadikan ugama sebagai tempat cari makan.

Abu Nawas dah tanya pak pak ostad yang jual agama ni apakah hukum ambik duit dalam sampul warna putih, depa kata asalkan dalam sampul ada duit warna apa pun hukumnya harusssss...

Isss termerepetlah pulak Abu Nawas ni... tapi kalau ada peminat blog abu Nawas nak baca kisah2 dan komen Abu Nawas tentang politik tak daptlah Abu Nawas nak tulis kali ni sebab msa dan pergerakan terlalu terhad di dalam penjara ni...

Boleh update ni pun dah besaq rahmat... Ok lah Abu Nawas nak kena bagi balik laptop ni kat warden...jumpak lagi nanti. Selagi Abu Nawas hidup Abu Nawas tak akan mati..

Kepada rakan2 yg masih belum melawat Abu Nawas tu bolehlah datang jumpak Abu Nawas segera sebelum abu Nawas di hukum gantung tak beberapa lama lagi.. terutamanya blogger Biaqpi La dan Milo Suam tapi kalau nak melawat tangan kosong tu lebih baik lah pi melawat ISA saja kah kah kah...

Blackend Is The End

Dyers Eve